Sukulaiset + kaverit. Ovat aina kinuamassa apua. Milloin tapetointi- ja maalausapua vailla, välillä tarttis autoo saada lainata ja sokerina pohjalla TYÖKALUJA pitäis saada lainattua.
Mutta mitä ihmettä tapahtuu kun pyydän itse apua ---- ei mitään kenellekkään sovi mikään koskaan p...ele et ottaa päähän.
#jäsen 4060#
OG 900 Tbo automaatti Vm1984
OG 900i Automaatti Vm1985 & 1988
99 Vm 1970 2kpl (projekti + varaosa auto)
Porilaine kirjoitti:Sukulaiset + kaverit. Ovat aina kinuamassa apua. Milloin tapetointi- ja maalausapua vailla, välillä tarttis autoo saada lainata ja sokerina pohjalla TYÖKALUJA pitäis saada lainattua.
Mutta mitä ihmettä tapahtuu kun pyydän itse apua ---- ei mitään kenellekkään sovi mikään koskaan p...ele et ottaa päähän.
Olen ottanut tavaksi kertoa potilaille ensin, mitä työkaluja tulevat tarvitsemaan! Sitten jatketaan aiheesta josko ostaisit noi työkalut itte ja mää tuun sit tekeen halvalla! Enmä noita kaluja auton korjaukseen ja talon rakennukseen muutev'vaa ole hankkinut. Yleensä alkaa kukkaron nyörit aueta...Työkaluja lainaan vain niille joilta itsekkin saan jotain lainaan. Eihän sitä amatööreille ammattikaluja noin vain
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Minit on kovin kalliita, alkuperäismalliset siis (ei sillä etteikö uudetkin mutta en niitä etsinytkään)... Asconat puolestaan on vielä satkuja kertaluokkaa halvempia, mutta tyypilliseen tyyliin väärässä päässä maata tai pientä remonttia vaativia... Käytettyjen autojen markkinoiden kannalta Uusimaa on todella pahasti syrjässä.
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Naapurin jatkuva parkkipaikka kolhiminen!! Kotitalon parkkipaikalla suhteellisen ahtaat paikat ja mun auton viereinen omistaja on jo pari vuotta onnistunut saamaan mun oikeaan taka-oveen toista kymmentä sellaista pientä osumaa - osumat eivät ole isoja, mutta kosmeettisesti erittäinen ärsyttäviä. Viimeisin meni toissa päivänä peltiin asti.
Olen siitä ensimmäisen kerran valittanut ystävällisellä lapulla tuulilasiin jo pari vuotta sitten ja myös juttelin tuon naishenkilön kanssa - lupasi olla varovainen ja sanoi, että lapset varmaan avaavat ovet huolimattomasti. Jouduin edellisen autonoven myllyttämään ja jäljet lähti suht. hyvin. Nuo tuossa Saabissa tosiaan niitä jälkiä on paljon ja kaikissa samaa hopeaa väriä jonka värinen naapurin auto on ja selvästi näkee, että hän autonsa vasemman takaoven kulmasta on maalia vähän kulunut pois. Noh jätin sitten ison laminoidun kiukkuisen mutta asiallisen lapun toissa päivänä rouvan autoon ja tänään tuli naisen vihainen miesystävä karjumaan mun ovelle, että he eivät ole syyllisiä ja mun pitää lopettaa lappujen laitto yms. (huom. 2 lappua reilussa parissa vuodessa)..karjui, että mun pitää hankkia todisteet ja nähdä tekijä muka itseteossa tms. Mä olin ihan unenpöpperössä tossa tilanteessa, enkä osannut mitään oikein sanoa, kun löi ihan tyhjää.
Viddu, oliskohan toi jo poliisijuttu? (niitä varmasti "kiinnostaisi" kuin kilo kiviä)
Se on niin kämänen kottero sillä naapurilla, että tuskin edes välittäisi. Pitäsköhän laittaa tollanen riistakamera auton sisään tai viereiseen puuhun ..liiketunnistin ja 4MP HD-video http://www.eranetti.fi/index.php?act=vi ... ductId=254