Mitä onkaan NICien takana???

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
anaconda
"Hirsch"
Viestit: 870
Liittynyt: Su Maalis 13, 2005 20:52
Paikkakunta: syyläri city

Viesti Kirjoittaja anaconda »

anaconda on vaan tullut jostain ihan lempinimenä.. oikee nimi on Antti Rosnell.
bmw e46 alias proteesi
pakinen
"Viggen"
Viestit: 605
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 23:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pakinen »

Vaikka en kauhean aktiivinen kirjoittelemaan ole niin seurattua tulee monen mielestä liikaa, no mutta tässä tämä.


Yhtä samala seudulta kotoisin olevaa miestä kutsuttiin Pakiksi(syytä tähän en tiedä). Jossain vaiheessa myös miehen poikaa alettiin yleisesti kutsua myös 'paki' nimellä. Olin tässä vaiheessa eri koulussa yläastetta suorittamassa. Mutta kun yläaste loppui niin tämän oikean 'pakin' poika 'paki' päätti mennä kauppakouluun, japikku pakin kaverit menivät lukioon. No lukion ensimmäisissä kemuissa, jossa alkoholilla oli osuutta keksivät nämä 'pakin' kaverit kutsua minua 'pakiksi', koska molemmilla pakin pojalla, pakilla ja minulla oli oikea etunimi 'Aapo'.
Eli nyt olin saanut lempinimen paki.
Seuraavaksi kun lukio oli käyty loppuun, muutin Tampereelle opiskelemaan, Pakiksi ei enää kukaan kutsunut, koska suurin osa kavereista jäi kotiseudulle.
Taisin olla täällä 2 vuotta ja intin jonka jälkeen, yhtenä viikonloppuna kotiseutuni kaverit tulivat nauttimaan virvokkeita tänne Tampereelle. Aamulla kun kebabilta tultiin takaisin kotio niin ovessani luki 'Paki Pakinen'

Nyt taas on mua useamman vuoden sanottu Paki Pakiseksii, joten siitä nimi. Ja ovessa tuo nyt oikeen lukee niin miksi ei sanottaisi :P
Saab 900S Combicoupe
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

se vaa tuli jostai, nii tylsä ku se onkin :oops:
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Rasko
"Tuplakaasari"
Viestit: 77
Liittynyt: Ke Touko 24, 2006 23:16
Paikkakunta: Ruotsi

Viesti Kirjoittaja Rasko »

Mikä ihme muka on Leipätuuletin/fani?
Bread on raha jenkkislangina...ja biisihän kertoo rahanahneesta levy-yhtiöstä tms...
9-3SS LinearPlus 1.8T -04 Espresso Black
wepetus
"Ruisku"
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 10:32
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja wepetus »

Mulla tulee toi nick veljen vaimon keksimänä. Oikea etunimi on Veijo jonka tämä ihan kaunis nainen väänsi veijo von vepetus. Koska tietenkin olen turhamainen ylisuurella egolla varustettu kävelevä PIIP niin piti hienostella tuo tupla W alkuun :lol: :oops:
Kauneus on katoavaista vain kaksi asiaa kasvaa iän myötä: Rumuus ja Läski
Tasapaino akseli
"Hölösuu"
Viestit: 1172
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
Paikkakunta: Vieremä

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

Tais syntyä tuo nimimerkki ennen kirjautumista lueskellun tasapainoakseli ongelmista kertovan topicin johdosta. tuli vaan suku/etunimi muotoon sitten.. :lol: Lasseksi ovat läpi elämän haukkuneet.
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Zebe »

Sebastian -> Sebe -> Zebe. Loogista, eikö näin!? :wink:
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Tasapaino akseli kirjoitti:Tais syntyä tuo nimimerkki ennen kirjautumista lueskellun tasapainoakseli ongelmista kertovan topicin johdosta. tuli vaan suku/etunimi muotoon sitten.. :lol: Lasseksi ovat läpi elämän haukkuneet.
Onneksi nuo ongelmat on poistettavissa :lol: :lol: :lol: :lol:


Liikaa hymiöitä :roll: :?: :?: :?:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Oma nick juontaa juurensa jo 90-luvun taitteesta, jolloin aloin pikkuhiljaa tuppautumaan demosceneen. Alunperin muistaakseni "The Old Boss" eli T.o.B, joka kuitenkin on hidas sanoa eikä sitä irkkiinkään saanut tuollaisenaan. ToB oli monesti varattuna, samoin tobias ja johdannaiset, joten siitä tuli sitten Tobbana. Samaisella nickillä olen siis lähes kaikkialla, muutama alter egokin toki löytyy, mutta niistä ei sen enempää.

Oikea nimi Sami Räihä, syntymävuosi '74, asuinpaikkakunta Iisalmi, syntynyt olen kuitenkin Ukissa, joten kaipa olen tämän sairauden saanut verenperintönä, olihan faija aikoinaan hitsilöimässä saappeja läjään.
Sairaus oli kuitenkin piilevänä liki 3 vuosikymmentä, kunnes 4 vuotta sitten innostuin kaverin painostamana ostamaan 99:n ajoautoksi, loppu onkin historiaa, parantumista ei näköpiirissä.

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

se ny on vaan niin, tuli joskus mieleen kun ei kaara tahtonu oikein kulkea.
Nikkinä tää on vain yksi monien joukossa (siis itsellä).
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Nikkinä juontaa juurensa siitä kun pienenä poikana perustettiin cs klaani ja piti ruveta pelaamaan, no siinä oli peli just alkamassa eikä mulla mitään nikkiä tiedossa...
nopea vilkaisu 21v vanhaa Pioneerin dekki/vahvistin+radio+levari toosaa jossa "digital syntetized tuner".

digital on liian vaisu joten piti 1337 h4x0r:oida se DIggItaLL[]r tai DIggItaLLr riippuen meneekö erikoismerkit läpi.

Senjälkeen olenkin ollut kaikkialla DIggItLL[]r, tuttavallisemmin Digi.
Vastaa Viestiin