Ei onnistu. Kytkeytyy automaattisesti takaisin, kun nopeus nousee yli 20km/h. Samalla menee tavaratilan ovet lukkoon, jos ovat auki.kristian kirjoitti:Tuo Sprintteri millä itse ajan on mallia 2002. Kyllä se ASR:n merkkivalo vilahtelee aika tiuhaan. Hieman hullumpi kuljettajahan ottaa sen talviliukkailla pois toiminnasta saadakseen jotain haastetta ajamiseen
Nykypakettiautot
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Tuota en tiennytkään, tosin en ole kyllä yrittänyt sitä pois ottaakaan ajossa...dimebak kirjoitti:Ei onnistu. Kytkeytyy automaattisesti takaisin, kun nopeus nousee yli 20km/h. Samalla menee tavaratilan ovet lukkoon, jos ovat auki.kristian kirjoitti:Tuo Sprintteri millä itse ajan on mallia 2002. Kyllä se ASR:n merkkivalo vilahtelee aika tiuhaan. Hieman hullumpi kuljettajahan ottaa sen talviliukkailla pois toiminnasta saadakseen jotain haastetta ajamiseen
Toisaalta tuo ei ole kuitenkaan kaikkein uusinta mallia. 2003 niihin tuli pieni facelift muistaakseni.
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Eikös tuo ole yleinen Merseedes-Pents- prinsiippi, että ovet menee lukkoon myös henkilöautoissa.dimebak kirjoitti: Ei onnistu. Kytkeytyy automaattisesti takaisin, kun nopeus nousee yli 20km/h. Samalla menee tavaratilan ovet lukkoon, jos ovat auki.
Sprintterin kanssa tasan sama autohan (no ehkä pannuissa on eroa) on VW:n LT. Palokunnalle haettiin saksanmaalta tuollainen pitkä ja korkea 1+8 pikku(jäähallin kokoinen)bussi. On vieläpä 2,4l vapari. Se _on_ rauhallinen peli

Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Ainakin kaikissa ajamissani uusissa mersuissa ton toiminnan on voinut säätää ajotietokoneen kautta. Hyvä toiminto, ei sitä aina muista lukita ovia kun stadissa ajaa illalla, ja niillä kerroilla onkin sitten joku apina yrittänyt tulla autoon valoissa. Pakko varmaan Volvoon hankkia kohta noi automaattisesti lukkoon menevät ovetMuksu kirjoitti:Eikös tuo ole yleinen Merseedes-Pents- prinsiippi, että ovet menee lukkoon myös henkilöautoissa.dimebak kirjoitti: Ei onnistu. Kytkeytyy automaattisesti takaisin, kun nopeus nousee yli 20km/h. Samalla menee tavaratilan ovet lukkoon, jos ovat auki.


Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Näin muistelisin mutta Sprinterissä ei taida ohjaamon ovet mennä lukkoon. Voin olla myös väärässä. Ja eipä sitä viitsi kokeilla vauhdissa onko ovet auki.Muksu kirjoitti:Eikös tuo ole yleinen Merseedes-Pents- prinsiippi, että ovet menee lukkoon myös henkilöautoissa.dimebak kirjoitti: Ei onnistu. Kytkeytyy automaattisesti takaisin, kun nopeus nousee yli 20km/h. Samalla menee tavaratilan ovet lukkoon, jos ovat auki.
Kaiken huippu on, kun enon taivaan vanhalla (jo eteenpäin myydyllä) Sprinterillä ajettiin tutkaan yli 120km/h lasissa. Se jäi se sakkolappu hanskalokeroon todistukseski, että näin lujaa sillä on joskus ajettu


-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Eikös nuo mallimerkinnät mene jotenkin niin, että 1. numero viittaa painoon ja 2 viimeistä tehoon. 309:ssä oli esim. aikanaan 88hp 5-mukinen dieseli ja tosiaan tuossa 316 Sprinterissä on liki 160hp. On voinut aikanaan olla työstämistä kun mallimerkintä on 406 ja pellin alla takoo 60 hevosvoimainen 220 dieseli 

Sprintereissä ainakin niin että kakkosella alkavat on lyhyempiä malleja ja rekisteröity pakettiautoksi, kolmosella alkavat pidempiä ja kuorma-autoksi rekisteröityjä. Nelosella alkavat ovat käsittääkseni paripyörillä varustettuja malleja. Kaksi viimeistä numeroa kertoo sitten tosiaan sen tehoversion. Sprintereissä koneet ovat nykyään x08 CDI, x11 CDI, x13 CDI ja x16 CDI...Jusau kirjoitti:Eikös nuo mallimerkinnät mene jotenkin niin, että 1. numero viittaa painoon ja 2 viimeistä tehoon. 309:ssä oli esim. aikanaan 88hp 5-mukinen dieseli ja tosiaan tuossa 316 Sprinterissä on liki 160hp. On voinut aikanaan olla työstämistä kun mallimerkintä on 406 ja pellin alla takoo 60 hevosvoimainen 220 dieseli
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Postissa olen sesonki- ja kesäapulaisena tollasella 616 Sprinterillä ajellut ja kun luistoneston otti pois, niin se meni takaisin päälle vasta, kun sen laittoi tai käynnisti auton uudelleen. Menee muuten mukavasti tollanen pikku kuorma-autokin sladissa talviliukkailla.dimebak kirjoitti:Ei onnistu. Kytkeytyy automaattisesti takaisin, kun nopeus nousee yli 20km/h. Samalla menee tavaratilan ovet lukkoon, jos ovat auki.


#2277
Näin se on, nähty ja naurettuJohnny V4 kirjoitti:Postissa olen sesonki- ja kesäapulaisena tollasella 616 Sprinterillä ajellut ja kun luistoneston otti pois, niin se meni takaisin päälle vasta, kun sen laittoi tai käynnisti auton uudelleen. Menee muuten mukavasti tollanen pikku kuorma-autokin sladissa talviliukkailla.dimebak kirjoitti:Ei onnistu. Kytkeytyy automaattisesti takaisin, kun nopeus nousee yli 20km/h. Samalla menee tavaratilan ovet lukkoon, jos ovat auki.![]()

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI