Facebookin mainonta. Asun ~200km päässä Helsingistä, oon naimisissa, DTM tuo mieleen Saksan vakioautosarjan ja musamaku on vahvasti kallellaan klassiseen heviin. Mitä Facebook ehdottaa mulle? No luonnollisesti PINK-keikan jälkeisiä jatkobileitä DTM-yökerhossa...
Ei sitä ikinä tiedä mihin tielläliikkujana törmää...
Oma rakas Saabbi on telakalla odottelemassa uutta turboa ja tällä hetkellä mulla on lainassa tuttavani Skoda. Tänään aamulla olin tuttuun tapaan menossa töihin, niin moottoritiellä päätti lintu lentää suoraan eteen. Jonkinmoinen kolahdushan sieltä kuului, ajattelin että se oli sen lintusen viimeinen lento, enkä jäänyt hommaa sen koommin kelailemaan. Noin 40km myöhemmin sain auton parkkiin työpaikan pihalle ja ajattelin sitten katsoa että jäiköhän siitä linnusta jotain jälkeä, kun ei ole oma auto... Voi helvetti sentään!
Naurattaa helvetisti kun mietin että mitähän niiden muiden autoilijoiden mielessä on pyöriny, jos ovat huomanneet... Oon tosiaan noin 40km ajellu tyytyväisenä rokki soiden ja lintu keulalla.
Mawerick kirjoitti:Facebookin mainonta. Asun ~200km päässä Helsingistä, oon naimisissa, DTM tuo mieleen Saksan vakioautosarjan ja musamaku on vahvasti kallellaan klassiseen heviin. Mitä Facebook ehdottaa mulle? No luonnollisesti PINK-keikan jälkeisiä jatkobileitä DTM-yökerhossa...
Mulle mainostettin joskus rintojen suurennusleikkausta Tallinnassa. Ikään kuin nää manboobsit ei ois jo tarpeeksi huomattavat muutenkin.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
JK- kirjoitti:Naurattaa helvetisti kun mietin että mitähän niiden muiden autoilijoiden mielessä on pyöriny, jos ovat huomanneet... Oon tosiaan noin 40km ajellu tyytyväisenä rokki soiden ja lintu keulalla.
Eikös skoodalla ajaessa oo aina lintu keulalla? Vai onko se siika?
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
Timppa kirjoitti: Eikös skoodalla ajaessa oo aina lintu keulalla? Vai onko se siika?
Eipä ole lintua Skodan merkissä, vaan tyylitelty versio intiaanin sulkapäähineestä ja nuoli. Logohan on jo varsin kunnioitettavan ikäinen, suunniteltu vuonna 1926.
Huomasiko kukaan muu että Radio Cityllä kehuttiin tänään puolenpäivän aikoihin tämä foorumi maasta taivaisiin? sen jälkeen tulleet "saab-uutiset" olivat jälleen tyypillistä median tasoa faktoiltaan...
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Timppa kirjoitti: Eikös skoodalla ajaessa oo aina lintu keulalla? Vai onko se siika?
Eipä ole lintua Skodan merkissä, vaan tyylitelty versio intiaanin sulkapäähineestä ja nuoli. Logohan on jo varsin kunnioitettavan ikäinen, suunniteltu vuonna 1926.
No höpönpöpön ole mikään sulkahattu. Siinä on taas "taiteilija" keksinyt hyvän hätävalheen, kun huomasi olevansa kykenemätön piirtämään baseball-räpylää.