Jussin vietto
Eipä tarvinnut lähteä merta edemmäs kuuntelemaan musiikkia, kun torstaina hain tällaiset kotiin. Saa nauttia haluamallaan äänenvoimakkuudella taatusti laadukkaampaa ääntä (ja musiikkia) kuin festareilla. Tietty fiiliksessä menettää jotakin (kukaan ei ole tökkimässä kaljamukilla selkään tms.)
BMW 320dA Coupe LCI
Erittäin Offtopic, mutta Alivaltiosihteerissä oli joskus muinoin virtuaalijuhannuksen viettämiseen ohjeet.AC kirjoitti:Tietty fiiliksessä menettää jotakin (kukaan ei ole tökkimässä kaljamukilla selkään tms.)
-Pystytä teltta johonkin nurmikolle
-Jätä joka toinen telttakeppi laittamatta.
-Laita teltan molempiin päihin ulkopuolelle radiot soittamaan täysillä eri musiikkia.
-Pyydä naapuria kävelemään teltan yli puolen tunnin välein
-Pyydä toista naapuria kömpimään telttaasi vaikka klo4.30 ja pahoittelemaan että "anteeksi taisi olla väärä teltta"
ym.ym.
Jotenkin näin se meni ja varmaan moni on tänäkin viikonloppuna tuon kokenut (siis livenä, ei virtuaalisesti)

Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
-
- "Saabisti"
-
- "Saabisti"
- Viesti:
...ja virpomavitsoja kötöstelemään ...9000CS... kirjoitti:Juu ehdottomastiHaikara kirjoitti:Kinkun paisto juhannuksena, sillä tulee kyllä pisteet kotiin, kun tulee juttua juhannuksenvietosta...
Sitten kun on juhannuksena kinkku syöty, niin ei muuta kuin serpentiinit kaulaan ja pihalle ampumaan raketteja![]()

# 419 Vesa Pohjalainen
hyvin meni, tosin perjantain ja lauantain välisenä yönä oltiin vielä seittemän aikaan uimassa, seuraava päivä nukuttiin ja vielä tänäänkin meinas olla kankkunen, eikä mikään ralli-kankkunen.. 
tänään piti sitten siivota paikat...huh mikä sotku, oma ja naapurin piha+ranta...

tänään piti sitten siivota paikat...huh mikä sotku, oma ja naapurin piha+ranta...

99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Hmm.. jos muistan niin asiat meni näin :
Pe iltana väsäilin kotona Saabien parissa, kello 10 - 11 pintaan joku haki minut tuohon kylille, olin jossain asunnossa, jossa oli ihan ihme porukkaa, olin fiksuna jättänyt satkuun avaimet tuhkakuppiin jotta varsinainen kuski pääsi auton hakemaan.
Lauantain puolella noin klo 01:00 - 03:00 Kuski ilmaantui satkulla tuohon tuntemattoman asunnon läheisyyteen, ja kierin alas rappusia tutun auton kyytiin, kuten myös pari kaveria, joista toinen oli entuudestaan tuttu.
Heräsin seuraavana iltapäivänä klo 17:00 huoneeni lattialta, ja kyselin kovasti missä ja mitä on tehty, selvisi, että olin ollut pääministerin kanssa (se kaveri jonka tunsin) liikenteessä Edustus-Saabilla(tm), itse olin esiintynyt valtionvarainministerinä, Matkaakin oli taitettu edustusmatkalla noin 235km, ja kuljettajalla oli ollut kapteeni kartanlukijana.
Mielestäni ihan normaali perjantai-ilta
Pe iltana väsäilin kotona Saabien parissa, kello 10 - 11 pintaan joku haki minut tuohon kylille, olin jossain asunnossa, jossa oli ihan ihme porukkaa, olin fiksuna jättänyt satkuun avaimet tuhkakuppiin jotta varsinainen kuski pääsi auton hakemaan.
Lauantain puolella noin klo 01:00 - 03:00 Kuski ilmaantui satkulla tuohon tuntemattoman asunnon läheisyyteen, ja kierin alas rappusia tutun auton kyytiin, kuten myös pari kaveria, joista toinen oli entuudestaan tuttu.
Heräsin seuraavana iltapäivänä klo 17:00 huoneeni lattialta, ja kyselin kovasti missä ja mitä on tehty, selvisi, että olin ollut pääministerin kanssa (se kaveri jonka tunsin) liikenteessä Edustus-Saabilla(tm), itse olin esiintynyt valtionvarainministerinä, Matkaakin oli taitettu edustusmatkalla noin 235km, ja kuljettajalla oli ollut kapteeni kartanlukijana.
Mielestäni ihan normaali perjantai-ilta

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Tiedä nyt niistä suunnitelmista, mutta jotenkin eksyttiin taas sinne, missä joutuu niitä poroja väistelemäänReetu kirjoitti:Nyt on jussit vietetty mitenkäs meni, onnistuiko kaikki suunnitelmien mukaan, vai sattuiko haavereita?

Hieman vajaa 700 km tuli mittariin... ja alkometri näytti nollaa...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
-
- "Saabisti"
- Viesti:
Joo, kolme tuntia piti jonottaa torstaina ja lopulta auto piti jättää n. parin kilometrin päähän. Onneksi sai perjantaina siirrettyä lähemmäs. Mut olihan hyvät bileetLR kirjoitti:Täällä Raumalla on RMJ säpinää ENEMMÄN kuin PALJON!
Tiet tukkeessa melkein joka paikassa... Torstaina oli kilometrien mittainen jono tänne päin!
Ja sama juttu huomenna, mutta tietenkin toisinpäin...

Poispäin sitä jonoa ei ihme kyllä ollutkaan. Lähdettiin klo 13 Poriin päin eikä yhtään jonoja

9-5 2,3t -03
Nyt meni juhannus niin voiton puololle kuin ikinä voi. Olin nimittäin töissä koko juhannuksen ja vielä yövuorossa. Juhannuksen kunniaksi otin 99:n liikenteeseen ja tällä hetkellä en tiä laitanko enää seisontaan...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Onneksi ei ollut tarkoitus mennä telttailemaan, vaan päästiin kyydillä kotiin aamuyöstä. Tämän takia pääsimme ohittamaan koko letkan perjantaina. Hyvät bileet perjantaina, kun kelikin oli mitä mainioin.Montoya kirjoitti:Joo, kolme tuntia piti jonottaa torstaina ja lopulta auto piti jättää n. parin kilometrin päähän. Onneksi sai perjantaina siirrettyä lähemmäs. Mut olihan hyvät bileetLR kirjoitti:Täällä Raumalla on RMJ säpinää ENEMMÄN kuin PALJON!
Tiet tukkeessa melkein joka paikassa... Torstaina oli kilometrien mittainen jono tänne päin!
Ja sama juttu huomenna, mutta tietenkin toisinpäin...
![]()
Poispäin sitä jonoa ei ihme kyllä ollutkaan. Lähdettiin klo 13 Poriin päin eikä yhtään jonoja
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
-
- "Viggen"