Fiilistelykuvia VOL2
Re: Fiilistelykuvia VOL2
Joskus viiden tienoossa taisin kotiutua. Ei tuo tuosta oikeen tielle näy, talo blokkaa aika hyvin, kun on vielä parkkeerattu mahdollisimman lähelle rappua, jotta brittisportille jää helppo kulkuväylä.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Fiilistelykuvia VOL2
No itse olin jo ennen viittä kotona vaikka tulin vanhaa kolmostietä. Mutta varaosatonnarin kyllä näin sieltä mutkasta, olisiko Viggeni sitten näkynyt sen takaa.aero kirjoitti:Joskus viiden tienoossa taisin kotiutua. Ei tuo tuosta oikeen tielle näy, talo blokkaa aika hyvin, kun on vielä parkkeerattu mahdollisimman lähelle rappua, jotta brittisportille jää helppo kulkuväylä.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Fiilistelykuvia VOL2
Siinä ja siinä, omaan silmään ei ainakaan osunut kun kävin iltakruisailulla, mutta eipä sitä tule omaan pihaan niin vilkuiltuakaan, enempi tietä kattelen ajellessani.
Kyllä, se on pirun nätti laite. Ja täytyy kyllä todeta, että B235R on melko rakastettava toveri.VKe kirjoitti:Komia on Viggen, aijai...!
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Fiilistelykuvia VOL2
Siinä kohtaa katsoin turvalliseksi vähän vilkaista sivullekin, kun vauhtia ja liikennettä oli sen verran vähän. Aikaisemmin 290:llä sen sijaan ei hirveästi ollut varaa katsella maisemia...aero kirjoitti:enempi tietä kattelen ajellessani.
Kun oma tuntemus näistä GM-ajan laitteista on vähän rajallisempi, niin onkos tuo sama moottori kuin OG9-5 Aeroissa? Wikipediassa oli yllättävän rajoittunut artikkeli...aero kirjoitti:Ja täytyy kyllä todeta, että B235R on melko rakastettava toveri.
Edit: On se ilmeisesti.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Fiilistelykuvia VOL2
aero kirjoitti:Ja täytyy kyllä todeta, että B235R on melko rakastettava toveri.
B235 kolkeissa ja femmoissa kyllä. Itsekin viikko sitten kyseisessä yksilössä istuneena voin todeta että mukavaa on kyytiRattivaihde kirjoitti:Kun oma tuntemus näistä GM-ajan laitteista on vähän rajallisempi, niin onkos tuo sama moottori kuin OG9-5 Aeroissa? Wikipediassa oli yllättävän rajoittunut artikkeli...
Edit: On se ilmeisesti.
SAAB 9-5 Aero -05
Re: Fiilistelykuvia VOL2
http://img90.imageshack.us/img90/3715/saabit.jpg Mikäpä se on kevätauringossa paistatella.
Re: Fiilistelykuvia VOL2
Joo se on se perinteinen saabien tervehdystapa..
Re: Fiilistelykuvia VOL2
Tuntuu Saabit "nuortuvan" vanhetessaan, sen verta monessa nuo erektio-vinkkarit. Ei tarvii ainakaa sinisiä pillereitä tankkiin heittää..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Fiilistelykuvia VOL2
Pakkasta kolmisen astetta ja meri vieläkin jäässä. Biitsikin onneks jääs, ettei jääny Saba kiinni
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Fiilistelykuvia VOL2
Kävi kitkat liian mukaviksi joten päätin heittää alle loppuunajetut Pirellin renkaat. Voi sen auton pilata monella tapaa, tämä oli ainakin todella tomiva. Sanokaa mitä haluatte, OG9-3 ei todellakaan ole uraherkkä...
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06 & 9-3SC-08
- 9-3SC 1.8t Aut. -08 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Fiilistelykuvia VOL2
Itse heitin kanssa kitkat varastoon ja tuli samat vanteet alle 6tkm ajetuilla Pirellin Pzero neroilla.Nappe kirjoitti:Kävi kitkat liian mukaviksi joten päätin heittää alle loppuunajetut Pirellin renkaat. Voi sen auton pilata monella tapaa, tämä oli ainakin todella tomiva. Sanokaa mitä haluatte, OG9-3 ei todellakaan ole uraherkkä...
http://wormhole.pictures.fi/kuvat/Saab/ ... maller.jpg
Ei toi nyt ihan mahdottomasti vetele noilla, kyllähän jo kuluneet 17" suorastaan riuhtoi Volvossakin. Varsinkin sellaiset, jotka oli kuluneet vähän epätasaisesti..
18" toimivat huomattavasti paremmin kuin odotin..Varsinkin ihmetyttää, ettei rengasmelu juuri muuttunut 16" kitkoista. Ei taida Nokian R-kitkat olla sieltä hiljaisimmasta päästä
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
-
- "Aero"
- Viestit: 312
- Liittynyt: Ti Kesä 26, 2012 21:07
- Paikkakunta: oulainen
- Viesti:
Re: Fiilistelykuvia VOL2
Oishan nuo aika komeetv4super kirjoitti:Talvifiilistelyjä... miten ois kirkkaat takavalot kolkissa?
http://aijaa.com/y1L9TS
#5577= Samppa Koutonen Oulainen
-Ei riemulla rajaa kun Saabilla ajaa
-99 Turbo -81, 900 Aero-90, 9-5 "Red Devil", og900 avo 4d ja 10kpl muita saabeja
- Suabbi Productions
-Ei riemulla rajaa kun Saabilla ajaa
-99 Turbo -81, 900 Aero-90, 9-5 "Red Devil", og900 avo 4d ja 10kpl muita saabeja
- Suabbi Productions