Yhtä asiaa minä en ymmärrä näiden :saab:ien hinnoissa. 300tkm ajetut kolkit maksavat järestään 3000€ ja ne tuntuvat kovasti ostajia kiinnostavan. Sen sijaan alle 200tkm ajetulle, vähän kalliimmalle ei tunnu löytyvän kysyntää.
Toinen asia mikä ihmetyttää on ysifemmat ja niiden hinnat. "uudempikoristen" viirusilmien hinnat alkaa 9t€ ja järestään 200tkm ajetuista 03-05 vuoden malleista pyydetään saman verran.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Yhtä asiaa minä en ymmärrä näiden :saab:ien hinnoissa. 300tkm ajetut kolkit maksavat järestään 3000€ ja ne tuntuvat kovasti ostajia kiinnostavan. Sen sijaan alle 200tkm ajetulle, vähän kalliimmalle ei tunnu löytyvän kysyntää.
Toinen asia mikä ihmetyttää on ysifemmat ja niiden hinnat. "uudempikoristen" viirusilmien hinnat alkaa 9t€ ja järestään 200tkm ajetuista 03-05 vuoden malleista pyydetään saman verran.
Eiks tää ollut viime kesänäkin myynnissä
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
torque kirjoitti: Ei muuten ole karvalakki, se on "SE" + metallic lack, Aut ilmastointi ja vakkari. Noissa oli hintaa silloin... Vain turbo+automaatti puuttuu.
Joo lähinnä tota moottoria mietin Muutenhan tossa näyttää noita varusteita olevan ihan tarpeeksi, mutta kun samanvuotisia saa reilulla 2 kilolla 200-300tkm ajettuna, niin onhan toi kolme kertaa sen hintainen mitä enemmän ajetut....Mutta mikä kenenkin mielestä on hyvä kauppa
torque kirjoitti: Ei muuten ole karvalakki, se on "SE" + metallic lack, Aut ilmastointi ja vakkari. Noissa oli hintaa silloin... Vain turbo+automaatti puuttuu.
Joo lähinnä tota moottoria mietin Muutenhan tossa näyttää noita varusteita olevan ihan tarpeeksi, mutta kun samanvuotisia saa reilulla 2 kilolla 200-300tkm ajettuna, niin onhan toi kolme kertaa sen hintainen mitä enemmän ajetut....Mutta mikä kenenkin mielestä on hyvä kauppa
Niinno, mitä maksaa ns. käyttöarvo? 200-300tkm ajetuissa yleensä tuppaa olemaan rahanmenoa (lue vikoja) vaikka olisikin uusittu jarruja/alustaa/ahdinta jne. Lisäksi, kun omistajia rupee olemaan 10-20 niin yleisilme on monesti nuhjuinen, naarmua, kolhua, ruostetta, ratti ja verhous kulunut ja täynnä reikiä, teinituningia jne.
Toki en tuota hintaa maksaisi itsekään ellei kyseessä olisi Aero tai Viggen.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Ei se seisottaminen autolle hyvää tee. Varmaan moni tiiviste kivettynyt ja "tuurilla" alkaa vuotamaan jos auton ottaa käyttöön, ilmastointi tuskin toimii, elektroniikka (riippuen paljon on ollut lämpötilavaihteluja varastoinnissa) voi temppuilla, puslat kivettyneet, renkaat on ihan entiset seistyään 10 vuotta käyttämättöminä (kumit kovettunut ja jos on seisotettu renkaillaan niin lisäksi vielä soikeat jne.) Eli ei tuon kanssa välttämättä sen halvemmalla pääse kuin ~200tkm ajetun kanssa.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
http://www.nettiauto.com/datsun/120/5167888
Siinon niin ruma auto että näyttää jo hienolta. Nouseva ikkunalinja, syvennetyt mittariputket, puolinahkasisusta, saksalaistyyppinen coupe (neliovinen viistoperä jossa jätetty takaluukku säästösyistä takaikkunan alapuolelle), kromikorosteet etuvalojen ympärillä, tuohan voitaisiin esitellä huomenna ja olisi automuodin aallonharjalla.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Eikä siinä vielä kaikki, siitä on vielä coupe malli kaks ovisena ja kattoluukulla.
Yritettiin lähtee koeajolle veljen kanssa silloin kun ne oli uusia, mutta ei voinut ajaa muuten kuin kattoluukku auki, kun pää otti kattoon kiinni. Kolari turvallisuudesta ei silloin vielä puhuttu niin paljon. Ei tullut datsun kauppoja, ostin 96 saabin.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Empä hakenut mutta samalle kylälle ilmeisesti tuli kun näin juuri 15min sitten Nummelan Citymarketin pihassa. On se hieno.
Tuli eilen koeajettua kyseinen peli, vaikka alustavasti kaupat oli sovittu ja jäin vähän niinkuin varalle, jos olisi tullut joku peruutus. Vetonivet hieman tutisi vedättäessä, muuten siisti ja ennenkaikkea ruosteeton auto.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
V.J.S kirjoitti:Ei se seisottaminen autolle hyvää tee. Varmaan moni tiiviste kivettynyt ja "tuurilla" alkaa vuotamaan jos auton ottaa käyttöön, ilmastointi tuskin toimii, elektroniikka (riippuen paljon on ollut lämpötilavaihteluja varastoinnissa) voi temppuilla, puslat kivettyneet, renkaat on ihan entiset seistyään 10 vuotta käyttämättöminä (kumit kovettunut ja jos on seisotettu renkaillaan niin lisäksi vielä soikeat jne.) Eli ei tuon kanssa välttämättä sen halvemmalla pääse kuin ~200tkm ajetun kanssa.
No jos olet tuota mieltä niin ihmettelen ettei ole tullut yleisöryntäystä tuon oman "tarjokkini" kanssa. On kuitenkin oikeasti ajettu 2 vuotta 20-25 tuhatta vuodessa eli ei ole ainakaan ehtiny tiivisteet kuivua ajamattomuuden vuoksi. Ja ilmastointikin täytetty vuosi sitten. No joo, eli tässä tuli vaan todistettua, ettei vähän kilometrit tuo mitään lisäarvoa tämän ikäisessä autossa.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00