Iso plussa tolle autolle on sisätilat jotka ovat todella runsaat. Takapenkillä on tilaa pitemillekkin ihmisille.
Joko on tullut vieroitusoireita..?potkuhousu kirjoitti:oma auto pajalla muutaman päivän ja saan nyt nauttia GM tuotteista. Yksi yllätys on se että bensaviisari laskee aika haipakkaa tolla vekottimella. Ja missä on se turbo, vai onko tässä montakin minuuttia kestäävä viive
Iso plussa tolle autolle on sisätilat jotka ovat todella runsaat. Takapenkillä on tilaa pitemillekkin ihmisille.
Eikä olepotkuhousu kirjoitti:
minäki monta kertaa onnistunu ooppelin ovenreunaan ohtain kollauttammaa vaikka oon puoltoistametrii suluka päässä, pitäs ilmeisesti oppii hiukka nuppiaan varoo. ja eiköhä se takajalakotila oo iha kiinni siitä kuinka pitkä tahi iso siinä eessä istuu. jos on penkki nii takana jotta kiskot natajaa ni ei sinne paljon tämmösen kanantaluttajankaa koipia survota.Psychocowboy kirjoitti:Eikä olepotkuhousu kirjoitti:
Iso plussa tolle autolle on sisätilat jotka ovat todella runsaat. Takapenkillä on tilaa pitemillekkin ihmisille.![]()
. Kyllä se on niin halvatun matala.
- 2006 tulee taas uusi omega signumin rinnalle...ja takavetoisena.jens.hall kirjoitti:Aerochick kirjoitti:Mä olen ajellut reilut puoli vuotta Opel Omegalla ja ei ole MITÄÄN pahaa sanottavaa siitä autosta...
Ööppel on hyvä.
Ne omegat olivat kyllä kestävät autot.
Joo se on se oopelin lämmitys hoidettu noin et auto jäätyy jolloin tapahtuu kuskissa kemiallinenreaktio ja se tuppaa lämpiään iha hulluna...!!!??Opel Kadett 1.3 E Sedan, mattamusta, tummat lasit ja muutenkin kamala tuninki, hinta taisi olla 80e.
Ainoa hyvä asia autossa oli myöskin tummennetut etusivulasit, jottei kukaan nähnyt minua
Myin auton 2 päivän päästä ostohetkestä, kun käsijarru jäätyi työmaan pihaan ja hermoni kiehuivat.