Mikä hylsysarja??
Oon hajottanu jo kaks 1/2" Bilteman 10v takuulla olevaa räikkää, ilman jatkoja, samaten yhden 1/4" räikän. Sattunu vissiin susikappaleet meikäläiselle
. Lisäksi nirhaantui parista isosta torxista sakarat pois, nämäkin pitkällä takuulla olevia. Suosittelen kyllä Kamasaa tai muuta ammattilaissarjaa, köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa
.
Foxbody turbo
Tuota mäkin oon aatellu. Mulla kun ei tahdo mikään kestää.to4 kirjoitti:Oon hajottanu jo kaks 1/2" Bilteman 10v takuulla olevaa räikkää, ilman jatkoja, samaten yhden 1/4" räikän. Sattunu vissiin susikappaleet meikäläiselle. Lisäksi nirhaantui parista isosta torxista sakarat pois, nämäkin pitkällä takuulla olevia. Suosittelen kyllä Kamasaa tai muuta ammattilaissarjaa, köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa
.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Mulla hajos bilteman 10v-satsista ensin räikän kahva (rivo jatkovarsi) ja sitten myöhemmin itse räikkämekanismi..
Kyseistä satsia ei enää ko. putkasta saa edes ostaa, mutta mitäpä tuosta.
Kävin hakemassa uuden räikän siihen Motonetistä, hylsyt ovat edelleen ihan hyvässä iskussa, vaikka nekin ovat joutuneet kärsimään noista 2m jatkovarsista ja todella jumittuneista satkun pulteista.. :-)
Kyseistä satsia ei enää ko. putkasta saa edes ostaa, mutta mitäpä tuosta.
Kävin hakemassa uuden räikän siihen Motonetistä, hylsyt ovat edelleen ihan hyvässä iskussa, vaikka nekin ovat joutuneet kärsimään noista 2m jatkovarsista ja todella jumittuneista satkun pulteista.. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Kamasa asiallinen käytössä mutta räikkiin ei saa nykyään korjaus osia kuten joitain vuosia vanhoihin kamasoihin. Vaan nykyään vaihdetaan aina koko toosa. Voin sanoa että siinä vaiheessa meni laatu kyllä päin persettä. Vuoden sisään ammattikäytössä 3-4 räikkää takuuseen,ilman jatkovarsia. Ei haittaa paljoa autotalli kavereita, mutta kun noilla pitäis tehdä töitä ammatikseen niin suosittelen muita merkkejä. Ei ole varaa autoja pajalla seisottamaan kun pitää lähteä räikkää vaihtamaa.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Ostin Bahcon sarjan ja hintaa oliki sitten reilusti, 230€. Jämäkät vehkeet.
BTW: Eikös Kamaza-tools ole ruotsalainen?
BTW: Eikös Kamaza-tools ole ruotsalainen?
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Perskeles! Tuli tehtyä oikein vertailutesti:Bilteman 32 hylsy vs ropinhuutin räikkä. Hylsy hajosi! Tietysti tyhmäähän oli se avaimen päällä hyppiminen ja en tiedä hajosiko hiukan väärässä kulmassa olevan hylsyn takia.
AINA PITÄÄ KÄYTTÄÄ TYÖPAIKAN TARJOAMIA ETUJA (vaikka salaa)!
Mielestäni halpoja sarjoja ei pidä turhaan väheksyä, kunhan ostettaessa suurinpiirtein katsoo miltä tavara näyttää. Jos paketissa tulee mukana puoli rullaa huoneen lämmössä käsiin sulavaa teippiä ja taiteltava puusepän mitta, niin ehkä voi jättää ostamatta. Paras ostos mitä olen tehnyt oli n. v. 89 Inkerioisista Eetun halpahallista ostettu osapuilleen kuuden markan ristipääruuvari. Ei ikinä ole pettänyt! Oikeen isolla luki Made in china! Muuta ei lukenut. Ylivoimainen kestävyys.
AINA PITÄÄ KÄYTTÄÄ TYÖPAIKAN TARJOAMIA ETUJA (vaikka salaa)!
Mielestäni halpoja sarjoja ei pidä turhaan väheksyä, kunhan ostettaessa suurinpiirtein katsoo miltä tavara näyttää. Jos paketissa tulee mukana puoli rullaa huoneen lämmössä käsiin sulavaa teippiä ja taiteltava puusepän mitta, niin ehkä voi jättää ostamatta. Paras ostos mitä olen tehnyt oli n. v. 89 Inkerioisista Eetun halpahallista ostettu osapuilleen kuuden markan ristipääruuvari. Ei ikinä ole pettänyt! Oikeen isolla luki Made in china! Muuta ei lukenut. Ylivoimainen kestävyys.
Sauli.M #1562
Lisätäkseni vielä: On järjen köyhyyttä ostaa kallis sarja mitään työkaluja jos on niin vaikeaa pitää ne tallessa. Niin paljon ei ota päähän hapahallin tangon pätkä kun joku kalliisti ostettu stahlvillepetteri, jonka viimesistä rahoista on saanu ostettua. ITSE KUULUN KROONISIIN HÄVITTÄJIIN!
Sauli.M #1562
kuten aina niin tännekin suosittelen tuota bilteman sarjaa, siis sitä 10v takuun monipuolisinta sarjaa.
ainoa on ollut pikkuräikkä joka on kerran vaihdettu.
kamasassa ei tuo uusi pikkuräikkä tunnu kestävän, kyllä piti biltemaa lähteä tallillta hakemaan.
ja sitten nuo kamasan hylsyjen koot, sillä sarjalla en ainakaan minä tule toimeen, siitä puuttuu avain kokoja!
ainoa on ollut pikkuräikkä joka on kerran vaihdettu.
kamasassa ei tuo uusi pikkuräikkä tunnu kestävän, kyllä piti biltemaa lähteä tallillta hakemaan.
ja sitten nuo kamasan hylsyjen koot, sillä sarjalla en ainakaan minä tule toimeen, siitä puuttuu avain kokoja!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Stahwille (vai miten se kirjoitetaan) on muuten melkoinen pysymään paikoillaan. Löysin nimittäin alapalkin päältä 16mm hylsyn, että tiä sitten kuinka kauan se on siellä ollut 
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
