Toinoin, iltaa vaan arvon raadille.
Ajattelin että nyt on melko hyvä heti rauhallisemmankin miehen vähän avata sieluaan tähän topiciin koska
Kilposen työmaatahan tämä päivä nyt eittämättä muistuttaa (Eikö mee kohtuuvvella).
Aikoinaan onnellisena saabistina ajelin 900c:llä jossa ei kerta kaikkiaan ollut mitään vikaa, ainoa hajonnut osa 2½v aikana oli kaasarin kumi, hmm... á12€?
Tästä rohkaistuneena lähdinkin rohkeasti etsimään uudempaa Saabia, hieman pieniruokaisempi ja tehokkaampi, varustellumpi jne. yksilö löytyikin sitten paikallisen Vehon valikoimasta, vasta 105tkm ajettu 9-3 -01 Jubilee, nice (myöhemmin OHF).
Viikko auton ostamisen jälkeen autosta räjähti huohotusputki, tienoo täynnä savua ja pajalle hinurille, eivät löytäneet vikaa enää tallissa sulattelun jälkeen, oolrait, olihan se niinkin hankalassa paikassa kun sen ensimmäisen suojamuovin alla suoraan nenän edessä letku revennyt.
Huohotuspäivitys marmoritiskiltä ja matka jatkui onnellisena mutkatonta tietä näkymättömiin... no vitut se nyt ihan niin mennyt, kerkesinköhän sillä 30tkm ajamaan ja kerkesin sinä aikana rakentamaan auton lähes alusta loppuun uudelleen, jouset poikki, kuuluisa Garret räjähti, kytkin antautui virin takia ja lista jatkuu, en viitsi kaikkea tähän listata koska tarina jatkuu vielä.
Emäntä tästä turboSaabista sitten kovasti tykkäsi ja kinusi että etsipä hänelle samanlainen. Tuumasta toimeen siis, nettiauto... lähettyviltä liikkeestä Saabi alle (myöhemmin EZO), kaupat tuli, menikö muutama viikko niin kampuran asentoanturihan siitä hajosi, uusi anturi liikkeen piikkiin ja eikun taas mutkaista tietä... no kissan vitut, siitäkin ahti, kytkin, alusta, bensapumppu, kaasuläppäkotelo 2x jne pientä uusittu matkan varrella, (on muuten myynnissä) noh, elämä on.
Pompataanpa takaisin OHF:ään, kun siinä ahtimen, uusien vanteiden, renkaiden jne. jälkeen tehot eivät vastanneet emännän autoa, laite rötäsi startissa ja jotain ihmeellistä tärinää ajaessa niin oli aika OHF:n lähteä paremmille baanoille, paikallisesta Deltasta löytyi ihanahko -07 9-3 SC, farmariahan olin aina salaa toivonut, ja eikun kaupoille (myöhemmin JHC).
Vähän oston jälkeen piti tämänkin kulkupuolta piristää, uusi softa sisään ja baanalle, aah että muuten laite piristyikin kivasti, kiitos osalliselle. Hetki softan laiton jälkeen paikalliselle Prismalle ilmestyi sininen pistooli, tätä oli odotettu! Viinaa tankkiin ja baanalle, heti adaptoitumisen jälkeen sitten kytkin antautui, nooh, tämä oli 'tiedossa', olihan mittarissa jo 76tkm.
Noh, nyt JHC pelaa ok, hyvä niin, joten mamman EZO:n päivitystä tuoreempaan voisi miettiä, ja kah, sattuipa paikallislehdessä olemaan paikallisen autoliikkeen mainos jossa halvahkolla korolla 9-5 Vectori wagon ja vielä nettiauton hintoihin vrt. lähes törkyhalvalla.
Koeajo ok, varusteet jees, eikun kaupoille... eikö... v**tu... 7h päästä ostosta helikopteri tauluun ja tien sivuun, oletan että kampuran asentoanturihan se siellä taas...
Onneksi EZO on vielä pihassa että mamma pääsee kauppaan kun huomenna pakenen reissuun, muuten oltaisiin ihmeessä.
Ei mulla muuta, mutta voisinko saada joulupukilta Kilposen työmaata päättymättömällä C-kasetilla?