mikä saa menee HERMOT

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Hermot menee juuri tällä hetkellä Tonnarin lampunpesimiin... revin ne ihan juurikin h***tin kuuseen ja heitän orapihlaja-aidan yli kunnan puolelle... ttu... juu ja saman vehkeen tuulilasiin, taas sai porata pysäytyksen yhteen halkeamaan, enkä p**kele osta uutta ennen kesää.

Kakaroihinkin menee hermot, onneksi tappelevat nyt keskenään pihalla... ja kohta on jollain taas stiga ohimossa, huuli auki ja lunta tumpuissa... ja se joku olen varmaankin mä jos uskaltaudun mäenlaskuhommiin auton repimisen sijasta.

Luntakin sataa... mutta en mene lumitöihin ennenkuin kunnan aura on käyny... se auramies tuuppaa vittuuttaan koko kadun lumet meidän liittymään jos ehdin lumitöihin ennen sitä... varmaan joku vasemmiston salajuoni, siihenkin menee hermot :evil:

Positiivista on että vaimoon ei ole hermot menny tänään.

-J-
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Jussi kirjoitti:Hermot menee juuri tällä hetkellä Tonnarin lampunpesimiin... revin ne ihan juurikin h***tin kuuseen ja heitän orapihlaja-aidan yli kunnan puolelle... ttu...
Ite muuten heitin jo!! :twisted: Ja hevon kuuseen heitinki!! :twisted:
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Varmaan se ku oma lapsi vetää tikkisahalla pitkällä vedolla tonnarin takaluukkuun uraa ja iskä kattoo ikkunasta sydän kurkussa.... tuli iskälle kiire. Tapahtu tossa viime kesänä. Sahaaja tosin en ollut minä vaan pikku veli (3v), ei oikeen vielä ymmärrä autojen päälle mutta ekoja sanoja mitä puhu oli "turbo saappi"
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

... ja karkashan se Dremel sitten vielä käsistäkin ja nyt on keskellä tuulilasia halkeuman kaverina reipas 15cm orkonen timanttiterän jäljiltä... että voi taas ihminen olla ylpeä kättensä jäljestä :evil:

-J-
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Höh, johan työ helposti menetätte hermot..maltti on valttia :D . Itse olen oppinut elämään rennommin, kun rupesin kuuntelemaan rentoutuskasetteja 8) .

Mitä??? Taasko se STANAN NAAPURIN KISSA ON KUSEKSIMASSA SAAPIN RENKAISIIN!!!! :evil: :evil: AKKA, MISSÄ NE HAULIKON PANOKSET ON???

Hups.. :oops: :oops:
Foxbody turbo
saabisti2
"Hirsch"
Viestit: 713
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 18:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

saabisti2 kirjoitti:Ja mähän en hermostu: http://koti.mbnet.fi/aiphai/shovelinhead[1].mpg
:lol: :lol:
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Lisättäköön listaan vielä Windows XP.. toimiihan se aikansa kunnes olet asentanut kaikki tarvittavat softat koneelle. Sittenpä kerkeääkin parta kasvaa jos sillä jotain pitäisi tehdä.. kun ei 512mb muistia riitä alkuunkaan niin tökkiihän se..
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

Viimeksi vartti sitten, rouvan piti käyttää wordia ja printata pari juttua. käyttää ei osata, apua pyydetään, mutta kuitenkaan ei neuvoa saisi.. :x

(ja miksi mun hp monitoimilaite ei koskaan kenkkuile munkanssa, mutta rouvan paperit jää aina jumiin jnejne :o )
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
jani
"Aero"
Viestit: 453
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 10:22
Paikkakunta: nokia

Viesti Kirjoittaja jani »

Tuntuu muillakin menevän hermot ,kuin mulla. Emäntä sanoo että taas se känkkäränkkä on iskenyt autotallissa ollessa. 8O
Ant_ti
"Viggen"
Viestit: 508
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 19:09
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ant_ti »

saabisti900 kirjoitti:Kyllä ne hermot saa menetettyä yleensä saabin rakentelussa. Olisi homma vaikka kuinka helppo, niin kuitenkin siitä muodostuu lopuksi he****in moinen urakka ja kiroilu :evil: .
Yhdyn tähän totaalisesti.

Öljynvaihto, helppo ja nopea homma. -> kolme tuntia kiroilua murjoutuneen ja tiukassa olevan propun kanssa ja suodatin pölyinen, liukas ja vaikeasti väännettävässä paikassa.

Lohkolämmittimen uusiminen -> pari tuntia suunnittelua, kiroilua, murjontaa ja muuta pientä jumittuneen vastuksen kanssa, jonka jälkeen kiristys puolen metrin 32millin kiintolenkkiavaimella, kymmenosakierros kerrallaan.
Lopulta avain rälläkällä poikki ja kiristys, uudet nesteet sisään, käynnistystä ilmausta.
Kaks kolme tuntia pientä hermourheilua.


Kaikki turhanpäiväiset kynnyskysymykset vi**ttaa ja aiheuttaa turhaa hermoilua.
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Milli kirjoitti:Tuota.. :oops: Olen tosi äkkipikainen. :oops: Hermostun oikeestaan vähä joka asiasta mikä pikkasenkin vastustaa. 8O :oops:
Onkohan se sukuvika?Muistaakseni teijän perheessä on eräs toinenkin äkkipikanen 8O :wink:

Ite oon täydellinen 8)
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

JUST MUN TUURIA!

Just kun ite aattelin et ei tuu mieleen mitään hermon menetysjuttuja,niin saman tien soi puhelin(00.30),ja sieltä kuului niin ku Kimi Räikkönen ois sanonu:Teidän asemalla on käyny varkaita :arrow: Ei muuta ku housut jalkaan(neki väärinpäin) ja lakki päähän ja töihin katsomaan suuren suuri v*t*tus päällä :evil: ajatellen sitä suurta lasikasaa,mikä makaa lattialla odotellen et joku siivoais ne pois.Miks aina ne s**t*nan varkaat tulee ikkunan läpi?Eikö ne vois tulla oven kautta päiväsaikaan ja ostaa silloin tarpeeksi kaljaa,ettei yöllä tarvis
käydä "töissä" muutaman 6-päkin takia.Tai jättäisivät rahat etes pöydälle,muutama eero kaljoista ja lasista 4hunttia.Ja siivoojalle vois jättää kans jotain.

Harvoin oon nähny niin isoa nokkaa 8O ku tuolla varkaalla oli(kun printtasin kuvan varkaasta,lapussa luki et nokka jatkuu kuvan toisella puolella):ikioma liesituuletin\kirjotuspöytä kulkee kivasti matkassa.Lentokentällä lennonjohto voi kattoa tuulen suunnan siitä kätevästi(kuin tuulipussi).Jos on tarpeeksi päissään ja neliveto päällä,sillä nokalla voi kätevästi aurata lumet pois pyörätieltä.Aamulla voi jälkiä seuraamalla katsoa,mistä on tullu,ellei mee sekaisin toisen auran kanssa.

Ny alko helpottaa vähän.Eli voi alkaa miettiin nukkumista. :|


Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

SEPA kirjoitti:Onkohan se sukuvika?Muistaakseni teijän perheessä on eräs toinenkin äkkipikanen
Meinaakko? :wink: :) Osuit muuten naulan kantaan. :lol: Hyvin on sulla jääny muistiin.. :P
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

SEPA kirjoitti:Teidän asemalla on käyny varkaita Ei muuta ku housut jalkaan(neki väärinpäin) ja lakki päähän ja töihin katsomaan suuren suuri v*t*tus päällä ajatellen sitä suurta lasikasaa,mikä makaa lattialla odotellen et joku siivoais ne pois.Miks aina ne s**t*nan varkaat tulee ikkunan läpi?Eikö ne vois tulla oven kautta päiväsaikaan ja ostaa silloin tarpeeksi kaljaa,ettei yöllä tarvis
käydä "töissä" muutaman 6-päkin takia.Tai jättäisivät rahat etes pöydälle,muutama eero kaljoista ja lasista 4hunttia.Ja siivoojalle vois jättää kans jotain.
Tuttua hommaa muuten. :twisted: :? On itekki saanut muutaman kerran lähtiä kattoon tilannetta keskellä yötä. :evil: ja hyi h*l*v*t*i mikä sotku on ollut joka kerta oottamassa. :twisted: :evil:
Vastaa Viestiin