Nettiauton löydöt VOL2
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Ei ne käytännössä haittaa yhtään mitään ainakaan noilla tehoilla. Itelläkin on jubissa pienemmät vetarit,kesto varmaan sit huomataan uudella kokoonpanolla että miten toimivat. Toki tossa varaosaraadossa on sit ne isommat maljat + vetarit
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Jep, kyllähän ne sinne vaihdettua saa mutta jos täydellistä tonnaria on metsästämässä, niin nuo isot vetarit olis plussaa, vois samalla rahalla/vaivalla parannella jotain muuta sitten..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2234
- Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
- Paikkakunta: Tre
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Niin kenes tämä on joskus ollu?Georges27 kirjoitti:Tietääkö kukaan tästä? Pitää huomenna soittaa myyjälle.
http://www.nettiauto.com/saab/9000/5282006
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Joku ostanut tuon hienon punaisen 2-ovisen sportin .tetammi kirjoitti:Eiku hakemaan, eihän tuo oikeesti ole kaukana. Saatikka pirun kaukana. Moni ajelee tapahtumiinki pidempii matkoi ja vielä iha huvikseen.morc kirjoitti:Tuon voisi ostaa vaikka heti kesäautoksi, on vaan pirun pitkä matka uudeltamaalta hakemaan.molby kirjoitti:pala suomalaista autohistoriaa, voisi olla ostamisen arvoinen http://www.nettiauto.com/5599379
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Nettiauton löydöt VOL2
^
Ilmon mukaan tehoa löytyy ainakin 125 kW, suotuisissa olosuhteissa alamäessä voi jopa 211 kW.
... ja harvinaisen hieno pakarin pää, prööt.
Ilmon mukaan tehoa löytyy ainakin 125 kW, suotuisissa olosuhteissa alamäessä voi jopa 211 kW.
... ja harvinaisen hieno pakarin pää, prööt.
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Tuo saba90 linkin tonnari on mimmin vanha. Olisin ostanut sen viime vuonna mutta vanhan auton "varma" kauppa meni puihin, joten ei pystynyt. Nyt joutuu ajamaan kolmen eri sukupolven pikkusaabeilla, kun vuoden vaihteessa ei löytynyt sopivaa tonnaria.
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Jumpy l2h1 2.0Hdi -07 (vaihdetaan leveämpään pakuun)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Serkku: Insignia 2.0 ttid 4wd combi
#2742 (muistaakseni)
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Laatikko on vielä vaihtamatta
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Kaverilla vastaavanlainen olympiavolkkari, 20tkm mittarissa ja koneremppa tilattu..
Kauas on pitkä matka. #2587
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
9-5 2.3T ( B234i/B235R ) -02 BioPower
Opel Astra Bertone Cabriolet 2.0T 16v (Z20LET) -03
Opel Vectra STW 1.9 CDTI 16V Enjoy Ultimate Edition -08
Valtra V50 D2 Momentum Classic S/S -11
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Ihan asiallinen ominaisuus toi 0.7 litran öljynkulutus tuhannelle kilometrille kaksi vuotta vanhassa, yli 40 000 euron hintaisessa autossa. Varsinkin kun mulla on 24 vuotta vanha, 900 euroa maksanut auto, jossa öljynkulutus on 0.0 litraa tuhannella kilometrillä.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i
#5588
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Jos se on kuuluisa DSG loota, niin kai sitäkin pääsee remppaa.nix0n kirjoitti:Laatikko on vielä vaihtamatta
Työpaikalla olevassa Caddyssa hajosi 100tkm jälkeen, auto ei liikkunut minnekkään päin.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Nettiauton löydöt VOL2
tämäkin kuuluu sarjaan, pelastakaa, musta, takaspoileri ja 96 tkm. http://www.nettiauto.com/5558584
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Täytyy sanoa että hyvin on nämä viat pidetty salassa.viggen kirjoitti:Jos se on kuuluisa DSG loota, niin kai sitäkin pääsee remppaa.nix0n kirjoitti:Laatikko on vielä vaihtamatta
Työpaikalla olevassa Caddyssa hajosi 100tkm jälkeen, auto ei liikkunut minnekkään päin.
Toista se oli Saabilla..
Mainittakoon nyt pari esimerkkiä jotka on hyvin pidetty salassa
- vagineen dsg ja 1.4 TSI:n jakoketjun venyminen (en tiedä kuinka paljon tuo Audin kone on volkkarin perua)
- BMW:n 2.0 litraisen dieselin jakopääongelmat.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
#5824
93 B204
93 B204
Re: Nettiauton löydöt VOL2
Täytyy muistaa, että entisajan autoissa ei moottori ollut kunnossa jos öljynkulutusta ilmeni. Nykymoottoreissa pieni öljynkulutus on yleistä ja useimmiten "toleransseissa", esiintyy eritoten näissä VAG-konsernin laitteissa.onhan se surkuhupaisaa, että 50t€ autossa täytyy pitää aina longlife-purkki kontissa mukana.vmt kirjoitti:Ihan asiallinen ominaisuus toi 0.7 litran öljynkulutus tuhannelle kilometrille kaksi vuotta vanhassa, yli 40 000 euron hintaisessa autossa. Varsinkin kun mulla on 24 vuotta vanha, 900 euroa maksanut auto, jossa öljynkulutus on 0.0 litraa tuhannella kilometrillä.
Tuossa TFSI-koneessa tulisi mäntien ym vaihto kuulua huolto-ohjelmaan esim. 60tkm välein, ei ole mitenkään harvinainen vaiva näissä.
ja edit. jotain ongelman yleisyydestä kertoo, että kun googleen kirjoittaa hakusanaksi Audi TFSI, niin ehdottaa "Audi TFSI oil consumption", "Audi TFSI ongelmat" jne.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00