andrelinoge kirjoitti:Sen voin kyllä taata ettei kukaan nosta mua seinälle ilman nosturia. Mitä sanoisitte jos tulisin seuraaviin PKS-potkijaisiin renulla ja ajaisin teidän ylitse.
Kerro jos olet menossa, tulen myös paikalle katselemaan
Edit: riittääkö kahden ja puolen tonnin hallinosturi?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Mä en tommosia leikkimachoja siedä, mulle ei mahtais mitään edes kymmenen jätkää tai tyttöä. Mutta ei me varmaan kohdata tosielämässä ennen kuin renault ja saab päättävät pitää autojen deathmatchin.
andrelinoge kirjoitti:Mä en tommosia leikkimachoja siedä, mulle ei mahtais mitään edes kymmenen jätkää tai tyttöä. Mutta ei me varmaan kohdata tosielämässä ennen kuin renault ja saab päättävät pitää autojen deathmatchin.
pidetään vaan, kerro jos oot menos ni mäkin lähen ajamaan hesaanpäin sit...kyllä sellanen reilun 300km lenkki kannattaa tehdä jo että näkee tämän tapahtuman kun tämä meidän "ei leikkimacho" tyyppi tulee sinne säätämään käsijarruaan sähköisesti
andrelinoge kirjoitti:Mä en tommosia leikkimachoja siedä, mulle ei mahtais mitään edes kymmenen jätkää tai tyttöä. Mutta ei me varmaan kohdata tosielämässä ennen kuin renault ja saab päättävät pitää autojen deathmatchin.
enhä mie mikää leikkimacho ole, ihehä tuossa uhoot teinitytölle... juu, melkein pelkäänkin tuskin uskaltaisit lyödä, mutta jos näin ni voin kääntää kyllä toisenkin posken ja nauraa. en machoa, katon vaa et miten nopeesti menee relluhepulta hermot. mut en ihmettele yhtää. menishä miultai jos päivästä toisee ajaisin rellulla
No huhhuh.. sinähän se oikein machojen macho olet. Oikein rupesi pelottamaan, täytynee hankkia uusi kuulolaite, että tiedän juosta karkuun, kun saavut laahavan sähkökäsijarrusi kanssa.
Edit: pakko pitää kahvitauko, kuolen nestehukkaan, kun tihrustan itkuista naurua pitkin pöytiä..
Viimeksi muokannut lefa42, Ma Syys 26, 2005 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI