![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Kiitokset nimimerkille karg
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lähelle kyllä, mutta ihan vieläkään ei mennyt yli. Toki voin vain kuvitella, kuinka monta ekstratyötuntia olisi veloitettu Suomessa siitä, että piti taakse vaihtaa jarrulevyt ja -palat (aika jännää sikäli, että vaihdoin ne itse viime kesänä, mutta jo nyt olivat levyt ruostuneet rei'ille (ei siis läpi asti, mutta kuitenkin)) ja vasemmalle eteen vetonivel. Kuvittelisin jotain 10 tunnin ekstratyötä Suomessa, Tallinnassa ehtivät kuitin mukaan kahdessa tunnissa.aero kirjoitti:Pääsitkö loppusummassa jo lähellekin Suomen hinta-arvioita ilman lisätöitä?Azanovix kirjoitti:Tuli autosta kertaheitolla hiljaisempi ja vähemmän koliseva ajettava. Toki alkuperäinen kustannusarvio lähes kaksinkertaistui, mutta se sovittiin Antin kanssa ennakkoon puhelimitse ja kyllähän ne lisätyöt ihan aiheellisia olivat.
Tunnen fiiliksen. Pelastin viime kesänä vuoden 1977 Marantz 2238 virivahvarin. Putsasin potikat ja vaihdoin eBaysta tilatun taustavalokitin. On koreampi kuin joulukuusi ja musiikki kuulostaa hyvältä vaikkakin volumea ei voi muuttaa nousematta sohvaltaRattivaihde kirjoitti:Kuuntelen tässä musiikkia koneelta 70-lukulaisten stereoiden kautta
Mulla on vähän uudempia, Marantzin vahvistin, viritin ja dekki vuodelta '80 ja H/K:n levari vuodelta '83. Sitten tietty vielä legendaariset BBX 485 S-BR kaiuttimet myös vuodelta '83Rattivaihde kirjoitti:Kuuntelen tässä musiikkia koneelta 70-lukulaisten stereoiden kautta