9000CS... kirjoitti:26.4 pitäisi mennä katsomaan King Diamondia Tavastialle ja sen kunniaksi nyt soi Abigail II

Oho!

Tuleeko se veivaamaan Tavastialle? Ikävä kyllä päivä on keskiviikko ja Tavastian keikat alkaa yleensä puoliltaöin, joten taitaa jäädä väliin, kuten myös ensi maanantain Gamma Ray
Oma mielipide on, että Kind Diamond teki aikanaan helvetin hyviä levyjä, joissa lauluosuudet ynnä muu musiikki oli kunnolla hiottua ja orkestroitu. Tarkoitan levyjä Fatal Portrait

The Eye. Oli ehdottomasti mun yksi suosikkibändeistä ja eka isoin keikkani oli 16 -vuotiaana (muistaakseni) Kulttiksella Them -kiertueella.
Spider's Lullaby taisi olla eka King Diamondin levy, joka oli aivan Scheißea. Sen jälkeen olen yksi toisensa jälkeen ostanut (ja vähän ajan päästä myös myynyt) hemmon levyt ja ne ovat olleet tosi pettymyksiä verrattuna noihin vanhoihin levyihin. Äijä laulaa/ärjyy miten sattuu, saundit on syvältä hanurista jne. Koskakohan se tekee paluun vanhaan kunnon tyyliinsä, esim. Them -levyn nimikkoraidassa oli muistaakseni 18 lauluraitaa päällekäin, jotka se itse lauloi
Enää en kyllä osta yhtään Mercyful Fate/King Diamond -levyä, ennen kuin taso on palannut Don't Break The Oath/Abigail -linjalle.
P.S. Teinarina oli kiva härnätä ovelle tunkevia "jehiksiä" tuolla Don't Break The Oath -levyn kannella. Ne kun yrittivät kaupata jotain uskonnollista julkaisua, niin minä sanoin "ei kiitos, mutta haluaisitteko ostaa tämän levyn?" ja näytin levyn kantta. Lähtivät aika äkkiä ovelta