Jokainen auto ruostuu, siitä ei pääse mihinkään.
Aikoinaan mulla oli -83 900 GL, ja peräosaa pystyi kyllä sanomaan ruosteettomaksi, kun siellä ei ollut enää yhtään peltiä jäljellä, joka olisi voinut ruostua.
Vanhasta Mitsubishistä repesi ajon aikana taka-akseli puoliksi irti. Oli hieman päässyt korroosio iskemään. Taka-akseli vieläpä kaikenlisäksi kääntyi osittain "alle", joka sai aikaan käsijarruvaijereiden lukittumisen.
Ojaanhan sitä pyörähdettiin, onneksi talvikelillä.
Asconasta tuli takaiskari pyöräkotelon läpi suoraan takakonttiin, kerkesin hetken aikaa ihmetellä vetelänoloista takanurkkaa..
Corollassa sama vika kuin Asconassa, paitsi etuiskari tuli vierailemaan konetilan puolelle.
Cherrystä repesi ripustukset ajossa irti, ja pyörähti ojaan katolleen. Henkilövahingoilta onneksi vältyttiin.
Näiden jälkeen ostinkin sitten hieman uudemman auton..
