Niin, kyselijöitä on monenlaisia. Itsekin yleensä olen kaikkiin vastannut, vaikka tasan tarkkaan tiedän, ettei toisessa päässä olla edes tosissaan. Kokeillaan vaan kepillä jäätä...
Mutta kylläpä sen erottaa kuka todella oikeasti jotain lisätietoja haluaa ja mahdollinen kauppatavara kiinnostaa. Ei kaikilla ole tuollainen tyyli kysellä infoa sähköpostitse, ei ainakaan minulla.
Käytös tavat
Re: Käytös tavat
Saab 9-3 2.0t Sentronic Sport Sedan MY2006
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
Re: Käytös tavat
Totta kai järki käteen kaikessa. Elämää on myös ääripäiden välissä.
Itse lähestyn aina ensisijaisesti sähköpostilla, mutta kyselyt ovat aina asiallisia ja lisätietoa varten esitettyjä. En minäkään elättele toiveita elämäni kaupasta, jos ensimmäinen kontakti ostavalta taholta on tyyliin "Voin tulla hakee pois, mutta mitään en maksa ja kahvit ja elinikäisen takuun vaadin kaupan päälle".
Itse lähestyn aina ensisijaisesti sähköpostilla, mutta kyselyt ovat aina asiallisia ja lisätietoa varten esitettyjä. En minäkään elättele toiveita elämäni kaupasta, jos ensimmäinen kontakti ostavalta taholta on tyyliin "Voin tulla hakee pois, mutta mitään en maksa ja kahvit ja elinikäisen takuun vaadin kaupan päälle".