http://www.blocket.se/orebro/CADILLAC_s ... ?ca=11&w=3
Tyylillisesti selkeämmin 50-lukulainen kuin omassa sarjassaan (myös hinnaltaan) cruisaileva '59, neliovisena HT:na aika mukavan näköinen.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Toihan on neliovisena HT:na harvinaisempi kuin coupe. Entisellä duunikaverilla oli ´59 HT 4-ov Cäkkylä. Vieläköhän se pyörii siellä päin NummenkylässäRattivaihde kirjoitti:Pistetääs viistoperä-Passatin jälkeen samaan konkurssiin toinenkin vääränmerkkinen Ruotsista:
http://www.blocket.se/orebro/CADILLAC_s ... ?ca=11&w=3
Tyylillisesti selkeämmin 50-lukulainen kuin omassa sarjassaan (myös hinnaltaan) cruisaileva '59, neliovisena HT:na aika mukavan näköinen.
Joku etäinen muistikuva on moisesta kylällä nähtynä, mutta en osaa kyllä varmaksi sanoa...SiipiSaapi kirjoitti:Entisellä duunikaverilla oli ´59 HT 4-ov Cäkkylä. Vieläköhän se pyörii siellä päin Nummenkylässä
Kaveri on Audin merkkihuollossa duunissa, ja sen juttuja kuunnelleena kierrän kyllä VAGilaiset ja etenkin Audit todella kaukaa ja muistan kyllä mainita noista Audin moottoreiden ominaisuuksista jos joku tuttu Audia ajattelee hankkia... Ei siinä, nättejähän nuo on mutta mutta...Cona kirjoitti:Täytyy muistaa, että entisajan autoissa ei moottori ollut kunnossa jos öljynkulutusta ilmeni. Nykymoottoreissa pieni öljynkulutus on yleistä ja useimmiten "toleransseissa", esiintyy eritoten näissä VAG-konsernin laitteissa.onhan se surkuhupaisaa, että 50t€ autossa täytyy pitää aina longlife-purkki kontissa mukana.vmt kirjoitti:Ihan asiallinen ominaisuus toi 0.7 litran öljynkulutus tuhannelle kilometrille kaksi vuotta vanhassa, yli 40 000 euron hintaisessa autossa. Varsinkin kun mulla on 24 vuotta vanha, 900 euroa maksanut auto, jossa öljynkulutus on 0.0 litraa tuhannella kilometrillä.
Tuossa TFSI-koneessa tulisi mäntien ym vaihto kuulua huolto-ohjelmaan esim. 60tkm välein, ei ole mitenkään harvinainen vaiva näissä.
ja edit. jotain ongelman yleisyydestä kertoo, että kun googleen kirjoittaa hakusanaksi Audi TFSI, niin ehdottaa "Audi TFSI oil consumption", "Audi TFSI ongelmat" jne.
VKe kirjoitti:Tääkös se on nyt semmoinen paljon puhuttu peltoauto???
Tyhmää kun en osaa kopioida nettiauton kuvaa tänän viestiin...
Väärin.Georges27 kirjoitti:Harvinaisuus voi johtua siitä että on saabin kaikkien aikojen toiseksi rumin korimalli jonkun muunkin mielestä kuin minun. Pystykeula tai 90, ne on tasoissa piikkipaikalla.