Ekäky kiinnostaa tosi pal...y..yyy..yyyöökks..jon, mutta nyt on netissä jotan häikkää..ei toimi YV..voi harmi

Itse ostin ihan täysikokoisen hiiren, joku Logitechin langaton malli.jariha kirjoitti:Niinpä kysynkin, olisiko teillä suositella hyvää ulkoista touchpadia tai hiirtä, jota on oikeasti miellyttävä käyttää ja joka on käytössä "tehokas"?
Mulla on viime vuoden mustan pörsiin erää oleva LG GSA-4167B, joka vaikuttaa arvojen perusteella oleva aika lailla sama asema.dimebak kirjoitti:Musta pörssi.... LG GSA-H10A dvd-rw-...
Ostin sitten tuollaisen Microsoftin langallisen mikrohiiren ja onpas ollut kyllä mukavan näppärä. Nyt tuntuu normaalikokoinen hiiri jo tiiliskiveltä. No joo, mä en oo mikään hiirifani ollu sen jälkeen, kun touchpadin käytön opin, mutta nyt tämä tuntunut kyllä hyvältä.AC kirjoitti:Itse ostin ihan täysikokoisen hiiren, joku Logitechin langaton malli.jariha kirjoitti:Niinpä kysynkin, olisiko teillä suositella hyvää ulkoista touchpadia tai hiirtä, jota on oikeasti miellyttävä käyttää ja joka on käytössä "tehokas"?
Ei se koko/painoero järin suuri ole noihin "laptop"-hiiriin verrattuna. Hyvin kulkee laukussa mukana muutama extragramma. Itse halusin juuri mukavan hiiren, kun tulee kuitenkin suurin osa ajasta pidettyä konetta ihan työpöydällä. Oliskohan tuo ollu kolmenkympin luokkaa, akkujakin (AA) tarvii latailla noin joka kolmas kuukausi.
Vasenkätisyys vielä itselläni rajaa aika paljon vaihtoehtoja, kaikki vähänkään muotoillut tippuu heti pois, vaikkakin pari mallia on tullut vasureillekin hiljattain.
Ää, kyllä sama muoti-ilmiö on levinnyt koko maahan. Ikävä kylläng900aero kirjoitti:Onkohan tuo yksinomaan "Tussulan" muoti-ilmiö vai pitävätkö ihmiset muuallakin kävelyllä ollessaan niitä hiton heijastinliivejä?![]()
Täälläpäin on valaistut kevyen liikenteen väylät, mutta lähes kaikilla on sellaiset neonkeltaiset turvavarusteet päällään, ei hitto mitä jurpoja![]()
![]()
nm. äkkiä ***vettiin täältä
ei täällä vaa, muuta ku syrjäteillä missä joku heijastus on ihan aiheellista, omasta turvallisyydestaan hyö huolta pitäävät, ihme jurputtajia, eihä se liivi teijjä päällä ookristian kirjoitti:Ää, kyllä sama muoti-ilmiö on levinnyt koko maahan. Ikävä kylläng900aero kirjoitti:Onkohan tuo yksinomaan "Tussulan" muoti-ilmiö vai pitävätkö ihmiset muuallakin kävelyllä ollessaan niitä hiton heijastinliivejä?![]()
Täälläpäin on valaistut kevyen liikenteen väylät, mutta lähes kaikilla on sellaiset neonkeltaiset turvavarusteet päällään, ei hitto mitä jurpoja![]()
![]()
nm. äkkiä ***vettiin täältä
Täällä maaseudulla todennäköisesti ajelevatkin humalassa koska muuten ei voi selittää kuinka ovat niin hitaita, liikkeellelähtö toivotonta, samoin kiihdytys, ja aina tietty ajetaan min. 10km/h alle maksiminopeuden.Mimmi kirjoitti:Kevyenliikenteen väylällä pitää käyttää heijastinliivejä, koska muuten kännikuskit eivät huomaa heitä.