tuli vinkistä turpiin

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Aksu900
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

G-mies kirjoitti:Minä kyllä mietin hetken jos toisenkin, mitä mahtoi se kaveri tarkoittaa mun nimen sotkemisella asiaan...

Mitenkäs tälle naispapille kävi, saikos hän potkut vai pelkästään vanhamäkeä ?
Jep ihme veto. Eikä tuo oo tuntunu sitä selittävänkään.
Just kun oon yrittäny olla sekaantumatta mihinkään, paitti hyvännäköseen työkaveriin... (en ole töissä seurakunnassa :lol:)

Matti
Noniin nyt sää sen tempun teit. :lol:

Satku vaihtu 9000airoon ja muijanki laitto.. Hyvä poikamies iha pilalla. :lol:
Aki Peltola #1132
G-mies
"Ukkomies"

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Aksu900 kirjoitti:

No, eukkoa ei vielä ole, eikä taida tulla. Ei maailmat ihan kohdanneet :lol: mutta hyvää seuraa on ollut :D Taidan vielä nauttia poikamiehenä olosta, muston tullu nääs kranttu :lol:

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

G-mies kirjoitti:
Aksu900 kirjoitti:

No, eukkoa ei vielä ole, eikä taida tulla. Ei maailmat ihan kohdanneet :lol: mutta hyvää seuraa on ollut :D Taidan vielä nauttia poikamiehenä olosta, muston tullu nääs kranttu :lol:

Matti
Vannomatta paras :D
Firges9000
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

G-mies kirjoitti:Minä kyllä mietin hetken jos toisenkin, mitä mahtoi se kaveri tarkoittaa mun nimen sotkemisella asiaan...

Mitenkäs tälle naispapille kävi, saikos hän potkut vai pelkästään vanhamäkeä ?

Just kun oon yrittäny olla sekaantumatta mihinkään, paitti hyvännäköseen työkaveriin... (en ole töissä seurakunnassa :lol:)

Matti
Eipäs tuo Juhani tainnut sua tahallaan "syyllistää".
:twisted: Kuten listallakin sittemmin irvailin, hänen kiukuspäissään laatimaan lukihäröiseen vastineeseen lipsahti jotain muuta. :twisted: :lol: :lol: :lol:

Näin käsitin. :roll:

Tuo mitä AKSU 900 kirjoitti, kuvastaa mielestäni hyvin foorumilaisten suhtautumista asioihin, siksi täällä viihtyykin, voi joskus jopa mokatakin, ilman alasampumista. :lol: :lol: :lol: :roll:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
tknummelin
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Joku sais kyllä nyt sanoa minullekin että mikä tämä "lista" on ja mitä tuo Firges on oikein kirjoittanut??? 8O
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

heh, jos sulla on alle 15 vuotta vanha auto niin ei tarvii tietääkään mikä se lista on. :oops: 8O Vähän huonoja kokemuksia mullakin sieltä ajalta EF (ennen forumia). Pattiin otti OG-fundamentalismi ja nipotus yleensä. Tosin on siellä ollut hetkensäkin. Yleensä meilejä oli vaan niin paljon, että asia hukkui ja jos joku sitten kirjoitti asian vierestä, niin lokaa tuli oikein kunnolla.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
saabisti2
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

tknummelin kirjoitti:Joku sais kyllä nyt sanoa minullekin että mikä tämä "lista" on ja mitä tuo Firges on oikein kirjoittanut??? 8O
Lista:
http://modeemi.fi/mailman/listinfo/saabisti ja
http://modeemi.fi/pipermail/saabisti/
Firges9000 kirjoitti:Tulipas turpiin "listalla" 8)

Jotenkin tuli vastauksista mieleen se kuuluisa " osuuskaupan hevonen".
Laput silmillä ja näkee vain suoraan eteensä. :lol: :lol: :lol:
Firgesi hei, älä ota sitä vakavasti. :D Kaikki jotka sua vähänkään tuntee, tietää, että sä oot "hyvä jäbä" ! :D
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

saabisti2 kirjoitti:

Firgesi hei, älä ota sitä vakavasti. :D Kaikki jotka sua vähänkään tuntee, tietää, että sä oot "hyvä jäbä" ! :D

EHDOTTOMASTI Samaa mieltä olen :D :wink:
HMK
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja HMK »

Jos tuota listaa vertaa tähän ryhmään niin kyllä tämä foorumi listan pesee 10-0 niin hyödyllisyydessä kuin käytettävyydessäkin. Listaa käyttää aika pieni porukka ja se mikä minut pitää sieltä poissa on se, että lista on täynnä spämmiä ja muutenkin se on teknisesti varsin alkeellinen eli hankala käyttää. Kaiken huippuna se muuttaa ääkköset yhdeksi sotkuksi.

Toisaalta en ymmärrä miksei kaikkea keskustelua voisi käydä täällä? Miksi ylipäätään tuo lista :?:
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Aksu900
"Hölösuu"

HMK kirjoitti: Toisaalta en ymmärrä miksei kaikkea keskustelua voisi käydä täällä? Miksi ylipäätään tuo lista :?:
Niin kuin sanoin, lista on ollut olemassa ennen kuin kukaan on osannut edes unelmoida mistään www-foorumista.. Siksipä siitä ei kai haluta luopua. Nykyisellään se on kyllä ainakin mulle varsin turha, mutta jos sille käyttäjiä löytyy niin miksipäs ei. :roll:
Aki Peltola #1132
e0000333
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

HMK kirjoitti:Jos tuota listaa vertaa tähän ryhmään niin kyllä tämä foorumi listan pesee 10-0 niin hyödyllisyydessä kuin käytettävyydessäkin.
Samaa mieltä! Ja täälä saa nauraa aidosti ja kuuluvalla äänellä monta kertaa viikossa... Eivätköhän nämä henkilöt teidäkkin keitä tarkoitan, kiitokset siitä heille. Ja harvemmin 20v vanhoissa OG saabeissa on mitään "uusia" vikoja ilmaantunut. Siksi ainakin minä tykkään käyttää foorumia ja sen haku toimintoa ja lisäksi kuunnella valveutunutta saab henkistä porukkaa.

HMK kirjoitti:Kaiken huippuna se muuttaa ääkköset yhdeksi sotkuksi.
Tätä olen itsekseni myös ihmetellyt. Ja kaikesta huolimatta porukka mättää niitä sinne niin paljon kuin mahdollista.... :lol: Kerrassaan nautinnollista luettavaa... :roll:
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
Firges9000
"Saabisti"

"Hyvä Jäbä" kiittää ja kumartaa.
Pelastitte päiväni.

Kuten jo sanoin: "täällä aina ystävä" ja täällä voi mokailla ( sen kyllä osaan) ilman sanktioita. :D :D :D :D
Jäsen 1124
Aksu900
"Hölösuu"

e0000333 kirjoitti:
HMK kirjoitti:Kaiken huippuna se muuttaa ääkköset yhdeksi sotkuksi.
Tätä olen itsekseni myös ihmetellyt. Ja kaikesta huolimatta porukka mättää niitä sinne niin paljon kuin mahdollista.... :lol: Kerrassaan nautinnollista luettavaa... :roll:
Kyllä mulla listalla ääkköset pelaa ko junan huussi. :roll:
Aki Peltola #1132
jehhe
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja jehhe »

Molemmilla on puolensa. Ei tehdä tästä nyt sotaa. Toki yksittäisten henkilöiden kommentit saattaa kolahtaa, mutta ne eivät edusta koko kansan mielipidettä. Yleensä hiljaisuus on myöntymisen merkki :wink: ja listallakin kun roikkuu henkilöitä vaikka kuinka paljon. Lista on ehkä sulkeutuneempi ryhmä kuin tämä foorumi. Kaikki taitavat olla klubin jäseniä, kun taasen foorumilla kirjoittaa muitakin. En ala spekuloimaan asioita sen syvällisemmin kunhan totesin vain. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja se suotakoon. Ehkä asioissa on loppujen lopuksi kuitenkin perimmäinen syy se että emme tunne toisiamme tarpeeksi hyvin. Vieralle on loppujen lopuksi helpompi sanoa pahasti kuin ystävälle :wink:
Firges9000
"Saabisti"

Ei.
Ei tehdä.
tuntui vain pahalta.

Lopetetaan tää tähän. 8)
Jäsen 1124
Vastaa Viestiin