mikä hyvä littu 19" pelikäyttöön ~300€ ? entä hiiri ?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Jussi
"Hölösuu"

Re: mikä hyvä littu 19" pelikäyttöön ~300€ ? entä hiir

Viesti Kirjoittaja Jussi »

saabracing kirjoitti:vois mennä tovi jos toinen, ennen kun tottuisi pelailuun ton kanssa.

surffailussa varmaan ihan hyvä.
Pelailussa toi toimii ihan yhtä hyvin kuin mikä tahansa muukin 1200dpi 5-nappinen hiiri. Hetki siihen tietysti täytyy totutella.

Cadin kanssa itselläni oli kovin totuttelu Evoluentin pystyhiiressä.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Hane_81
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

itte suosittelen tuota mx518..kunnon hiirimaton kans erittäin hyvä pelikäytössä! Myös Razerin hiiret pelikäytössä hyviä!
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!

Re: mikä hyvä littu 19" pelikäyttöön ~300€ ? entä hiir

Viesti Kirjoittaja Ville »

Tuosta hiiri:

http://www.evoluent.com/

On meinaan niin maan perusteellisen hyvä hiiri, on tarkka ja muutenkin laadukas ja ei iske jännetupintulehdus ranteeseen.
ja on muuten todella ärsyttävä käyttää =) Meille tuli töihin yksi tuollanen pystyssä oleva rotta testattavaksi ja se kiersi parissa tunnissa koko konttorin läpi, kukaan ei ihastunu siihen. Mutta se käden asento oli kieltämättä tukevan tuntuinen, mutta käyttää sitä ei osaa....
NG900T
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Mulla on ollu muutaman kuukauden samsungin syncmaster 913B. Paneelin vasteaika 8ms ja DVI liityntä, hyvät kontrastit jne sekä suht kapee reunainen siromman näköinen näyttö kuin esim LG näytöt. Kokonaisuus ja kuvalaatu miellytti muutenkin silmää. Nuo siinä olikin valintakriteerinä.
Pelaamiset on aika vähissä (nyt uutta AOE3:sta lukuunottamatta), mutta tv:tä ja dvd:tä tästä tulee usein katsottua, joten noihin ja normaaliin toimistokäyttöön hyvä näyttö. Mainostavat tota ammattimaiseen toimistokäyttöön, eli mulle ;)
Kuolleita pikseleitä luojan kiitos tasan nolla, se onkin jännittävin vaihe kun purkaa laitteen paketista ja laittaa virran päälle. Mua ainakin häiritsee jos yksikin lamppu on pimeenä tai tuikkii erivärisenä, on se sitten keskellä tai reunassa.
Olen kyllä tosi tyytyväinen. Ensikokemukset oli, että tämmönen lelu olis pitäny hankkia jo kauan sitten kun 17" putkinäyttöä aikansa tuijotti... :)
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

NG900T Muistelen lukeneeni, ja samaa kyllä myyjä sanoi että samsungin uuden takuun mukaisesti ei saa olla yhtäkään kuollutta pixeliä tai saa uuden! muilla merkeillä tuttu 2-5 pixeliä
BMW 525iA Touring Executive
NG900T
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Mäksä kirjoitti:NG900T Muistelen lukeneeni, ja samaa kyllä myyjä sanoi että samsungin uuden takuun mukaisesti ei saa olla yhtäkään kuollutta pixeliä tai saa uuden! muilla merkeillä tuttu 2-5 pixeliä
Joo voi olla nykyään noin, mulla vaan jostain jääny päähän että se ei koskisi kaikkia malleja, vain jotain kalliimpia malleja. Tästä on kyllä aikaa kun noita takuita kyselin verkkokaupasta niin sillon oli vastaus samsungissa ihan normaali 2-5pix, mutta se oli tossa keskikesällä.

Tommosen artikkelin olin ottanu ylös samsungin pikselitakuusta

http://www.itviikko.fi/uutiset/uutisalu ... isID=66117
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Joni 9-3
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Joni 9-3 »

Minulla on reilun kuukauden ikäinen Viewsonic VX912 (19") 4ms:n vasteella. Hintaa verkkokauppa.comissa oli noin 398€. Minulla oli pakonomainen tarve saada DVI-liityntä ja tässä se oli. Olen erittäin tyytyväinen.
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Itellä on samsung 710T dvi:llä ja hyvin toimii pelatessa. Ainakin se tärkein eli Riku Burns rally. En ole muita hirveästi kokeillut. HInta oli verkkokaupassa hieman yli 300 elokuussa.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Vastaa Viestiin