timpetti kirjoitti:Mitä noita Ansonin malleja purkanut, niin tuo sisustan vaihtaminen kyllä on suht hankala prosessi. Hopea ja ruskea,enpä tiennytkään. Oma raato on punainen, viime kesänä hyllyssä oli myös tummansininen, mutta se tuli myytyä..
Dioraama oli noin kk sitten myynnissä, meni 77 punnan hinnalla, itse olim toisiksi korkein tarjoaja.
Taas olisi tuunattu Anson tarjolla, jos noista tykkää. Itse tavoittelen sellaisia, joissa olisi tuulilasinpyyhkijät ja peruutuspeili tallella.
http://cgi.ebay.com/1-18-Custom-1987-SA ... 4aa807f1e9
Tiedä tosiaan noista väreistä sen ruskean suhteen: G-miehen kuvailema väri on usein kerrottu grafiitin harmaaksi, mutta ne pari mitä minulla on tuossa värissä, ovat kyllä lampun alla selvästi rusehtavaan taittuvia ja muuten kumpikin yksilö täsmälleen saman värisiä! Ruskean legendassa voi olla kyse tästä ilmiöstä tai sitten legendan ruskea on todella joku muu kuin tummanharmaa. Vihreästä en ole nähnyt edes kuvia, mutta kuvittelisin sen oleva se Saabin Eukalyptuksenvihreä metallihohto tjsp... Hopeanvärisestä on huonosti kuvia, mutta nähnyt olen. Jos on jälkeenpäin maalattu yksilö, on ainakin hyvin tehty. Jos vastaan tulisi, niin yrittäisin hommata, vaan tässäpä se homman vaikeus ja juju onkin.
Bburagon ppunaiset cabbet ja harmaat Aero-X:t tulivat muuten toissa viikolla. Varsin kivat ovat, etenkin hinta huomioiden!