karg kirjoitti:Kansa käy Helsingin seudulla töissä vaikka asuuvat missä tahansa.
Niin tekee ja niin teen minäkin, koska Kanta-Hämeessä on alan työpaikat (saatika mielenkiintoiset sellaiset) ihan pirun vähissä ja pk-seudulle en muuta. Arvaa vaan, minkä ansiosta tuota liikennettä on päässyt vähän analysoimaan .
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Jees.. oonpa tehny samaa itekin aikoinaan, mutta nyttemmin vetelen noista reissuista vaan kilsarahat kotiin eikä onneks joka päivä tarttee suhailla. On aikaa ajella vanhaa tietä pitkin yleensä, niin säästyy auto ja hermot kokolailla paljon
Joo, ehkä sitä joskus pääsee työmatkankin suhteen parempaan tilanteeseen, mutta toistaiseksi mennään sillä mitä on tarjolla. Noin kokonaisuutena, jos n. tunnin kestävä duunimatka on arjen pahin miinus, niin ei kai siitä kovin paljoa kannata loppuviimeeks valittaa.
Ja joo, 130 on meikäläisenkin valinta melko usein. Paljon lepposampaa meininkiä, vaikka aikaa vähän enempi meneekin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
karg kirjoitti:Jees.. oonpa tehny samaa itekin aikoinaan, mutta nyttemmin vetelen noista reissuista vaan kilsarahat kotiin eikä onneks joka päivä tarttee suhailla. On aikaa ajella vanhaa tietä pitkin yleensä, niin säästyy auto ja hermot kokolailla paljon
karg kirjoitti:Jees.. oonpa tehny samaa itekin aikoinaan, mutta nyttemmin vetelen noista reissuista vaan kilsarahat kotiin eikä onneks joka päivä tarttee suhailla. On aikaa ajella vanhaa tietä pitkin yleensä, niin säästyy auto ja hermot kokolailla paljon
Ootas, kum Merja panee uudet säännöt
Joopa.. sitte ku solakka-ihana-Merja pääsee kunnolla vauhtiin niin eipä siinä mitään. Taksilla VR:lle, sitte tarpeelliset odottelut yms. ja VR:ltä taksilla asiakkaalle. Alkaa kertymään sitte päivärahoja ja työaikasaldoja toiseen tahtiin ku nyt Saabilla ajellessa
aero kirjoitti:Joo, ehkä sitä joskus pääsee työmatkankin suhteen parempaan tilanteeseen, mutta toistaiseksi mennään sillä mitä on tarjolla. Noin kokonaisuutena, jos n. tunnin kestävä duunimatka on arjen pahin miinus, niin ei kai siitä kovin paljoa kannata loppuviimeeks valittaa.
Pyrin noista pitkistä työmatkoista eroon vuosia sitten, kun alkoi käymään kukkarolle ton ajan tuhlauksen lisäks turhan paljon. Nyt on 5m sängystä töihin, ellei oo joku asiakaskeikka ja sehän passaa
Merja, otat varmasti tämän koko asiakokonaisuuden hoitaaksesi.
Sovitaan nyt samalla niin että sinä ja sinun parisataa kolleegaasi luovutte myös vastaavista korvauksistanne.
Olen varma että älykkäänä ja pitkälle koulutettuna oman alasi ammattilaisena ymmärrät että tässä puhutaan nyt korvauksista, joilla korvataan tiettyjä työntekijälle koituvia kuluja.
Meille veronmaksaja-duunareille nyt puheena oleva raha on nimeltään kilometrikorvaus ja sinulle ja kollegoillesi se on nimeltään kulukorvaus.
VKe kirjoitti:Olen varma että älykkäänä ja pitkälle koulutettuna oman alasi ammattilaisena ymmärrät että tässä puhutaan nyt korvauksista, joilla korvataan tiettyjä työntekijälle koituvia kuluja.
Laardi-Merja on AMK-bioanalyytikko, joten se on täysin pätevä nykyisiin hommiinsa..näkeehän sen mitä ideoita siltä kumpuaa ja miten on käytännön taju hallussa. Ja onhan meillä luokanopekin valtionvarainministerinä, jotta näin:
Hyhhyh, tuohan on nyt mitä kamalinta populismia ja sinähän suorastaan annat ymmärtää että kansa voisi ymmärtää jotakin sellaisista asioista jotka ovat kansalle aivan liian hienoja ymmärrettäväksi. Lompakko ja siellä kohta kaikilla kykkivä Matti ymmärtää viimeistään..
Marraskuun -87 Tuulilasissa törmäsin seuraavannäköiseen sivuun...
Thunderbird esiteltiin vuotta myöhemmin tuon näköisenä mutta mitä tapahtui CD-tonnarin oopperaikkunalle marraskuun 1987 ja syyskuun 1988 välillä? (Ja mikä ihme tuo Volvo on ) Suurempi kuva
Edit: samassa lehdessä on muuten myös juttu "Saab 40 vuotta - ja aina etuvetoisena"
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Oopperaikkuna, kuten pari muutakin "CC-jäännettä" (kylkilistat, keula) jäivät pois tai muuttuivat tuotantomalliin, eikä peräkään laske ihan noin rankasti oikeasti. Hyvä niin, CD:stä tuli paljon nätimpi kuin tuosta protosta <3.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
vitikka kirjoitti:Tullut tässä vuoden alusta ihmeteltyä ihmisten ilmeitä suojateillä, kun olen pysähtynyt suojatien eteen päästämään kävelijät ensin. Ilmeet ovat sen näköisiä, että kyseisellä tiellä ei varmasti koskaan ole kukaan aiemmin pysähtynyt suojatien eteen. Iloisesti lähes jokainen vilkuttaa kiitokseksi. Haittapuoli on se, että takana lähes poikkeuksettä kuuluu nastojen raapiminen ja joka kerta saa pelätä kolahtaako takakonttiin joku kiireinen työmatka-autoilija. Ja tämä tapahtuu siis Lappeenrannassa.
Noh täällä imatralla pitää kaks kertaa miettiä että uskaltaako pysähtyä laskemaan jalankulkijaa suojatien yli kun takaa tulee taatusti joku kuolemankostaja ohi miljoonaa, siinä pääsee vielä kävelijä hengestään