"Like all Daewoos preceding it, the LeMans took its underpinnings from a European Opel design. In the case of the LeMans, the GM T platform-based Opel Kadett E was the donor vehicle, essentially just badge engineered into the form of the LeMans, and later the facelifted Cielo." http://en.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Cielo
eli oikea vastaushan on opel kadett
Kaks-Seiska kirjoitti:Semmosen haasteen vois väliin heittää, että mistä autosta tuo Thorhammerin Daewoo on kuvattu? Itse en ainakaan osaa oikopäätä sanoa
Oisko Smart?
9-3 SS Aero '04 "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Taitaapi olla samasta autosta (ei 100% varmuudella)
Itse auto makaapi järven pohjassa, niin eipä pääse asiaa tarkistamaan. Pystyyköhän noiden perusteella sanomaan tarkasti mikä auto kyseessä?
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
Kaks-Seiska kirjoitti:Semmosen haasteen vois väliin heittää, että mistä autosta tuo Thorhammerin Daewoo on kuvattu? Itse en ainakaan osaa oikopäätä sanoa
80-luvun lopun Honda Civic 3D taitaa olla vielä veikkaamatta. Ikkunalinja näyttäis vähän siltä.
CDTA kirjoitti:Jurkkis, -38 Dodge olis aika lähellä
Joo, varmistin asian isäukolta. Kuulemma "just tommone", minkä sillon 60-70-luvulla jättivät järven jäälle "huilaamaan" jonkun vanhan koppifordin kanssa. Harmi, ettei veden alta saa oikein otettua kuvia, kun siinäkin olisi kiva autotunnistus pähkinä purtavaksi