(2.0) iA tonnarilla ainakin pysyiV.J.S kirjoitti: Eli kyllä tuon perässä tupliksella tai 8-tappisella ruiskullakin jo jotenkin pysyy
Mikä mylly celicassa?
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Juu sehän voi jo 3-4heppaa tehdäkin eroa. Silti tojon koneessa hyvä vääntö.9000CD23T kirjoitti: Joopa joo....mutta taitavat olla JIS:sejä nuo tehot.
SAE hepat ovat hiukan toisenlaisia...kuten tiedämme.
( japsit kun ilmoittavat moottoritehot ( JIS ) ilman lisälaitteita, kun taas
eurooppalaiset kertovat tehot lisälaitteiden kanssa..mm vaihteisto )
Ja kyllähän tuon väännön pitää alkaa 3:lla...
Vai kolmella.. ehkä joo mut sitte kun se alkaa neljällä niin saa tehdä kuten ite, korjailla vaihdelaatikoita jotka sylkee hampaita.
Lääkkeeksi vähemmän vääntöä ja enemmän kierroksia.
Aki Peltola #1132
Eipä nuo satkun väännötkään kovin huimat ole, vaikka kyseessa on 2-litrainen moottori.9000CD23T kirjoitti:2005 Toyota Celica Performance Features ( vakio mylly )
- 1,794 cc 1.8 liters in-line 4 front engine
- Power: 104 kW , 140 HP SAE @ 6,400 rpm; 125 ft lb , 170 Nm @ 4,200 rpm
( katsokaa tuota huimaa vääntöä.. 170Nm..)
Ja tässä satkun arvot..
Max. output: 119.6 PS (118.0 bhp) (88 kW)@5500 rpm
Max. torque: 167.0 Nm (123 lbft) (17 kgm)@3700 rpm
Coolant: Water
Specific output: 59.4 bhp/litre
Specific torque: 84.13 Nm/litre
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
-
Henkka #2283
- "Hölösuu"
- Viestit: 2919
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Eihän ne satkun väännöt kovin huimia ole... mitä nyt 25 vuotta moottoriteknologian kehitystä jojotan hyväksi
Niinno ton 1.8 celican väännöstä, 170nm.
9-3SS:n 1.8 mylly antaa 167 nm.
Kumpikohan noista on se "sportti" olevinaankaan
Kyl ainaki mää oon sitä mielt, et riisimopoissa ja ompelukoneissa tarvitaan kierroksia
Ja turha tähän on vetää mitään ferraria 12000rpm:ineen, kun on tuo kategoriakin melko erilainen.
Niinno ton 1.8 celican väännöstä, 170nm.
9-3SS:n 1.8 mylly antaa 167 nm.
Kumpikohan noista on se "sportti" olevinaankaan
Kyl ainaki mää oon sitä mielt, et riisimopoissa ja ompelukoneissa tarvitaan kierroksia
Ja turha tähän on vetää mitään ferraria 12000rpm:ineen, kun on tuo kategoriakin melko erilainen.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87