Heavymusiikki ei ole enää entisellään!!!
-
- "Hirsch"
Sanokaa mitä sanotte, mutta heavy ei ole mitään verrattuna kunnon progeen. Esim. King Crimson! One more red nightmare, Starless ja 21st century schizoid man on TODELLA munakkaita biisejä! 

"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Mitäs mä tuolla aiemmin heitinlucaf kirjoitti:huh huh, kävin huuto.netissä katsomaan metallivinyylien arvoja. voi luoja sentään, ei olisi pitänyt. esim. slayerin ekasta levystä huudetaan 25 euroa, itse taisin lahjoittaa vuosi sitten sellaisen, monen muun vastaavanlaisen harvinaisuuden kera....no, meni ainakin harrastajan käsiin...
tämä taitaakin olla viimeinen satsi joka menee polkuhintaan, loput säilytän vielä 10 vuotta ja sitten voin kai jäädä eläkkeelle kun myyn ne

Makuasioita kaikki. Itse olen nyt huomattavasti vähentänyt tuota raskaampaa musiikkia, kun laitteisto paranee. Arvatkaa vaan ärsyttääkö jos sillä lempilevyllä kuuluukin säröä uusilla kaiuttimilla? Tasot tapissa äänitetty musiikki on karseeta kuunneltavaaa. Lisäksi bassomiksaus on liian usein tehty purkki-kaiuttimille.tknummelin kirjoitti:Sanokaa mitä sanotte, mutta heavy ei ole mitään verrattuna kunnon progeen. Esim. King Crimson! One more red nightmare, Starless ja 21st century schizoid man on TODELLA munakkaita biisejä!

BMW 320dA Coupe LCI