Haavisto vs. Niinistö

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Avatar
Rattivaihde
"Hölösuu"
Viestit: 6798
Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
Paikkakunta: Isokyrö

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja Rattivaihde »

Alunperin vaalien ensimmäisen kierroksen tulosten tultua päätin että ihan protestina en äänestä, sittemmin olen muuttanut mieltäni pari kertaa mutta Paippisten ja Herttoniemen edustajat säästivät juuri viimeisimmillä viesteillään palan vaivaa, turha tässä on äänestää kumpaakaan osapuolta kun kumman tahansa voittaessa vituttaa paitsi henkilökohtaisesti, myös parempien, aiemmin tippuneiden ehdokkaiden puolesta (ja niitä oli ainakin kolme). Molemmille toisen kierroksen ehdokkaille on yhteistä se että toiseen nähden löytyy jonkin verran plussapuolia, ja useimmissa asioissa molemmat ovat omasta näkökulmastani yhtä väärässä, joskin useimmiten eri tavoin mutta yhtä kaikki.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89
| Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
J8
"Aero"
Viestit: 372
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 19:04
Paikkakunta: Oulu

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja J8 »

ng900aero kirjoitti:Olen epäröinyt äänestyskäyttäytymiseni suhteen, mutta nyt Ultra Bra:n come-back, ja Mr. Tuiskun läsnäolo kampanjoinnissa ( http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musii ... iasta-asti ) saivat minut vakuuttuneeksi siitä että Niinistöä tässä kuitenkin äänestetään
http://www.youtube.com/watch?v=kzbM-Wk4MaI

Tuossa sinulle todellakin hyvä syy äänestää Niinistöä. Ehkä se uppoo paremmin ku Kokkosen Terhi.
Avatar
ysitonnari93
"Hölösuu"
Viestit: 2625
Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

Ja minun mielestä H:n siis H:n eikä kun H:n No eihän tää meinaa nyt millään taittua oikein! eli siis sen Ho...no eikä ku Haviston suuresta äänimäärästä johtuen voitaisiin aivan hyvin ottaa presidentinvaaleissa äänioikeus pois kaikilta alle 40 - vuotiailta. Niillä kun ei vain yksinkertaisesti riitä elämänkokemus eikä vielä karttumaton viisaus valitsemaan oikeaa ehdokasta :mrgreen:
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

ysitonnari93 kirjoitti:Ja minun mielestä H:n siis H:n eikä kun H:n No eihän tää meinaa nyt millään taittua oikein! eli siis sen Ho...no eikä ku Haviston suuresta äänimäärästä johtuen voitaisiin aivan hyvin ottaa presidentinvaaleissa äänioikeus pois kaikilta alle 40 - vuotiailta. Niillä kun ei vain yksinkertaisesti riitä elämänkokemus eikä vielä karttumaton viisaus valitsemaan oikeaa ehdokasta :mrgreen:
Joo ja samalla kaikilta pi-seudun ulkopuolella asuvilta, koska ne nyt vaan ovat mun mielestä valinneet asuinpaikkansa väärin perustein. :mrgreen:
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Niinistö ottaa votkan jäillä!
Haavisto ottaa jätkän voilla!

Joten siinä se :lol:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Azanovix kirjoitti: Joo ja samalla kaikilta pi-seudun ulkopuolella asuvilta, koska ne nyt vaan ovat mun mielestä valinneet asuinpaikkansa väärin perustein. :mrgreen:
Mun mielestäni vantaalaiset ovat valinneet asuinpaikkansa väärin perustein :mrgreen:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

ng900aero kirjoitti:
Azanovix kirjoitti: Joo ja samalla kaikilta pi-seudun ulkopuolella asuvilta, koska ne nyt vaan ovat mun mielestä valinneet asuinpaikkansa väärin perustein. :mrgreen:
Mun mielestäni vantaalaiset ovat valinneet asuinpaikkansa väärin perustein :mrgreen:
Mun mielestäni sun mielipide on väärä. :D
Huttunen
Matalapaineturbo
Viestit: 164
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2006 12:52
Paikkakunta: Ylä-Savo

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja Huttunen »

J8 kirjoitti: http://www.youtube.com/watch?v=kzbM-Wk4MaI

Tuossa sinulle todellakin hyvä syy äänestää Niinistöä. Ehkä se uppoo paremmin ku Kokkosen Terhi.
:lol:
http://www.noise.fi/mc-taakiborsta-heit ... kutosella/
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5397
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja VKe »

Kuka suatanan viäräleuka on valinnu haavistolle tommosen äänestysnumeron tälle kakkoskierrokselle... :oops: ?
Sininen Saab 9-3, '99
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

J8 kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=kzbM-Wk4MaI

Tuossa sinulle todellakin hyvä syy äänestää Niinistöä. Ehkä se uppoo paremmin ku Kokkosen Terhi.
Kuka toi hiton pelle on, neverhöörd?
"Niinistön messissä jo 6 vuotta sitten." -yläasteellako? :lol:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3083
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

VKe kirjoitti:Kuka suatanan viäräleuka on valinnu haavistolle tommosen äänestysnumeron tälle kakkoskierrokselle... :oops: ?
Mutta sille on kakkonen ykkönen!
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

ng900aero kirjoitti:
Kuka toi hiton pelle on, neverhöörd?
"Niinistön messissä jo 6 vuotta sitten." -yläasteellako? :lol:
Yllättäen vale-hesalainen ja oikealta sielultaan Tuusulalainen (huomaa väärinkirjoitettu isokirjain sanan "tuusulalainen" alussa) ei tunnista uransa pioneeria kun sellaisen näkee! Varmaan Jätkäjätkät ja mc Taakibörstakin on ihan nevehööd vaikka niin stadialinen reggaeräppääjä onkin olevinaan?`Go Niinistö!
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Ässä
"Hölösuu"
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 07:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja Ässä »

ng900aero kirjoitti:
J8 kirjoitti: http://www.youtube.com/watch?v=kzbM-Wk4MaI
Tuossa sinulle todellakin hyvä syy äänestää Niinistöä. Ehkä se uppoo paremmin ku Kokkosen Terhi.
Kuka toi hiton pelle on, neverhöörd?
"Niinistön messissä jo 6 vuotta sitten." -yläasteellako? :lol:
Tuo on vissiin se pelle, joka romutti Bentleyn pitkänsillan kaiteeseen, vai olikohan Hakaniemen sillan sittenkin? Kävi myös leveilemässä autollaan MTV3 Maxin Ajoneuvoksessa, ennen mälläystä vissiinkin.

Minulle ei olisi mikään ongelma äänestää homoa, jokainen saa touhuta kotonaan mitä haluaa. Muutenkin olen aina saanut Haavistosta asiallisen kuvan. En silti äänestä häntä.
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

V.J.S kirjoitti:
ng900aero kirjoitti:
Kuka toi hiton pelle on, neverhöörd?
"Niinistön messissä jo 6 vuotta sitten." -yläasteellako? :lol:
Yllättäen vale-hesalainen ja oikealta sielultaan Tuusulalainen (huomaa väärinkirjoitettu isokirjain sanan "tuusulalainen" alussa) ei tunnista uransa pioneeria kun sellaisen näkee! Varmaan Jätkäjätkät ja mc Taakibörstakin on ihan nevehööd vaikka niin stadialinen reggaeräppääjä onkin olevinaan?`Go Niinistö!
Kyl täällä on kyseessä juuriltaan ihan rehellisesti etelä-pohjalainen "junttieemeli", ei mikään teko- tms -stadilainen, kunhan vaan älysin "paluumuuttaa" takaisin stadiin :D
Piti oikeesti ihan googlata noita sun (nuoruuden? <3)lemppareita: http://www.youtube.com/watch?v=8_RFpB13bP8 http://www.youtube.com/watch?v=VvJmvAiCvGg
Aika lailla täyttä **skaa, huonoo tsoukkiläppämusaa, jos tosissaan tehtyä niin vielä huonompaa.
Asiasta kukkahattuun:
Mulle henkilökohtaisesti on tulevan presidentin seksuaalinen suuntautuminen aika lailla samantekevää, mutta eikait nyt kenellekään tullut kovin suurena yllärinä toisen kandidaatin suuntautuminen?: http://knaapilankuja8.kuvat.fi/kuvat/Ta ... avisto.jpg
Eikös tuosta asiasta ollut vakavamielisiä huhupuheita jo muinaisella 90-luvulla.
(Edit: onko Haavistolla oikeesti olkatoppaukset tossa rotsissaan? :?: 8) )
Taidan itse äänestää Kalle Ankkaa, varma valinta!
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Re: Haavisto vs. Niinistö

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

En äänestä tällä toisella kierroksella.
Ei ole mistä valita.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Vastaa Viestiin