Tuossa äkkiä laskin että mikä on ollut auton keskinopeus sinä kuukautena
10000km : 30d = n. 333km/d
333km : 24h = 13.8km/h
Eli jos autolla ei ajeta ollenkaan 21:00-07:00, eikä 08:00- 16:00 (ellei omistaja ole taksikuski tai joku ovelta ovelle kiertelevä kauppias tms.) välisinä aikoina (vielä tunti pois syömisen ja muun tärkeän takia) niin koko loppuaikana auton keskinopeus on
333km : 5h = 60,6 km/h
Ei taida olla omistajalla vapaa-aikaa.
Ajaa kyllä auton varmaan äkkiä loppuun, kuuden vuoden päästä uudessa autossa olisi jo 720tkm.
Skoda Octavia -07 2.0tdi-dsg -ajossa
Saab 96 -77 -ajossa
Saab 900 i8 -> t16 -89/90 -projekti
Saab 900 CD "Finlandia" T8 -83 -projekti
tästä kysyin vaihtoa nettiautossa ja vastaus oli ei.
-> Meni pari-kolme päivää ja sähköpostiin tuli ilmoitus että vaihto kiinnostaisi?
Eipä vain taida enää itseä kiinnostaa..
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Aika OK hintanen 9-5 1.9TiD... Oisko vanha taksi ja rullattu jotain 500-600tkm? Kukaan käyny kattomassa tuota?
joo - hinta on epäilyttävä, mittarilukemaa ei paljastettu ja kysymyksiin ei vastata avoimesti. veikkaan, että tuon kun ostaa, niin saa pistää korjauksiin saman verran.
Ilmotusta päivitetty, 410tkm rullailtu, eli siis ex-taxi lienee tosiaankin kyseessä.
Taidan jatkaa satkulla ryömatkan taittamista, akka saa kärsiä oman työmatkansa Traktorin ratissa
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
V.J.S kirjoitti:
Ilmotusta päivitetty, 410tkm rullailtu, eli siis ex-taxi lienee tosiaankin kyseessä.
Taidan jatkaa satkulla ryömatkan taittamista, akka saa kärsiä oman työmatkansa Traktorin ratissa
Tuo voi vastata normaalikäytössä 41000km ajoa. Bensakoneella olisi vasta alkutaipaleella ja dieselin ollessa kyseessä voi siinä olla jo välillä toteutuneen kaavan mukaan viides kone jolla ajettu vasta 10000km
Tiedän tuon auton ja olen matkustanutkin sillä muutaman kerran sen ollessa vielä taksina. Ihmettelin tuolloin että miksi moottorinvikavalo palaa ja ainakin silloin kuski puhui että autoon olisi tulossa takuuseen uusi pata, mittarissa oli tuolloin noin 300tonnia. Eli jos tuossa on uusi tai vajaa 100 tonnia ajettu pata niin ei varmaan tuohon hintaan mikään paska ostos?!
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
hz81 kirjoitti:olisi tulossa takuuseen uusi pata, mittarissa oli tuolloin noin 300tonnia. Eli jos tuossa on uusi tai vajaa 100 tonnia ajettu pata niin ei varmaan tuohon hintaan mikään paska ostos?!
Tuliko puheeksi onko tuleva pata ensimmäinen tai kolmas tehtaan jälkeen?
Muistelen että puhui ensimmäisestä. Tunnen tai tiedän tyypin niin voisi varmistaa jos olisi oikeasti kiinnostunut. Onko noissa sitten yleisesti vaihdettu paljonkin noita? Luulin että oli kolmelitraisen nokivasaran ongelma...
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570