Pakko oli olla hajoamispisteessä.......

Mutta eikös tälläinen kotipoliisitoiminta kuitenkin ole ihan ookoo.9-5T kirjoitti:Jos kotipoliisi vilkuttaa valoja on monia kuskeja jotka ei laita valoja päälle kotipoliisin nähden.
Kertoisitko vielä mitä saavutetaan huomivalojen käytölläMimmi kirjoitti:Vielä kun kotipoliisit oppisivat erottamaan huomiovalot ja tietämään niiden laillisuuden ja laillisen käytön.
Kotipoliiseille tiedoksi: keltaisia huomiovaloja ei saa käyttää 1.10-1993 jälkeen rekisteröidyissa ajoneuvoissa. Huomiovalojen tulee olla valkoista valoa näyttävät huomiovalaisimet.
En minä ainakaan pidä tuollaista minään "kotipoliisitoimintana", vaan olen kiitollinen siitä että joku huomauttaa että olen unohtanut valot. Useinmiten jopa kiitän valojen vilkuttajaa.9-5T kirjoitti:Jos kotipoliisi vilkuttaa valoja on monia kuskeja jotka ei laita valoja päälle kotipoliisin nähden.
Säästetään Xenon polttimoiden ikääkalle37 kirjoitti:Kertoisitko vielä mitä saavutetaan huomivalojen käytölläMimmi kirjoitti:Vielä kun kotipoliisit oppisivat erottamaan huomiovalot ja tietämään niiden laillisuuden ja laillisen käytön.
Kotipoliiseille tiedoksi: keltaisia huomiovaloja ei saa käyttää 1.10-1993 jälkeen rekisteröidyissa ajoneuvoissa. Huomiovalojen tulee olla valkoista valoa näyttävät huomiovalaisimet.![]()
En ole oikeen ikinä käsittänyt niitten käyttötarkoitusta
"Kylläpä ottaa tuuli"JKen kirjoitti:...