Ihmettelyketju
Re: Ihmettelyketju
Turbonjouset taitaa muistaakseni og satkuissa olla noin 15mm matalammat kuin vaparin.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: Ihmettelyketju
Jep, turboalusta on hivenen matalampi ja jäykempi.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ihmettelyketju
Se selittääkin jo paljon.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Ihmettelyketju
Hmmm alkaa vanhuus vaivata kun tullut selattua 2.0t/2.3t/aero tonnareiden myynti-ilmoitusten lisäksi myös volvo 850 t5 tarjontaa.
Näyttäs olevan aika samoissa noiden pyynnit, r-versioita ei sedanina löytynyt ja farkku ei kiinnosta.
Vapari 20v 850 kaverilla oli vuosia ja juuri muuta isompaa kalliimpaa tarvinnut kuin vesipumppu ja jakohihna vaihtaa. Mukava silläkin oli ajella kun jonkun kerran kuskina olin.
1500-3000e väliltä nita selannut.
Näyttäs olevan aika samoissa noiden pyynnit, r-versioita ei sedanina löytynyt ja farkku ei kiinnosta.
Vapari 20v 850 kaverilla oli vuosia ja juuri muuta isompaa kalliimpaa tarvinnut kuin vesipumppu ja jakohihna vaihtaa. Mukava silläkin oli ajella kun jonkun kerran kuskina olin.
1500-3000e väliltä nita selannut.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: Ihmettelyketju
Ihan sama mikä siinä on merkkinä keulalla, ahdettu vitonen on aina mahtava pata..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Ihmettelyketju
Vähän ihmetyttää, etteivät myyjän toiveet sitten kuitenkaan vaikuta siihen, mitä autolle jatkossa tapahtuu.
Noh, niinhän se tietysti menee, uusi omistaja tekee joka tapauksessa mitä tekee. Että ei se nyt oikeastaan edes ihmetytä, ehkä vähän harmittaa vaan. Pistin nyt kuitenkin tänne, enkä ketutusketjuun.
Noh, niinhän se tietysti menee, uusi omistaja tekee joka tapauksessa mitä tekee. Että ei se nyt oikeastaan edes ihmetytä, ehkä vähän harmittaa vaan. Pistin nyt kuitenkin tänne, enkä ketutusketjuun.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Re: Ihmettelyketju
Niinhän tuo on, että nykyinen omistaja saa tehdä leluillaan mitä haluaa. Kuitenkin sen verran pitäisi olla suoraselkäinen, että myyjän toivetta pitäisi kunnioittaa.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Ihmettelyketju
Olisin kyllä yleensäkin sitä mieltä, että myyjän toiveet ei ostajaa sido yhtikäs millään tavalla. Jos kerran myyjälle joku asia on niin rakas, niin sitä ei sitten pidä myydä. Kukin tekee ostamillaan leluilla juuri niinkuin lystää......
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ihmettelyketju
No jos myyjä erityisesti valitsee kahdesta ostajaehdokkaasta sen joka kertoo pitävänsä auton liikenteessä eikä sitä joka kertoo pistävänsä auton osiksi, ja ostaja kuitenkin pistää auton osiksi niin onko se nyt hirveän reilua toista ehdokasta tai myyjää kohtaan?
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Ihmettelyketju
Elämä ei ole reilua yleensäkään, eli turha siitä on murehtia. Peltilehmiä kaikki tyynni......
Re: Ihmettelyketju
Aina ei mee nallekarkit tasan. Itekkin pitkään jo pohtinut että tekeekö aerosta auton vai lyökö vaan palasiks. Tosiaan jos haluaa ettei autoa lyödä palasiks niin järkevintä jättää sit kokonaan se myynti-ilmoitus tekemättä
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Ihmettelyketju
Mainio käsite suomessa tuo "tavaran vapaa liikkuvuus". Joko kyseessä on iltalehden "uutinen" tai sitten suomessa rakennellaan taas mielenkiintoisia rajoitteita:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013100 ... 8_uu.shtml
nimittäin tuota kun miettii niin mikä olis se todiste millä mitenkään voit ikinä osoittaa alkoholin tulevan omaan käyttöön?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013100 ... 8_uu.shtml
nimittäin tuota kun miettii niin mikä olis se todiste millä mitenkään voit ikinä osoittaa alkoholin tulevan omaan käyttöön?
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Re: Ihmettelyketju
Semmonen pöhöttynyt ja turvonnut naama, jonka koristeena on terveen punainen nenä varmaan puhuu puolestaan kuulusteluissa.
In Memoriam: 900i ´86, 900S ´90 RE85, 900S ´91,9000i ´96 RE85 ja 9000CSE 2.0t ´95 RE85, 9000CSE Jubileum 2.3T ´97 RE85
Re: Ihmettelyketju
Ihmettelen, että mikä täs on kaunista, seksikästä, panettavaa?
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Nro 6180
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T