vakuutusyhtiön toimintaa

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
e0000333
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

If:in asiakas olen ja ei ole kyllä mitään muuta kuin hyvää sanottavaa.
9-5:seen menin tekemään vakuutusta niin mammat oli jo käsilaukuineen ovella sammuttelemassa valoja, yksi täti sitten lupautui palvelemaan aukiolon jälkeen. Ajattelin että nyt tuli paskin vakuutus mitä on ikinä nähty.
Ja mitä vielä, kaskoon napsahti heti puhumalla täydet boonukset(100e omavastuulla) ja liikennevakuutukseen keskittämisetuna/jäsenjärjestönetuna 20% boonuksia. Mukaan sain vielä keltaisen turvaliivin takapaksiin renkaanvaihdon varalle ja heijastimet itselleni ja mammalle kans.

Kaskon saa kyllä neuvottelemalla hyvään kuosiin, mutta liikennevakuutus on asia erikseen. Itse olisin kyllä nauranut kirpeät naurut jos joku olisi jättänyt viimeiseksi tarjoukseksi kaskon parinkympin bonuksilla.
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
tetammi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tetammi »

tema kirjoitti:Tapiolaan oon ollut tyytyväinen. Edullinen ja osakaskoonkin saa bonuksia. Tietääkseni ainut firma joka antaa näinkin vanhalle autolle palovakuutuksen.
Myös if ja nordea ovat antaneet osakaskon vanhempiin autoihin(80 ja 82 ysiyseihin) joka siis sisältää tuon palovakuutuksenkin.
Tosin saattaa vaikuttaa että kysyttäessä oli viidessä autossa vakuutukset ja siihen talon ja perheen vakutukset päälle. :D

Tällä hetkellä vissiin neljäs vakuutusyhtiö meneillään ja aina saa ollu kyselees oikaisuita kun laskutetaan miten sattuu tai vähintäänkin bonukset ei siirry ajallaan jne...

Tuntuu että turha noilta miltään on mitään ylimäärästä odottaa, valitaan sen mukaan missä halvimmat hinnat. :lol:
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

tetammi kirjoitti: Tällä hetkellä vissiin neljäs vakuutusyhtiö meneillään ja aina saa ollu kyselees oikaisuita kun laskutetaan miten sattuu tai vähintäänkin bonukset ei siirry ajallaan jne...
Tuo on kyllä ihme juttu, ihan saman suuntaisia kokemuksia (Tapiola). Meillä ei ole kuin kolme autoa kierrätyksessä (kaksi aina ajossa ja yksi seisoo), ja joka saakelin lasku pitää oikaista puhelimella, ja siitäkin huolimatta tulee muutoksista aiheutuneita palautuksia tilille aika ajoin. Nuo palautukset sinänsä ymmärtää, kun auto menee kesken vakuutusmaksukauden seisontaan, mutta ihmeellisiä päällekkäisyyksiä yms. noista laskuista on joutunut luurin välityksellä oikaisemaan. Olen tuossa jo pitkään pohtinut, että pitäisi laittaa joku excel-kirjanpito noista vakuutusmaksuista ja tehdyistä muutoksia, ettei tarvitse maksella vakuutusyhtiön tunarointeja omasta pussista...vielä kun saisi tuon aikaiseksi :roll:
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
hemimo
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja hemimo »

Itselläni on vakuutukset Pohjolassa.
Ennen ei ole ollut mitään moitittavaa yhtiön toiminnassa, mutta nyt alkaa tökkimään.
Ostin tuo Aeron maaraskuussa ja kävin tietty heti ottamassa vakuutukset.
Sain kyllä vakuutukset tehtyä, mutta Pohjolan konttorin virkailija ei tuolloin osannut :!: (hän itse sanoi niin) tulostaa vakuutuskirjoja minulle. Lupasi kuitenkin toimittaa ne pikimmiten postissa.
No, kirjoja ei tietenkään kuulunut. Kyseinen virkailija soitti n. kuukauden päästä ja sanoi olevansa tekemänssä nyt niitä vakuutuskirjoja.
Ainut vaan, että hänellä ei ollut hajuakaan oikeista ja sovituista bonuksista, eikä edes vakuutustyypistä!
Asia kuitenkin selvitettiin ja kaikki piti olla ok.
Vuoden alussa tuli Pohjolalta yhteenveto kaikista vakuutuksistani ja niissä ei (tietenkään) ollut mitään mainintaa Saabista.
Soitin Pohjolalle ja siellä sanottiin, että vakuutus on kyllä voimassa , mutta heillä on ollut ongelmia uusien softien käytössä. Lupasi kuitenkin, että saan vakuutuskirjat lähipäivinä.
No, tuosta on nyt kulunut jo 2-3 viikkoa, eikä asiakirjoja vain näy, ei kuulu...
Eipä tosin ole tullut laskuakaan.
Alkaa vaan ärsyttämään, kun ei edes tuollaiset perusasiat ole puljulla hallussa.
Pitänee alkaa etsimään uutta firmaa vakuutuksilleni :evil:
Saab 99 cc t8 IC APC -78, Saab 9-3t SE -01 (vaimon), V60 D3 -11
EXät: 99 T16 ic Airflow -83, 99 -82, 9-5 Wagon 2,3t -00, 9000 AERO -97, 9000 CS 2,0i -92, 99 -84
Vastaa Viestiin