^ Ei ole, vaan 4-pyttyinen esiteltiin joskus noin vuonna -90. Sitä sai 8V versiona (115 hv) ja 16V (140 hv). Viitonen säilyi rinnalla jonkun aikaa. Jotkut sanovat, että kunnon Audien teko loppui kun viitoskone lakkautettiin (joskus 1996).
Muistelenko väärin vai oliko aiemmissa, jo historian hämärään painuneissa satkuissa nelipyttyinen 2-litrainen? Puhutaan tuolta 70-luvun lopun - 80-luvun alun laitteista... ei tarkkaa muistikuvaa vuosimallista, ulkonäöllisesti sellainen vanhan 80:n kaltainen vekotin.
^No tuo oli minullakin mielessä kun edellistä kirjoitin. Auto oli 1976 esitelty malli Audi Satasesta eli typ43. Sitä kahden litran nelosta käytettiin myös VW LT:ssä ja Porsche 924:ssä
Tuoltamalliksi Audin 5 pyttyisen laulua. Vasemmasta reunasta "les videos" ja se 4.5 megan Audi S1 Quattro. Oma pakoputkiviritteinen (Bosalin tarvikeputki) Audi kuulostaa lähes samalta kun kierrokset alkavat kiivetä yli neljän tuhannen.
Muissa videoissa sitten kuuluu se, että tuohon aikaan ei vielä dumppiventtiilä oltu keksitty. Kuski vie ja auto vikisee.