Mun mielestä taas Tukholmassa oli jopa helpompaa auton kanssa kuin Helsingissä. Siellä kun on ilmeisesti jonkinlainen ruuhkamaksu/tietullijärjestelmä niin eipä siellä keskustassakaan mitenkään järin tukkoista ollut.haffu kirjoitti:Helsingissä autolla liikkuminen on vielä suht helppoa jopa näin pikkukaupungista kotoisin olevalle. Mutta mitä kesäkuussa kävin Tukholmassa kääntymässä niin jotenkin siellä se liikenne vaikutti kaoottisemmalta. Toki liikennevirran mukana sielläkin pääsisi etenemään.
Ei enää kahden käden sormet riitä laskemaan kuinka monta kertaa N8 on livennyt näpeistä ja niistä 3 kertaa betonilattialle. Mitä nyt hdmi-liittimen kansi on halki, kuulokeplugin reunamuovi on rikki ja alumiinikuoret on kierot mutta lasi on edelleen ehjäSchippy kirjoitti:Oli mulla varmaan 1,5 viikkoa ehjä lasi iLuurissa...![]()
![]()
![]()
Jos minua tarkoitit, niin se on se aikaa myöten kumuloituva harmitus, joka alkaa jäytää.... En ole katkera, sanat "suuri pettymys" kuvaavat mielentilaani paremminRattivaihde kirjoitti:^Mikä hitto voi tehdä ihmisestä noin katkeran
Komppaaja kirjoitti: Vuodatuksesi osuu juuri samalla tavalla myös vw-konsernin hinnat alkaen-verhoiluun.....ähäkutti, saabistit.
Penkkien reunamuovien halkeilu on yleistä myös Mersuissa ja Volvoissa.ZeiPii kirjoitti:Komppaaja kirjoitti: Vuodatuksesi osuu juuri samalla tavalla myös vw-konsernin hinnat alkaen-verhoiluun.....ähäkutti, saabistit.
Jaa'a, voiko tätä tätä materiaalia olla muissakin merkeissä?Btw. tarkemmin kun muistelee, niin duunin skodassa on melkoisen likaiset penkit myös...
En vaan tuota skodistia...ZeiPii kirjoitti:Jos minua tarkoititRattivaihde kirjoitti:^Mikä hitto voi tehdä ihmisestä noin katkeran
Kahdessa kolmesta puolinahkasisustalla varustetusta Volvosta joissa olen istunut oli penkkien reunat tosiaan varsin käytetyn näköisiä...kolmannen kohdalta en nähnyt kuskin penkkiä joten saattoipa olla siinäkin.Risto kirjoitti:Penkkien reunamuovien halkeilu on yleistä myös Mersuissa ja Volvoissa.