Ihmettelyketju
Re: Ihmettelyketju
Tuli diagnosoitua vika ilmassamittariin kaverin tonnaris. Googletin osanumerolla ja kävin katsomas myös Vironpuolella.
http://alvadi.ee/varuosad/saab/9000-ys3 ... lu-lugeja/
Sitten kävin katsomas Motonetin hintoja... ei helvetti.
http://alvadi.ee/varuosad/saab/9000-ys3 ... lu-lugeja/
Sitten kävin katsomas Motonetin hintoja... ei helvetti.
Re: Ihmettelyketju
Sebardi #4526
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Saab 900 T 16 -88 Saab 9-3 t E85 -02
Re: Ihmettelyketju
Aika tyly meininki. Täytynee varmaan olla joku vakava huolimattomuus jos tuon takia irtisanotaan, olkoonkin koeajalla.
Viimeksi muokannut tturku, Ma Maalis 26, 2012 09:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Poistettu turha lainaus. Jos vastaat tai jatkat edelliseen viestiin niin älä lainaa! Kerratkaa säännöistä lainaus ohjeet.
Syy: Poistettu turha lainaus. Jos vastaat tai jatkat edelliseen viestiin niin älä lainaa! Kerratkaa säännöistä lainaus ohjeet.
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: Ihmettelyketju
Millä ihmeen perusteella ihmiset täällä kotimaassa oikein hinnoittelevat tonnareitaan? Jos Ruotsista saa tuotua -98 A50:n kahdella tonnilla ja jonkin vuotta paria vanhemman siistin lätt-tryck-turbon puolellatoista tonnilla, niin miksi maksaisin jostakin vielä muutamaa vuotta vanhemmasta puoli miljoonaa ajetusta tuplahinnan? Ja tiedetään, tyhmä se on joka maksaa jne., mutta jotain suhteellisuudentajua luulisi löytyvän...
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: Ihmettelyketju
Miksei runosuoni voisi vähän kukkia,
johtuuko kun ei ole käytössä villasukkia?
Jostain tarvisi saada riimejä pari,
tai runovenettä uhkaa paha kari.
Mutta jospa osaisi sen välttää,
rivit pään sopukoista kehittää....
johtuuko kun ei ole käytössä villasukkia?
Jostain tarvisi saada riimejä pari,
tai runovenettä uhkaa paha kari.
Mutta jospa osaisi sen välttää,
rivit pään sopukoista kehittää....
Saab 9-3 1.8 Turbo mk1
Kirsi Jokela
0451255333
Kirsi Jokela
0451255333
Re: Ihmettelyketju
3T:ssä on juttu tuosta saabin muuttamisesta etanolivehkeeksi. John Carlson kertoo kuinka se menee ja sitten onkin pyydetty "asiantuntija"lausunto Fordin markkinointijohtajalta joka taas antaa ymmärtää ettei asia niin mene kun saabisti sanoo ja tekee vaan pitää muuttaa sylinterin kansi ja polttoainejärjestelmä pitäs tarkistaa kokonaan. Juttu antaa hieman ymmärtää et saabistit on semmosia ranettajia.
Oon aika usein huomannu jotta nää "asiantuntija"lausunnot pyydetään ihmisiltä jotka ei juuri kyseessäolevasta asiasta tiedä mitään... Miksi?
Vähän ois enkä oionta paikallaan
Oon aika usein huomannu jotta nää "asiantuntija"lausunnot pyydetään ihmisiltä jotka ei juuri kyseessäolevasta asiasta tiedä mitään... Miksi?
Vähän ois enkä oionta paikallaan
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Ihmettelyketju
mikä on 3T ????? ihmettelee..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Ihmettelyketju
Lehti.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Ihmettelyketju
Teknologia Talous Työelämä lehti, tuloo tuole insnöörille.nalleolut kirjoitti:mikä on 3T ????? ihmettelee..
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Ihmettelyketju
ahaa no tuo selvittää kaiken....saab87 kirjoitti:Teknologia Talous Työelämä lehti, tuloo tuole insnöörille.nalleolut kirjoitti:mikä on 3T ????? ihmettelee..
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Ihmettelyketju
ihmettelen mallikohtaisella osiolla kerrotaan etanoli päivityksestä ja käy TODELLA selväksi kuka niitä tekee silti kysellään kuka niitä tekee.... lukeeko kukaan tätä foorumia edes... vai...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Ihmettelyketju
Ihmettelin ihan samaa... Ei jakseta nähdä vaivaa, vaan uutta topiccia vaan aiheesta jota varsin kattavasti täällä on käsitelty...
Ei ole tyhmiä kysymyksiä
Ei ole tyhmiä kysymyksiä
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ihmettelyketju
...on vain tyhmiä kysyjiäOIZXXX kirjoitti: Ei ole tyhmiä kysymyksiä...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ihmettelyketju
Mä olen kyllä itsekin sortunut tuohon tyhmien kyselyyn...
Mun tekis itseasiassa vieläkin mieli aloittaa OG9-3-osiossa topici "flexifuel for dummies". Kun etsi-toiminnolla löytää jotain, muttei itseä kiinnostavaa tietoa, niin pakkohan se on sitten kysellä vaikka parempia linkkivinkkejä.
Toinen ongelma on juurikin tuon "Biopower & RE85"-topicin kohdalla se, että siellä on ihan helkutisti tietoa. Jos löytääkin sopivaa tietoa, niin se pian hukkuu ainakin mulle käsittämättömän jargonin alle, kun aletaan puhua käyristä, prosenteista ja seoksista, maustaen keskustelua teknisillä termeillä ja lyhenteillä.
Minua ei niinkään kiinnosta tekninen data, vaan se, mitä käytännössä päivityksen suhteen tulee tehdä; mitä muutoksia, mitä pitää ottaa arkiajoissa huomioon, mitä ongelmia voi tulla jne.
Pitäisi saada joku tiivistetty tietopaketti aiheesta, kun jonkinasteisia refuel-päivityksiä voi tehdä kaiketi sekä vapareille että turboille ja niin T5- kuin T7-moottoreille.
Mun tekis itseasiassa vieläkin mieli aloittaa OG9-3-osiossa topici "flexifuel for dummies". Kun etsi-toiminnolla löytää jotain, muttei itseä kiinnostavaa tietoa, niin pakkohan se on sitten kysellä vaikka parempia linkkivinkkejä.
Toinen ongelma on juurikin tuon "Biopower & RE85"-topicin kohdalla se, että siellä on ihan helkutisti tietoa. Jos löytääkin sopivaa tietoa, niin se pian hukkuu ainakin mulle käsittämättömän jargonin alle, kun aletaan puhua käyristä, prosenteista ja seoksista, maustaen keskustelua teknisillä termeillä ja lyhenteillä.
Minua ei niinkään kiinnosta tekninen data, vaan se, mitä käytännössä päivityksen suhteen tulee tehdä; mitä muutoksia, mitä pitää ottaa arkiajoissa huomioon, mitä ongelmia voi tulla jne.
Pitäisi saada joku tiivistetty tietopaketti aiheesta, kun jonkinasteisia refuel-päivityksiä voi tehdä kaiketi sekä vapareille että turboille ja niin T5- kuin T7-moottoreille.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71