Jäi Batterytölkki satkuun yöks 20 asteen pakkaseen niin oli aamulla ton näkönen
Sama homma, paitsi rodeotölkki. Ihmettelin et mistä tulee energiajuoman tuoksu, ni keskikonsolin säilytyslokerosta löyty yhtä taiteellisesti muotoutunut tölkki ja tölkin sisältö lokeron pohjalla .
Jos rahat riittäs ni joisin batterya, näköjään tölkin laadustaki tingitty noissa halpiksissa
Jäi Batterytölkki satkuun yöks 20 asteen pakkaseen niin oli aamulla ton näkönen
Sama homma, paitsi rodeotölkki. Ihmettelin et mistä tulee energiajuoman tuoksu, ni keskikonsolin säilytyslokerosta löyty yhtä taiteellisesti muotoutunut tölkki ja tölkin sisältö lokeron pohjalla .
Jos rahat riittäs ni joisin batterya, näköjään tölkin laadustaki tingitty noissa halpiksissa
Joo, tehkää tekin kuten minä pienenä .
Sain pepsi-tölkin ja se piti saada nopiasti jäähtymään. Ei muuta kun tölkki pakastimeen. Vähän ajan päästä menin sit tölkkiä hakemaan niin eikö se halavatun tölkki ollu possahtanut kannesta hajalle ja suihkannu pepsin pakastimeen. Sitten sainkin koivuniemen herralta terveisiä persiille......
Onko kokemuksia Soudalin korikitistä? Sitä on tullut käytettyä projektissa, kun oli Motonetista loppu aiemmin menestyksekkäästi käyttämäni Hagmansin vastaava??
Siis kestääkö ja pysyykö se kunnolla kiinni vuosikausia, Soudal on tosi ohutta, ja se kuivuu todella nopeasti, ja siitä tuntuisi tulevan kuivuttuaaan epäilyttävänkin kovaa, mahtaakohan oikeasti olla ajan saatossa enää ollenkaan elastista?
Hagmans kuivuu taasen järkyttävän hitaasti, mutta tuntuisi pysyvän joustavana kovinkin kauan.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Aamujaa
No ei vielä passaa huudella kun itselläkin vielä 180, vuoden palveluksesta jäljellä
Suosittelen kyllä vuoden olemaan jos ei vaan ole töitä tms. siviilissä odottamassa. Puoli vuotta menee ainakin nopsaan ja loppu palvelus ei ole läheskään niin stressaavaa, kun ekat 2kk P-kausi. Kuskina ainakin saa hyvät hyödyt irti kortteineen ja ammattipätevyyksineen.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
Olen lähdössä Ukkohallaan mökkeilemään, eikä paikan info-numerosta vastata. Eli tietääkö kukaan, onko siellä wlan-yhteyttä mökeissä? Kannattaako tässä pakata kannettava mukaan vai ei...
teetee kirjoitti:Olen lähdössä Ukkohallaan mökkeilemään, Kannattaako tässä pakata kannettava mukaan vai ei...
Jätä ihmeessä kannettava kotiin. Ota mökkeily mökkeilynä tai muuten se voi mennä "mökkeilyksi".
Näin tein. Ja vastaanpa itselleni ja muille joita asia saattaa koskettaa: Ukkohallassa ei ole nettiä käytössä kuin uusimmissa (rak.vuosi 2008 tms.) mökeissä sekä karavaanarialueella. Ainakin näin mulle kerrottiin.