Autontunnistusta VOL2
Re: Autontunnistusta VOL2
Vahva ehkä että Chevy Epica..
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Autontunnistusta VOL2
BMW 3- tai 5-sarja takaovesta ja vanteista päätellen...
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Autontunnistusta VOL2
^Ei taida olla bemari kun on vetarit edessä. Paitsi jos joku on mennyt ostelemaan nelivetoa. Itse heitän Kia Optiman
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Re: Autontunnistusta VOL2
Ei oo ees nelikkobemmi, kun on poikittaisella tekniikalla.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Autontunnistusta VOL2
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... i6o#at=167
Tuossa näkyy videon loppupuolella toista puolta, lähinnä porrasperän takaluukku ja toinen samanmuotoinen takaovi joka muistuttaa todella vahvasti BMW:tä. Voitaisiin siis päätellä että kyseessä tosiaan on korealainen kopiotuote, ranskalaista tai japanilaista tuotantoa tuskin ainakaan on eikä loppuihin saksalaisiinkaan oikein tunnu sopivan...
Edit: Tästä vielä lisää sivuprofiilia alkuperäisestä suunnasta:
http://www.youtube.com/watch?v=A1GXwx0N ... r_embedded
Edit2: Chevrolet (Epica ja Malibu) ja Kia (Optima) ovat poissa pelistä takaoven muodon perusteella. Virallinen veikkaus: Hyundai i40.
Tuossa näkyy videon loppupuolella toista puolta, lähinnä porrasperän takaluukku ja toinen samanmuotoinen takaovi joka muistuttaa todella vahvasti BMW:tä. Voitaisiin siis päätellä että kyseessä tosiaan on korealainen kopiotuote, ranskalaista tai japanilaista tuotantoa tuskin ainakaan on eikä loppuihin saksalaisiinkaan oikein tunnu sopivan...
Edit: Tästä vielä lisää sivuprofiilia alkuperäisestä suunnasta:
http://www.youtube.com/watch?v=A1GXwx0N ... r_embedded
Edit2: Chevrolet (Epica ja Malibu) ja Kia (Optima) ovat poissa pelistä takaoven muodon perusteella. Virallinen veikkaus: Hyundai i40.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Autontunnistusta VOL2
On kyllä liian lyhyt perä ollakseen Epica tai 5-bemari.
Uskallankin väittää, että kyseessä on ensimmäisen polven Mazda 3 Sedan.
Uskallankin väittää, että kyseessä on ensimmäisen polven Mazda 3 Sedan.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Autontunnistusta VOL2
Mazdan kyljessä ei ole ollenkaan pokkausta ovenkahvojen korkeudella toisin kuin kolarin autossa, ja sadevesikouru on myös kapeampi Mazdassa. Olen edelleen i40:n kannalla.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Autontunnistusta VOL2
Kertokaas paremmin tuntevat että mitä autoa nuoriso tässä pätkässä jahtaa (pitäisi mennä kohtaan 28:14):
http://www.youtube.com/watch?v=9FCv58ThH5E#t=28m14s
Tunnin jo ettiny mutta ei tunnu löytyvän ~50-luvun puolivälin autoa jossa yhdistyisi tuo ikkunalinja, keulan muotoilu ja vaakasuuntainen merkki maskin yläpuolella...
http://www.youtube.com/watch?v=9FCv58ThH5E#t=28m14s
Tunnin jo ettiny mutta ei tunnu löytyvän ~50-luvun puolivälin autoa jossa yhdistyisi tuo ikkunalinja, keulan muotoilu ja vaakasuuntainen merkki maskin yläpuolella...
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Autontunnistusta VOL2
Yleensä kuvissa nuo ovat kasikoneella, jolloin merkki on V-muotoinen, kutoskoneisissa on perinteinen ********in merkki.Rattivaihde kirjoitti:Tunnin jo ettiny mutta ei tunnu löytyvän ~50-luvun puolivälin autoa jossa yhdistyisi tuo ikkunalinja, keulan muotoilu ja vaakasuuntainen merkki maskin yläpuolella...
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Autontunnistusta VOL2
No sehän se on. Tuo filmin mustavalkoisuus ja huono laatu hankaloittivat keulan muotojen (pääasiassa noiden valojen syvennysten) hahmottamista, ja tuo merkkisekaannus sitten viimeisteli sekaannuksen.
Paljon nättejä malleja noilta vuosilta kyllä löytyi kaikkia mahdollisia merkki+vuosi -kombinaatioita googlettaessa, erityisesti juuri Chrysler-konsernin puolelta, seuraava vuosikymmen olikin sitten GM:n dominointia muotoilupuolella.
Paljon nättejä malleja noilta vuosilta kyllä löytyi kaikkia mahdollisia merkki+vuosi -kombinaatioita googlettaessa, erityisesti juuri Chrysler-konsernin puolelta, seuraava vuosikymmen olikin sitten GM:n dominointia muotoilupuolella.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Autontunnistusta VOL2
Plaza seisoo siivessä joten sen on oltava plymouth, oliko niitä kutosella 50 luvulla?
Tai ainakin luulen, että siinä lukee Plaza.
Tai ainakin luulen, että siinä lukee Plaza.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Autontunnistusta VOL2
Tuossa merkissä maskin yläpuolella lukee tosiaan Plymouth. Auto oli jo ulkonäöltään tuttu, merkki oli vain erilainen niissä kuvissa joihin törmäsin.core2 kirjoitti:Plaza seisoo siivessä joten sen on oltava plymouth, oliko niitä kutosella 50 luvulla?
Tai ainakin luulen, että siinä lukee Plaza.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Autontunnistusta VOL2
Muistan jostain lukeneeni jotta USA:n armeijalle, että heitä varten olis tehty näitä kutos koneita?
Muistaakseni heidän Reo kuormurinsa olivat myös kutosella, oli varmaan jo 1900 luvun alussa, en kuitenkaan varma tästä.
Sen tiedän jotta suomen maajoukoillakin oli Reo merkkisiä kuormureita.
Muistaakseni heidän Reo kuormurinsa olivat myös kutosella, oli varmaan jo 1900 luvun alussa, en kuitenkaan varma tästä.
Sen tiedän jotta suomen maajoukoillakin oli Reo merkkisiä kuormureita.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Autontunnistusta VOL2
Moparilla oli suoria lättäpääkutosia jo kauan ennen toista maailmansotaa ja syyhän tuohon rakenteeseen on sen halpuus ja yksinkertaisuus. Ja onhan se kevyempikin, kuin vastaava suora lättäpääkasi, joita ei taidettu enää sodan aikana rakentaakaan enää.
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83