Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125 Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti
Kirjoittaja MacTurbo » Ti Syys 16, 2008 19:13
9-5T kirjoitti: Tankkasin 110l 98 bensaa samaan femmaan.
Ohhoh onpas siulla iso tankki
Taitaa olla vähän tuunattu
Minä tein Saabistin sankariteon nro. 1.
Vaihdoin takaiskarit
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Jope
-
Viestit: 4168 Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jope » Ti Syys 16, 2008 20:22
Vaihdoin ratin, mankan, APC-boksin, tihkureleen ja kiinnitin takalokasuojien kaarilistat.
Kohta lähtee myyntiin M87 9000 CC Turbo. Tarjouksia kuunnellaan YV:ssä. Ei vaihtoa. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
talvisaabisti
"Tuplakaasari"
Viestit: 98 Liittynyt: Ma Loka 29, 2007 09:59
Viesti
Kirjoittaja talvisaabisti » Ke Syys 17, 2008 21:24
Laitoin vakuutuksiin ja ajoon kesäauton tilalle, ja tein "katsastus tarkastuksen" perinteinen käkkärin säätö edessä, kun ottaa aika pehmeesti
On se vaan mukava ajaa pitkästä aikaa, vaikka kiihtyy huonommin kuin muistinkaan
saba90
"Hölösuu"
Viestit: 3644 Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 11:22
Paikkakunta: Jkl.mlk
Viesti
Kirjoittaja saba90 » To Syys 18, 2008 14:47
Vaihtelin eteen jarrupalat,taakse en saanut vaihdettua kun ei mennyt jarrusatulasta se mäntä sisäänpäin ollenkaan,jos tuota huomenissa tutkisi
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075 Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja 9000LPT » To Syys 18, 2008 15:05
saba90 kirjoitti: Vaihtelin eteen jarrupalat,taakse en saanut vaihdettua kun ei mennyt jarrusatulasta se mäntä sisäänpäin ollenkaan,jos tuota huomenissa tutkisi
Kai pyöritit kuusiokoloruuvia satulasta?
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
saba90
"Hölösuu"
Viestit: 3644 Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 11:22
Paikkakunta: Jkl.mlk
Viesti
Kirjoittaja saba90 » To Syys 18, 2008 15:17
9000LPT kirjoitti: Kai pyöritit kuusiokoloruuvia satulasta?
Enpäs muuten pyörittänyt
tutkin kyllä satulaa mutten löytänyt sitä kuusiokoloruuvia
Nyt täytyy kyllä tunnustaa että en tiedä missä siellä se ruuvi sijaitsee
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435 Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja suorsa » To Syys 18, 2008 15:50
saba90 kirjoitti: 9000LPT kirjoitti: Kai pyöritit kuusiokoloruuvia satulasta?
Enpäs muuten pyörittänyt
tutkin kyllä satulaa mutten löytänyt sitä kuusiokoloruuvia
Nyt täytyy kyllä tunnustaa että en tiedä missä siellä se ruuvi sijaitsee
Satulan kyljessä on n.13mm kannalla oleva tulppa. Tulppa irti ja sen alta löytyy tuo käsijarrua säätävä kuusiokoloruuvi.
Itse en ole tenhyt saabiini mitään moneen päivään.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
saba90
"Hölösuu"
Viestit: 3644 Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 11:22
Paikkakunta: Jkl.mlk
Viesti
Kirjoittaja saba90 » To Syys 18, 2008 17:17
suorsa kirjoitti: Satulan kyljessä on n.13mm kannalla oleva tulppa. Tulppa irti ja sen alta löytyy tuo käsijarrua säätävä kuusiokoloruuvi.
No nytpä tiedänkin missä se sitten sijaitsee,huomenissa vaihtuu taakse sitten jarrupalat
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075 Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja 9000LPT » To Syys 18, 2008 19:23
saba90 kirjoitti: suorsa kirjoitti: Satulan kyljessä on n.13mm kannalla oleva tulppa. Tulppa irti ja sen alta löytyy tuo käsijarrua säätävä kuusiokoloruuvi.
No nytpä tiedänkin missä se sitten sijaitsee,huomenissa vaihtuu taakse sitten jarrupalat
Satulaa ei tarvitse puristaa millään työkalulla, vaan pelkän ruuvin kanssa sylinteri riittävän auki.
PS. voi olla myös 14mm kanta tulpassa.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231 Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34
Viesti
Kirjoittaja tomaatti » To Syys 18, 2008 20:25
Laitoin puskurinjatkeen og-satkuun.Lensi huit helvettiin viime viikolla ohitustilanteessa.
Säädin myös lisäruiskua ja vesiruiskutusta.
66Saab74
"Turbo"
Viestit: 275 Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 12:15
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja 66Saab74 » Pe Syys 19, 2008 08:43
Taidan vetää värin pintaan.
Saab 1974 L. 4d. 1.85L. Oranssi , rekistöröity uudelleen 28.4-09. Jäsen 3689. Renu Megane 1.9dci ja LT volsu asuntoauto.
saba90
"Hölösuu"
Viestit: 3644 Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 11:22
Paikkakunta: Jkl.mlk
Viesti
Kirjoittaja saba90 » Pe Syys 19, 2008 14:10
Tänään tuli vaihdeltua taakse molemmille puolille jarrupalat,olipa loppujen lopuksi helppo homma kun sain täältä apuja
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Santeri
"Aero"
Viestit: 319 Liittynyt: La Helmi 04, 2006 20:46
Paikkakunta: Kouvolan Kuusankoski
Viesti
Kirjoittaja Santeri » Pe Syys 19, 2008 15:07
Käytin katsastuksessa. Läpi meni, pari tuttua vikakoodia mutta niille ei kukaan mitään mahda.
9-3 TurboJubilee -02
#2403
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220 Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03
Viesti
Kirjoittaja dimebak » Pe Syys 19, 2008 15:45
Tankkasin vähän 98:ia, kun sain ajettua tuon tankin aika lailla tyhjäksi. Tankkasin viimeksi epähuomiossa 95:sta.
enska
"Viggen"
Viestit: 518 Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 17:36
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti
Kirjoittaja enska » Pe Syys 19, 2008 16:31
Pesu ja imurointi, oli lintujen osumia jo niiiiin paljo ja muutaki......pashaaaa!
#3854
* 9-5 2,3t -10* 900 4d sedan T8 -85 * 96v4super -80