10 litraa jäähdytyinnestettä, jäähdytysjärjestelmän puhdistusaineen ja happianturin irroitusavaimen.
Kohta pitäisi lähteä tutkimaan miten öljyt vaihdetaan 6-koneesta
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Kesäkumit Huuto.netistä, Pirelli P Zero Rossot koossa 225/45/17. Kumit on ajettu autoliikkeestä rengasliikkeeseen eli nuo on käytännössä uudet. Hintaa tuli tasan 400 euroa.
Se oli jo rikki ennenkun mä koskin siihen.
9-5 2.0t Vector Wagon 2006 automaagi, stage 1.
Mavi kirjoitti:Kesäkumit Huuto.netistä, Pirelli P Zero Rossot koossa 225/45/17. Kumit on ajettu autoliikkeestä rengasliikkeeseen eli nuo on käytännössä uudet. Hintaa tuli tasan 400 euroa.
En yhtään ihmettele jos alkuihastus on ajanut sihtaamaan suoraan rengaskauppaan. Mun vastaavat kumit (mitä nyt 235 leveät) oli alkuun tosi kulmikkaan oloiset, uraherkkyys tapissaan jne, mutta jonkun pari viikko ajettuani (eli pyöreästi 2000km) oli käytös jo aivan toista ja siitä eteenpäin niitä on voinut sanoa oikeasti hyviksi kumeiksi. Nyt n. 16tkm takana varsin tyytyväisin mielin. Eli ei kannata säikähtää, jos käytös ei aluksi natsaa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Tulipa ostettua oikein marmoritiskiltä polttimo tonttuun. Edellisestä marmoritiski hankinnasta onkin vierähtänyt jo melkoinen tovi, kun hankin kuuppaan vetonivelten suojakumit Scan-autosta. Ny käydään Åströmillä.
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Marmorilla kävin itsekin; jäähdytinnestettä tuohon nuorempaan kulkineeseen. Samalla tuli turistua niitä näitä varaosamyyjän kanssa (intoutui kun kysäisin klubialennuksia) ja tulipahan "varattua" koeajo uuden femman kanssa.