Alkoi tekemään mieli E34 M5:sta..
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Mutta myös bemawiin, mitäs sitä puolustamaanng900aero kirjoitti:9000CD23T:n esittämä vikalista sopii lähes sellaisenaan Saabiinkin. Tai oikeastaan jokaiseen käytettyyn autoon.

SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
-
- "Turbo"
- Viestit: 285
- Liittynyt: To Maalis 04, 2004 10:17
- Paikkakunta: Käläviä
En puolustelekaan biimeriä, samanlainen vikaluettelo on jokaisessa eurooppalaisessa autossa. Mitä olen noita bmw-keskusteluja sivusta seurannut niin hyvin tutunoloisia vikoja niissä on.Henkka #2283 kirjoitti:Mutta myös bemawiin, mitäs sitä puolustamaanng900aero kirjoitti:9000CD23T:n esittämä vikalista sopii lähes sellaisenaan Saabiinkin. Tai oikeastaan jokaiseen käytettyyn autoon.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Jotenkin näyttää tämä SAABin vikalista erilaiselta kuin biimerissä..!
Onko se lyhyempi vai mikä siinä oikein on..?
Ja nuo viat eivät ole kovin vakavia...
Saab 9-3
Moottorinohjauselektroniikkavikoja. Voi kastella sytytystulpat.
Turboahdinvikoja.
Akkuvikoja.
Saab 9-5
Vaihteiston öljyvuotoja.
Takajarrut juuttuvat. Palat juuttuvat satuloissa.
Ilmastointilaitteen näyttö reistailee. Myös laite saattaa lakkoilla.
Kojelaudassa voi turvatyynyjen merkkivalo ilmoittaa, että sivuturvatyynyt eivät toimi.
Etuistuimet saattavat narista.
Onko se lyhyempi vai mikä siinä oikein on..?
Ja nuo viat eivät ole kovin vakavia...

Saab 9-3
Moottorinohjauselektroniikkavikoja. Voi kastella sytytystulpat.
Turboahdinvikoja.
Akkuvikoja.
Saab 9-5
Vaihteiston öljyvuotoja.
Takajarrut juuttuvat. Palat juuttuvat satuloissa.
Ilmastointilaitteen näyttö reistailee. Myös laite saattaa lakkoilla.
Kojelaudassa voi turvatyynyjen merkkivalo ilmoittaa, että sivuturvatyynyt eivät toimi.
Etuistuimet saattavat narista.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
No joo, on kyllä jokunen Saabin "ominaisuus" jäänyt tuosta listasta (esim. DI-kasetit, ysifemman takaiskarit, puslat jnejne...). No, eipä siinä, kyllä minäkin voisin jonkun M-Bemarin ottaa, jos joku ilmaiseksi antaa. Toistaiseksi en ainakaan omia rahojani moiseen aio sijoittaa.9000CD23T kirjoitti:Jotenkin näyttää tämä SAABin vikalista erilaiselta kuin biimerissä..!
Onko se lyhyempi vai mikä siinä oikein on..?
Ja nuo viat eivät ole kovin vakavia...![]()
Saab 9-3
Moottorinohjauselektroniikkavikoja. Voi kastella sytytystulpat.
Turboahdinvikoja.
Akkuvikoja.
Saab 9-5
Vaihteiston öljyvuotoja.
Takajarrut juuttuvat. Palat juuttuvat satuloissa.
Ilmastointilaitteen näyttö reistailee. Myös laite saattaa lakkoilla.
Kojelaudassa voi turvatyynyjen merkkivalo ilmoittaa, että sivuturvatyynyt eivät toimi.
Etuistuimet saattavat narista.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Joo siinä kaikki 9-3:n ja 9-5:n viat9000CD23T kirjoitti:Jotenkin näyttää tämä SAABin vikalista erilaiselta kuin biimerissä..!
Onko se lyhyempi vai mikä siinä oikein on..?
Ja nuo viat eivät ole kovin vakavia...![]()
Saab 9-3
Moottorinohjauselektroniikkavikoja. Voi kastella sytytystulpat.
Turboahdinvikoja.
Akkuvikoja.
Saab 9-5
Vaihteiston öljyvuotoja.
Takajarrut juuttuvat. Palat juuttuvat satuloissa.
Ilmastointilaitteen näyttö reistailee. Myös laite saattaa lakkoilla.
Kojelaudassa voi turvatyynyjen merkkivalo ilmoittaa, että sivuturvatyynyt eivät toimi.
Etuistuimet saattavat narista.

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Olettepas te kaikki negatiivisia.
Käypäs petteri katsomassa http://www.m5board.com/ ja lueskele sitä E34-palstaa pari - kolme päivää. Jos vielä kiinnostaa, niin osta pois vaan mutta kannattaa ostaa sitten niin hyvä kuin rahavarat vain antavat myöten. Enkä usko että Suomesta löytyy enää myyntiin tulevia hyviä yksilöitä, joten Ruotsiin tai Saksaan joutuu matkustamaan.
Ja joo: on se Auto.
Käypäs petteri katsomassa http://www.m5board.com/ ja lueskele sitä E34-palstaa pari - kolme päivää. Jos vielä kiinnostaa, niin osta pois vaan mutta kannattaa ostaa sitten niin hyvä kuin rahavarat vain antavat myöten. Enkä usko että Suomesta löytyy enää myyntiin tulevia hyviä yksilöitä, joten Ruotsiin tai Saksaan joutuu matkustamaan.
Ja joo: on se Auto.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1993
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Porvoo
Onhan täällä näköjään joku muukin, jonka mieltä riivaa Biltema Motor Works. Itteä riivaa välillä kanssa ihan toden teolla. Vuosi takaperin syksyllä oli jo hakureissu lähellä, (e34 535). Ja nyt joku ¤#"¤%&#" on kaasutellu tuommosella 540 tässä kylillä, käy luonnon päälle. Saati sitten tuo kutosen ääni. Oon aina yrittäny puolustella mieltäni, notta -alat kato vaan harrastaa saabeja, käyttöautoksi pemari-. Eihän silmäterillä raati talvella ajaa. Ja tuo takaveto on aina kummitellut, ja tulee kummittelemaan, ko kerta semmonen on ollu. Ja tommosesta e34 saa vielä todella tyylikkään helposti kun ei tarvii juurikaan muuta kun tiputtaa kenttään, ja vaihtaa reilut vanteet, ehkä jotain lippaa ja helmaa viellä...


Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Eipä tuo mikään ihme ole. Jo ensimmäinen 2-litranen turbotonnari sai samoja suoritusarvoja aikalaisensa 635:sen kanssa.9000CD23T kirjoitti:9000CD 2.3T vs 535i. ( Baijerilainen otti hopeaa...)
Ja tuossahan ei edes testattu ohituskiihtyvyyttä, jossa saabi olisi mennyt menojaan

http://www.einszweidrei.de/saab/9000t161985-1.htm
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Mites olisi M5 tappaja MB 500E (w124)? 326 heppaa, v8 ja tehty osittain porschen toimesta. Mitä olen esson baarissa kuullut niin tuntuvat pysyvän kohtuullisesti läjässä. Ehkä ei niin kovassa ajossa olleet kuin M5 keskimäärin. Itse tosin ostaisin kuitenkin mielummin 400E(279hv) tai 300D turbon (7mm mynän pumpulla 200+hv) niissä kun ei ole 500E:n levikkeitä joten todellisia sleepereitä.
VW Polo 1.4 -05
MB 200D -91
ex Saab 900i -88
#2345
MB 200D -91
ex Saab 900i -88
#2345
http://members.aol.com/c1j1miller/brochure.gifHenkka #2283 kirjoitti: Eipä tuo mikään ihme ole. Jo ensimmäinen 2-litranen turbotonnari sai samoja suoritusarvoja aikalaisensa 635:sen kanssa.
Turbot pärjää hyvin, jopa testaroossa vastaan

VW Polo 1.4 -05
MB 200D -91
ex Saab 900i -88
#2345
MB 200D -91
ex Saab 900i -88
#2345