Puistokemisti kirjoitti:Voihan harmi...ja niin suurella vaivalla hankittu saappi...
Mutta,kuhan toivut,niin kuvia kansalle...
pyysin just isäntää lähtemää kotkaan, teki aika saatanan kipeetä mut ei voi minkää.. saabbi on kuulemma aika pahasti rutussa eikä kuskikaa oo just ny iha yhtenä kappaleena
V.J.S kirjoitti:
Mikä oivallinen neronleimaus isännältä mennä apparin penkiltä rattiin tarraamaan... ristus ja kiesus sentään onneksi ei huonommin käynyt kuitenkaan.
Jep, se on laissakin rangaistava teko. Meistä on moneen junaan ja osa jää laiturille...
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Rafu kirjoitti:
Jep, se on laissakin rangaistava teko. Meistä on moneen junaan ja osa jää laiturille...
Todellakin. Siis ei v**tu sentään, mikä temppu . Oli tilanne mikä hyvänsä, niin apparin paikalta kuskiksi rupeaminen ei sitä ainakaan paranna ja on lisäksi erittäin laitonta.
Laitonta tosiaan, ja mikäli apukuski ilman korttia/kännissä tulee lisäksi syytteet alkoholista/kortitta ajosta.
Ikävä homma
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Aerochick kirjoitti:Kukahan joskus keksisi sen liikeidean, että auto tuotaisiin stadista kotiin hinnalla, mikä on halvempi kuin kahden taksikuskin tuottama auto kotiin..
Aerochick kirjoitti:Kukahan joskus keksisi sen liikeidean, että auto tuotaisiin stadista kotiin hinnalla, mikä on halvempi kuin kahden taksikuskin tuottama auto kotiin..
Muistaakseni Top Gearin Series 4 Episode 7 käsittelee mm. tätä aihetta
Hys hys....
Mäku olin just ehottamassa et aina kun se on keskustassa auton kanssa ryyppäämässä niin ei ole mitään muuta mahista kuin tulla mun luo selviimää... (nii ja tietty sen miehen kanssa )
Pyydän anteeksi hairahdustani, mutta en ole enää saabisti. (Kai tämä on oikea ketju tällaiselle jutulle)
Yli 10 litraa sadalla vievä OG9-3 vaihtui 5 litraa vievään Seat Toledo TDi kulkineeseen. Joskus vaan raha ratkaisee...
Sydän vuotaa verta, mutta onneksi saapas kelpasi jollekin, kun viikossa on näemmä löytänyt uuden omistajan. Jos joku täältä osti juuri Delta-Autosta 9-3 automaatin, niin pidäthän siitä hyvää huolta (parempaa kuin minä).
Seuraava auto onkin sitten taas Saab, mikäli se minusta on kiinni. 9-3 SC TiD ei olisi paha...
Mikke kirjoitti:Pyydän anteeksi hairahdustani, mutta en ole enää saabisti. (Kai tämä on oikea ketju tällaiselle jutulle)
Yli 10 litraa sadalla vievä OG9-3 vaihtui 5 litraa vievään Seat Toledo TDi kulkineeseen. Joskus vaan raha ratkaisee...
Syvimmät osaanottoni . Molempia ajaneena olen oikeasti pahoillani mutta olisko 9-3:n voinut korjata? Meinaan terve auto ei vie noin paljoa
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....