^Yhden länsirannikolla vaikuttavan foorumilaisen kuvista olen bongannut OG-kolkin jonka rekkarissa taisi olla numero-osa kahta numeroa suurempi kuin meillä aikanaan olleessa samanmallisessa. Tässä tapauksessakaan eivät tosin olleet mitään identtisiä marjoja, vaan meidän oli karvalakkiruiskuautomaatti ja tuo toinen kuvien perusteella turbo SE.
Sen sijaan vanhempien kolkkia edeltänyt Polo oli *ZY-501, ja Turussa kerran ajoi ohi täsmälleen identtinen ja samalla moottorilla varustettu *ZY-500. Mutta tuollaisia taidetaankin tuoda isommissa sarjoissa.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
...no okei, oikeasti se vaan vähän vuotaa öljyä, ahtaa kyllä ihan kiltisti.
V.J.S kirjoitti:
ja ottalampun valossa irrotellaan pakosarjasta?
Trööt! Lamppuna toimii Livalin pöytävalo, josta kiinnitystelineen kadottua tuli autotallilamppu. Tuo on yllättävän kätevä, kun sen saa taitella sopivaan asentoon että valaisee oikeaan kohtaan. Malli on siis tuollainen: http://www.tori.fi/paijat-hame/Lival_po ... 154350.htm
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Tuli saatua lahjaksi taulu, johon oli ikuistettu ensimmäinen autoni ja vähän toista harrastustani
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910