joo kyllähän se nyt tietysti jo rupee häiritsemään ku eurot vilisee jo hyvää vauhtia litrojen edelle mut mitä se ny sit tekee,muutaman euron lisää (kajakin tankillisessa) viime kesäsestä.. sitä tässä vaan miettii että millon rupee vähentämään turhia ajeluita.. hmm,ehkä ku rupee olemaan 2euroa litra tai jotain sellasta.. sitä odotellessa,meinaa sekin tullaan vielä näkemään..
Eltzi #1888 p.040-7416902
Saab 96 V4 SUPER -78
Saab 9-5 Aero -00
ei olisi kyllä markka aikana tullut mieleenkään lähteä tankkaamaan 5satasella, mutta nyt kun ajelee ihan tyhjäksi ton satkun tankin niin 63 litraa sinne olen saanut menemään, helvetti litrahinta 1,299 niin tekee 82e joka taas markkoina on 490mk!!!
mua kiinnosta taas niinku yhtään mikään - lainaten matti näsää
mikkoimp kirjoitti:ei olisi kyllä markka aikana tullut mieleenkään lähteä tankkaamaan 5satasella,
Älä muuta sano, 5-satanen ainakin mulle niin iso raha että sillä sais paljon kaikkea muutakin kivaa.
Nyt samalla rahalla saa "vaan" auton liikkumaan, vähäks aikaa...
MN kirjoitti:EI RIEMULLA RAJAA, KUN DIESELILLÄ AJAA! Ja etenkin varsin nopealla sellaisella!!!!!!
Muista sitten ajaa ainaski 40000km vuodessa, että saat hankinta&pääomakulujen erotuksen, käyttöävoimaveron ja tankkaushanskojen (minä en naftaa tankkaisi ilman hanskoja) kustannukset kuoletettua
P.S: Koska lähetää viivalle, mä voin ottaa ton kaasarisatkun alle, ettei tule tiisselimiehelle niin paha mieli (noh, vitsillähän minä...)
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
mikkoimp kirjoitti:ei olisi kyllä markka aikana tullut mieleenkään lähteä tankkaamaan 5satasella,
Älä muuta sano, 5-satanen ainakin mulle niin iso raha että sillä sais paljon kaikkea muutakin kivaa.
Hehheh...
Ihan OT, mutta kyllä NG900T:llä on paras avatar, mitä näillä sivuilla olen nähnyt....
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Hehheh...
Ihan OT, mutta kyllä NG900T:llä on paras avatar, mitä näillä sivuilla olen nähnyt....
Totta itte oon naureskellu sille useemman minuutin jo...
MN kirjoitti:EI RIEMULLA RAJAA, KUN DIESELILLÄ AJAA! Ja etenkin varsin nopealla sellaisella!!!!!!
Toivotan vain onnea valitsemallesi tielle.
Minulla kun ei tule "kuin" 40 000 vuoteen, niin en ole vielä viitsinyt hankkia (kustannuksiltaan) kalliimpaa autoa alleni.
ps. näkyy tuo naftakin olevan jo 1€:n pinnassa litralta.
Samasta syystä vaihdoin itse vuosi sitten dieselauton pois. Mullakaan ei tule tällähetkellä, kuin n. 160km/päivä työajoa.
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377