Kamalimmat jäynät

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Aerochick
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

espe kirjoitti:tässä takavuosina kun systeri meni naimisiin niin...
Mautonta. :?
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
espe
"Aero"

Viesti Kirjoittaja espe »

Aerochick kirjoitti:
espe kirjoitti:tässä takavuosina kun systeri meni naimisiin niin...
Mautonta. :?

...mikäs tässä nyt on niin mautonta? kyllä tilanne on käyny tasapelissä montakin kertaa sen jälkeen. Sisarusrakkautta, sano :twisted:
9-3TA SE -00/01 käyttöautoksi tarkoitettu...
9-5 Aerowagon -03.
Jussi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Oiva jäynä on vetää elmukelmu kaverin vessanpytyn päälle huolella ja tiukalle ja sitten laskea rengas alas... sitä ei näe selvinpäinkään saati sitten tukevassa kankkusessa. Iloinen yllätys odottaa kun kaveri aamulla kömpii aamupissille kupla otsassa :)
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Tunnettuna autonvaihtajana on tullut järkytettyä pari kertaa tuo kotoväki.

1. Kerta : Päräytin pihaan koeajossa olevalla ng900:lla, kerroin juuri ostaneeni (rahoituksella luonnollisesti)

2. Kerta : Kurvasin tuttuun malliin 123-korisella mersulla, joka oli perästä kolaroitu (ilmeisesti peruutettu tolppaan), tämä oli lainassa kaverilta.

3. Kerta : Suhautin lumipenkan ja Nissan Urvanin välistä (1,5m väli) Suzuki Altolla (1-korinen ja 1 litrainen), väitin vaihtaneeni tonnariin, kun sain tankin täyteen, laina-auto tämäkin.

Kerran sain kovin saidan kaverini tankkaamaan pakuun puoli tankkia dieseliä, kun olin asetellut tupakka-askin mittaristolle polttoainemittarin eteen, ja sitten vanhalla louskulla nostelin ja painelin kaasua saaden aikaan nykimisreaktiota, ja totesin "loppuu muuten kohta polttoaine", seuraavalla huoltiksella 40l dieseliä. :twisted:

Parin tapajuopon autoon olen tehnyt erinäisiä ajonestoviritelmiä hyödyntäen mm. makkaraa, kananmunia, piimää sekä hammastahnaa (viimeinen on se paras).

Eilen jäynäsin elektroniikkaliikkeen myyjää tinkimällä verkkopiuhan hinnasta yli puolet erinäisellä ruikutuksella, lopuksi maksoin ostoksen 200e setelillä. :D

Kissoja puijaan sekoittamalla ruokaan sitä kuuluisan pahaa Mirrix(tm) -matolääkettä. Yleensä tosin se on kissa joka tekee jäynän.

Näitähän riittää vaikka kuinka, mutta tuossa ne ensimmäisenä mieleen tulleet.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
gls
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja gls »

Jussi kirjoitti:Oiva jäynä on vetää elmukelmu kaverin vessanpytyn päälle huolella ja tiukalle ja sitten laskea rengas alas... sitä ei näe selvinpäinkään saati sitten tukevassa kankkusessa. Iloinen yllätys odottaa kun kaveri aamulla kömpii aamupissille kupla otsassa :)
paras!! tuota täytyy joskus kokeilla.. :lol:
lefa42 kirjoitti:Parin tapajuopon autoon olen tehnyt erinäisiä ajonestoviritelmiä hyödyntäen mm. makkaraa, kananmunia, piimää sekä hammastahnaa (viimeinen on se paras).
kerro ihmeessä millaisia ajonestoviritelmiä?! :) voi olla joskus hyötyä.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

lefa42 kirjoitti: Kissoja puijaan sekoittamalla ruokaan sitä kuuluisan pahaa Mirrix(tm) -matolääkettä. Yleensä tosin se on kissa joka tekee jäynän.
Tähän yksi hyvä kikka, levitä Mirrix kissan etujalkaan ja se onneton menee ja nuolee itsensä puhtaaksi :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
lucaf
"kukkahattu"

Viesti Kirjoittaja lucaf »

kamalat jäynät ei kiinnosta, mutta vilpittömän hauskat on minun makuuni. aikanaan kun wasarrested putkahti internettiin, tuli kerran jos toisenkin otettua sen kustannuksella hyvät naurut, toki sen jälkeen vasta kun olin itse "joutunut" ko. pilan kohteeksi :)

http://saabisti.mies.wasarrested.com/Helsinki/crack

ja osoitteeseen voi korvata sanat "saabisti" ja "mies" haluamansa henkilön suku- ja etunimellä ja "helsinki" voi tietysti myös vaihtaa.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

gls kirjoitti:kerro ihmeessä millaisia ajonestoviritelmiä?! :) voi olla joskus hyötyä.
1. Esine pakoputkessa estää käynnistyksen (ainakin pienessä japaninautossa ja fiestassa)

2. Hammastahna sitoo sähköä esim. virranjakajan kannen sisäpuolella tai sitten tulpanhatuissa. (en tiedä mitä sitten käy, kun kuivuu), kananmuna ajaa saman asian.

Ja näitä on käytetty vain yleisen turvallisuuden takaamiseksi :!: Toki naurut irtosi molemmista.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
hemimo
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja hemimo »

Tämä ei oikeastaan ollut kovinkaan kamala jäynä, mutta itsellä oli ihan hauskaa... vastapuoli ei tosin oikein ymmärtänyt asian koomista puolta.
:D

Tuossa nuorena miehenä olin ystäväni kanssa ostoksilla paikallisessa pikkumarketissa.
Koriin maksalaatikkoa ja tonnikalaa (opiskelijan perusruokaa) kerättyäni, ohitettiin lihatiski.
Silmiin osui tiskin päällä nököttävän pienen käsikellon vieressä seisova kartonki, jossa luki "Soita kelloa, jos myyjää ei näy".
No, koska tiskin takana ei ollut ketään tein minä työtä käskettyä ja aloin kilisyttämään tuota kelloa.
Ei mitään, ketään ei tullut.
Siispä kilisyttelin siinä aikani koko ajan voimakkaammin.
Pian takahuoneesta tulikin kauppias juoksujalkaa käsiään pyyhkien ja sanoi: "Anteeksi, että viivyin, mitähän saisi olla?".
Minä siihen: "Ei mitään, en tarttee tästä mitään, mutta kun tuossa lapussa vaan luki, että jos myyjää ei näy, niin soita kelloa...".
Jostain kumman syystä kauppias ei nauranut.
Minulla ja kaverilla sitä vastoin oli ihan kivaa... :wink:
Saab 99 cc t8 IC APC -78, Saab 9-3t SE -01 (vaimon), V60 D3 -11
EXät: 99 T16 ic Airflow -83, 99 -82, 9-5 Wagon 2,3t -00, 9000 AERO -97, 9000 CS 2,0i -92, 99 -84
LUU5
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja LUU5 »

hemimo kirjoitti:Tämä ei oikeastaan ollut kovinkaan kamala jäynä, mutta itsellä oli ihan hauskaa... vastapuoli ei tosin oikein ymmärtänyt asian koomista puolta.
:D

Tuossa nuorena miehenä olin ystäväni kanssa ostoksilla paikallisessa pikkumarketissa.
Koriin maksalaatikkoa ja tonnikalaa (opiskelijan perusruokaa) kerättyäni, ohitettiin lihatiski.
Silmiin osui tiskin päällä nököttävän pienen käsikellon vieressä seisova kartonki, jossa luki "Soita kelloa, jos myyjää ei näy".
No, koska tiskin takana ei ollut ketään tein minä työtä käskettyä ja aloin kilisyttämään tuota kelloa.
Ei mitään, ketään ei tullut.
Siispä kilisyttelin siinä aikani koko ajan voimakkaammin.
Pian takahuoneesta tulikin kauppias juoksujalkaa käsiään pyyhkien ja sanoi: "Anteeksi, että viivyin, mitähän saisi olla?".
Minä siihen: "Ei mitään, en tarttee tästä mitään, mutta kun tuossa lapussa vaan luki, että jos myyjää ei näy, niin soita kelloa...".
Jostain kumman syystä kauppias ei nauranut.
Minulla ja kaverilla sitä vastoin oli ihan kivaa... :wink:

Heh Heh Hee.. :lol: :lol: :lol:
espe
"Aero"

Viesti Kirjoittaja espe »

lefa42 kirjoitti:2. Hammastahna sitoo sähköä esim. virranjakajan kannen sisäpuolella tai sitten tulpanhatuissa. (en tiedä mitä sitten käy, kun kuivuu), kananmuna ajaa saman asian.

...muutama lyijykynäviiru ajaa saman asian ja on paha paikallistaa... 8)
9-3TA SE -00/01 käyttöautoksi tarkoitettu...
9-5 Aerowagon -03.
Vastaa Viestiin