Natsipakastin (3b passat 1.9tdi) on viimeisen 5tkm aikana halunnut muuttua harrasteautoksi, ensiksi meni vesipumppu, sitten automaattilaatikko reilu viikon päästä alkoi luistamaan+täristi, sai venttiilikoneiston purkamisella+öljynvaihdolla toimimaan. Pari viikkoa tästä niin alkoi nestettä hukkaamaan, vuotopaikaksi paljastui vesipumpun ja kannen välinen t-haarallinen letku joka olisi suomessa >80e maksanut, tilasin 15e latviasta. Samalla huohotinputkeen uusi o-rengas ja hiukan tiivistemassaa sekä venttiilikopan tiiviste niin pysyy taas öljyt sisällä. Reilu viikko taas ajoa ja nyt tärinät alkoi sitten etutuennasta, etupää ylös ja sorkkaraudan kanssa vääntelyä: 4 tukivarren kumipuslaa pehmeitä->vaihtoon sitten koko tukivarsisetti, ja kun tolpat pitää tiputtaa alas niin sitten jouset+iskarit uusiksi, myös taakse.
Tuossa välissä vielä latauksen merkkivalo alkoi palaa, olin öljynvaihdossa suodatinta vaihtaessa herätepiuhaan osunut, sitä hiukan liikautin niin toimi reilu 2tkm, eilen taas alkoi lataus kenkkuilla, laturin herätepiuhasta 11,3v tuli perille mikä ei riitä, vähän ajan kuluttua 11,7v jolloin taas latasi. Täytyy vetää vaikka uusi piuha jos ei muuten tokene. Ja etujarruletkut nyt leimalle vaihdettava, pullistuman alkua molemmilla puolilla, muuten jarrut tuli jo herkisteltyä ja liukutapit taas putsattua ja vaseliinit laitettua, suojakumit ehjät mutta silti jumivat.
Että kyllä muutkin kulkuneuvot kuin SAAB osaa porsia
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Melkein olisi ollut jonkun toisen topic:in kamaa mutta sopii mielestäni tänne tälläkertaa
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)