Kaikkea sitä sattuukin....
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
No, ei ole vielä pistänyt tälle kesälle, mutta nyt kun on vielä lämmintä, niin pidämme ulko-ovia kotona auki, niin viime päivien aikana on alkanut tulla ampiaisia sisään lähes jatkuvalla syötöllä. Tänäänkin varmaan listinyt 6 tai 7 täällä sisällä. Mulla on sellainen hyönteispyssy, joka on tosi näppärä apu, mutta ampiaisen pitää olla ikkunassa. Aina pääsee niin lähelle, että osuu. Paljon varmempi olo, kuin lehden kanssa.
Sit mulla on ollut apuna sellaiset lasten hyönteissakset. Niillä voi napata ampiaisen verhoista ja siis muualtakin kuin ikkunasta. Valitettavasti ne on nyt hukassa, kun niitä tarvitsisi...
Sit mulla on ollut apuna sellaiset lasten hyönteissakset. Niillä voi napata ampiaisen verhoista ja siis muualtakin kuin ikkunasta. Valitettavasti ne on nyt hukassa, kun niitä tarvitsisi...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
Ihme vempaimia? Mistäs näitä saa? Kaikki mikä tappaa tehokkaammin ötököitä on hyvähyvähyvähyvä!jariha kirjoitti: Mulla on sellainen hyönteispyssy, joka on tosi näppärä apu, mutta ampiaisen pitää olla ikkunassa. Aina pääsee niin lähelle, että osuu. Paljon varmempi olo, kuin lehden kanssa.

Mä haluan myös tietää mitä nää on?!?! Ja mistä niitä saa! Inhoan kaiken maailman pörriäisiä ja ryömiäisiä ja ulkonakin tulee listittyä niitä aina kun kykeneeAerochick kirjoitti:Ihme vempaimia? Mistäs näitä saa? Kaikki mikä tappaa tehokkaammin ötököitä on hyvähyvähyvähyvä!jariha kirjoitti: Mulla on sellainen hyönteispyssy, joka on tosi näppärä apu, mutta ampiaisen pitää olla ikkunassa. Aina pääsee niin lähelle, että osuu. Paljon varmempi olo, kuin lehden kanssa.

Homo Saabiens
Sellainen pingismailan näköinen, metallilankaritilällä varustettu "sähköinen kärpäslätkä" on eto peli. Kun hivautat pörriäistä, niin jälkeen jää lievä toimintasavu ja ötökkä grillaantuu nopsaan.
Väliajoilla sillä voi hipsiä työkavereita ohimennessään, aiheuttaa kivan hypähdyksen...
Olisiko allekirjoittaneella työpaikalla tuo...
Väliajoilla sillä voi hipsiä työkavereita ohimennessään, aiheuttaa kivan hypähdyksen...

Olisiko allekirjoittaneella työpaikalla tuo...

Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
No niin, isäntä on sitten erittäin hyvin edustettuna: http://www.vippet.net/jari/tmp/ampiaisaseet.jpgScania kirjoitti:Mä haluan myös tietää mitä nää on?!?! Ja mistä niitä saa! Inhoan kaiken maailman pörriäisiä ja ryömiäisiä ja ulkonakin tulee listittyä niitä aina kun kykeneeAerochick kirjoitti:Ihme vempaimia? Mistäs näitä saa? Kaikki mikä tappaa tehokkaammin ötököitä on hyvähyvähyvähyvä!jariha kirjoitti: Mulla on sellainen hyönteispyssy, joka on tosi näppärä apu, mutta ampiaisen pitää olla ikkunassa. Aina pääsee niin lähelle, että osuu. Paljon varmempi olo, kuin lehden kanssa.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
jariha kirjoitti: No niin, isäntä on sitten erittäin hyvin edustettuna: http://www.vippet.net/jari/tmp/ampiaisaseet.jpg

Pelottava ilmestys! Täytyykin pitää silmät auki säläkaupoissa.
Mitä siihen sähkötennismailaan tulee, niin muutama vuosi sitten siitä oli lehdissä jotain juttua sen vaarallisuudesta lapsille. Aiheuttaa kuulemma sellaisen tällin, että ihan pikkulapsille voi olla vaarallistakin.
Muutenhan se on hauska vehje, jonka kanssa on tullut vietettyä aikaa tallissa useasti. Kyllä ihmismieli on sairas..

Joo, kyllä sähköisku tennismailasta voi olla lapsille vaarallinen, siksi en kotona käytäkään moista härveliä.Aerochick kirjoitti:jariha kirjoitti: No niin, isäntä on sitten erittäin hyvin edustettuna: http://www.vippet.net/jari/tmp/ampiaisaseet.jpg
![]()
Pelottava ilmestys! Täytyykin pitää silmät auki säläkaupoissa.
Mitä siihen sähkötennismailaan tulee, niin muutama vuosi sitten siitä oli lehdissä jotain juttua sen vaarallisuudesta lapsille. Aiheuttaa kuulemma sellaisen tällin, että ihan pikkulapsille voi olla vaarallistakin.
Muutenhan se on hauska vehje, jonka kanssa on tullut vietettyä aikaa tallissa useasti. Kyllä ihmismieli on sairas..
Töissä nuorin on 26 v. joten ainakin varhaisnuoresta on kai kysymys...

(Sairasta, myönnetään, mutta kivaa...)
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
serkkupoika kerran purki tuommoisen sähkölätkän, kahvaan jäi vaan kaksi metallitikkua joissa kulki virta.. tuli ja tökkäs mua sillä käsivarteen, se SATTU!
lätkä voisi vielä löytyä tuolta joen pohjasta jos oikein etsisi..
ja kaverilla tunkeutui 10 vuotiaana ampiainen nenään, ei saatu sitä itse pois, joutui lähtemään päivystykseen..

ja kaverilla tunkeutui 10 vuotiaana ampiainen nenään, ei saatu sitä itse pois, joutui lähtemään päivystykseen..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80