Itsellä oli kanssa hitusen pienempänä vihreä Saab 96 leluna.
Ei ollut konettakaan paikallaan, mutta kyllä siinä tuli monet päivät vaan istuttua ja rattia veivattua
Sitten tehtiin kavereitten kanssa kerran tämmöset pienet tuon lefan traktorin tyyliset autot ja ajettiin niillä kilpaa mäkeen. Minun auto voitti melkeimpä aina. Tuli ristittyäkin se Fiat 127:ksi, kun se siltä näytti.
Varmaan muuten vieläkin tallessa.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
kristian kirjoitti:Ja löysin tuollaisenkin, vähän vuosien kuluttama jo:
Heeeii! Mä sain samanlaisen vuosi sitten joululahjaksi! Äitee oli löytänyt jostain vanhasta lelulaatikosta. On kyllä harmaa väriltään. Muistan muksuna leikkineeni kyllä moisella.
kristian kirjoitti:Tämän topicin innoittamana kaivoin minäkin vanhat lelut esiin kellarivaraston kätköistä...
Ja löysin tuollaisenkin, vähän vuosien kuluttama jo:
Meikäläisenkin isä on kaivellut noita varastoja läpi jotta 1,5v pojanpojalle löytyis jotain mun ja veljeni vanhoja leluja ja löytyihän sitä tuollainen samanlainen metallinen punainen tonnari. Sportti versiokin vielä, kun on helmat ja kaikki. Vähän teki mieli takavarikoida itselle Tosin oli stailattu malli, kun on takalasit tummennettu
lucaf kirjoitti:juu. ja laatu on mitä sattuu, joten kannattaa pikkusen syynätä ennen ostamista. mutta koronapeli on kyllä hankittu ja kepitkin oli suorat. sehän on melkein yhtä hauskaa kuin lapsena, ellei hauskempaakin.
Vesa Pohjalainen kirjoitti:Melkoinen rakentelija toi Lefa jo pienestä pitäen
Tuolla on muuten meidän koulun 5-6 luokkien kavereiden töitä. ovat muuten todellakin alle 13v. lasten tuotksia. Nuo viimeiset kaivurit oli isotöisiä, mutta tuli hienoja. On hydraulit ja kaikki
Niin sitä tuli rakenneltua Raikunkoulussa,kun nykyisessä koulussa ei voi tehdä mitään tuommosia kun opettaja sanoo aina että "tehkää kotonanne mitä haluatte ,mutta minä määrään koulussa"