Iron Maiden keikalle menijöitä?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Aerochick kirjoitti:^ 8O 8O 8O
Osuu Tuskan kanssa pahasti päällekäin.. :(
Ja Tuskan kanssa samaan aikaan on kuulemma myös Keskisen Miljoonarock, johon on tulossa DIO esiintymään :?
Näistä en mitään virallista tietoa nähnyt, vaan löytyi internetin luotettavista lähteistä 8)
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

^DIO Miljoonarockissa? WTF?!?! Kuva

Ihan mieletön festarikesä muutenkin, ei oikein tiedä minne menis vai meniskö jopa kaikkiin.. Kuva
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Aerochick kirjoitti:^DIO Miljoonarockissa? WTF?!?! Kuva

Ihan mieletön festarikesä muutenkin, ei oikein tiedä minne menis vai meniskö jopa kaikkiin.. Kuva
mie en viihy paikoissa jossa on paljo ihmisiä ku mie oon nii pikkune :|
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Maximus
"Viggen"
Viestit: 512
Liittynyt: To Marras 10, 2005 18:18
Paikkakunta: Lodz, Poland

Viesti Kirjoittaja Maximus »

Tottahan toki matkalla sinne! Todennäköisesti Helsingin keikalle/keikoille. Kolmasti tullut käytyä jo katsomassa Maidenia. Kaksi kertaa eturivissä, kerran katsomossa ;) Viimeisimmältä keikalta lähti matkaan Nickon kapula.
BMW 530XD -08
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Green Goblin kirjoitti:millon ne on ollu myynnis??? toivottavasti ei oo loppu :( no metallicaa mennää kattoo ja kotiteollisuuski tulee nähtyy pääsiäisen!!! 8)
Eivät ole vielä olleet virallisessa myynnissä, vaan tulevat viralliseen myyntiin ensi viikolla :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Queensryche 6.6.2006
Hypin melkein seinälle kun kuulin tästä. Ja liput ostin HETI.
Ja tietenkin keikkapäivä muuttui eikä uudesta ole tietoakaan.
Lyönpä vetoa että peruuntuu koko häpeninki. Olisi kyllä hienoa nähdä QR Suomessa :!:
Ainiin Whitesnakeen ostin lipun, jäälle tietty, tuon uuden dvd:n innostamana.
9000CS 2,3
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Saappi Kuski kirjoitti:
Turbo Sensonic kirjoitti:
Queensryche 6.6.2006
Hypin melkein seinälle kun kuulin tästä. Ja liput ostin HETI.
Ja tietenkin keikkapäivä muuttui eikä uudesta ole tietoakaan.
Lyönpä vetoa että peruuntuu koko häpeninki. Olisi kyllä hienoa nähdä QR Suomessa :!:
Ainiin Whitesnakeen ostin lipun, jäälle tietty, tuon uuden dvd:n innostamana.
Mä en ostanut Whitesnakesiin lippuja, kun eivät ole julkaisseet uutta levyä vähään aikaan. Ei jaksa mennä katsomaan ja kuulemaan samoja vanhoja biisejä, vaikka Coverdale on yksi mun suosikkilaulajista. Toi DVD on muuten ihan hyvä, mutta aika ennalta-arvattua matskua, jota soittava jenkkiläiset muusikot, jolla ei ole mitään käsitystä alkuperäisen Whitesnaken blues:ahtavasta hard rockista :roll:

Lisäksi noi jäähallikeikat on siitä huonoja, että en pysty varmaan lippuja niihin etukäteen ja paikat voi olla vähän mitä sattuu. Hartwall Areenalle pystyn varaamaan paikkoja etukäteen club -seat katsomoon, joten paikat on aina samat :twisted:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Turbo Sensonic kirjoitti: Mä en ostanut Whitesnakesiin lippuja, kun eivät ole julkaisseet uutta levyä vähään aikaan. Ei jaksa mennä katsomaan ja kuulemaan samoja vanhoja biisejä, vaikka Coverdale on yksi mun suosikkilaulajista. Toi DVD on muuten ihan hyvä, mutta aika ennalta-arvattua matskua, jota soittava jenkkiläiset muusikot, jolla ei ole mitään käsitystä alkuperäisen Whitesnaken blues:ahtavasta hard rockista :roll:
Lisäksi noi jäähallikeikat on siitä huonoja, että en pysty varmaan lippuja niihin etukäteen ja paikat voi olla vähän mitä sattuu. Hartwall Areenalle pystyn varaamaan paikkoja etukäteen club -seat katsomoon, joten paikat on aina samat :twisted:
Joo eihän se ole "se oikea" whitesnake tietenkään. Itse menen sinne Coverdalen vuoksi ja siksi että ne biisit vaan on niin hyviä, enkä ollut paikalla viime kerralla.
Soitannollisesti kovin porukka oli varmaan sen taannoinen Vai/Vandenberg ryhmän aikaan, mutta ihan kovat on kepittäjät nykyisessäkin ainakin tuon DVD:n perusteella.
Mutta jääkatsomoon, AINA. Muuten en mene. Oli sitten jäähalli tai hartwall areena niin 5 metrin säteellä miksauspöydästä on minusta ainoa paikka tönössä missä soundit toimii eikä kaikupuuro pääse korviin asti.
Whitesnakeen sain jääkenttä lipun ihan perinteisellä "brute force" menetelmällä :) eli heti kun myynti alkaa niin soittoa soiton perään hullun lailla, 7 minuutissa pääsin läpi, katsoin oikein kellosta.. Arviolta n. 50. puhelu tärppäsi :)
9000CS 2,3
MindW
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MindW »

Kun saisi liput Gunnareiden keikalle...
Ehkä sitten kesällä niitä tulee jonkin verran myyntiin kohtuullisemmilla hinnoilla kuin nyt. Ellei sitten keikkaa peruta, mikä ei olisi yllätys :lol:
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Minä olen aina sanonut että jokaisessa perheessä pitäis olla ainakin:
-Lakimies
-Lääkäri
-Autonasentaja

Olisi aiheellista lisätä listaan vielä lippupalvelun työntekijä :)
9000CS 2,3
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Saappi Kuski kirjoitti:Minä olen aina sanonut että jokaisessa perheessä pitäis olla ainakin:
-Lakimies
-Lääkäri
-Autonasentaja

Olisi aiheellista lisätä listaan vielä lippupalvelun työntekijä :)
Ihan offtopicina, että lippupalvelun palvelumaksu / lippu on noussut 1.4.2006 lähtien 1 euroon, kun se sitä aikaisemmin oli 0,5 euroa :evil: Iljettävää rahastusta :evil:

R-kioskeilla joutui ennen maksamaan palvelumaksua 1 euron, nykyään 1,5 euroa :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Jep. Varsinainen rahastus on kanssa Lippupalvelun palvelunumeroissa. Nyt on sen 1,3€/min linjan lisäksi myös joku 4,93€/puhelu -palvelu.
Jos ei työnantaja :) maksaisi puhelinlaskuja niin voisipa pari kertaa miettiä viitsiikö soittaa tuohon kalliimpaan vai ei.. kun lippujen hinnatkin alkaa olla 300 mummoa ja ylikin.
9000CS 2,3
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Saappi Kuski kirjoitti:Jep. Varsinainen rahastus on kanssa Lippupalvelun palvelunumeroissa. Nyt on sen 1,3€/min linjan lisäksi myös joku 4,93€/puhelu -palvelu.
Jos ei työnantaja :) maksaisi puhelinlaskuja niin voisipa pari kertaa miettiä viitsiikö soittaa tuohon kalliimpaan vai ei.. kun lippujen hinnatkin alkaa olla 300 mummoa ja ylikin.
Mä muistan kyllä soitelleeni joskus yläasteikäisenäkin siihen 20mk/minuutti-numbaan, että ei kai se ihan uusi juttu ole..

Ainakin silloin siihen pääsi nopeammin ihan selkeästi läpi (tai sitten se oli toiveajattelua..), äippä oli ainakin iloinen, kun rakas tytär soitteli kalliita puheluita saadakseen saatananpalvontapändien keikoille lippuja. :P
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3599
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Viesti Kirjoittaja wesku »

Hyvä että huomasin keikasta infoa täällä, muuten olis jäänyt varaamatta. Nyt on pari lippua keskiviikolle tulossa.
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6520
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Saappi Kuski kirjoitti:
Turbo Sensonic kirjoitti:
Queensryche 6.6.2006
Hypin melkein seinälle kun kuulin tästä. Ja liput ostin HETI.
Offtopikin offtopikkia: onkos Operation:Mindcrime II tullut jo hankittua? Itse olen sitä muutaman kerran yrittänyt kuunnella ja kyllähän se varmaan parasta Queensrychea on sitten Promised Landin, mutta ei siitä kovin rajusti jaksa innostua. Loppua kohti biisit kyllä paranee, alkusinfonia on puuduttavaa huttua ja eka varsinainen biisi I'm American alkoi rasittaa jo ensimmäisellä kuuntelukerralla... Kiekko on joka tapauksessa pakkohankinta Ronnie James Dio -faneille Chase-biisin takia, jossa Ronnie laulaa Dr. X:n osuudet :D

Sellaiselle klassikolle kuin alkuperäinen Mindcrime oli ehkä suorastaan hulluutta lähteä tekemään jatko-osaa, mutta parempi tämäkin kuin ne säälittävät "grungeilut" mitä pojat yrittivät välillä :roll:

http://www.queensryche.com -sivulla on ihan mielenkiintoinen Geoff Taten haastattelu.

Eski
Vastaa Viestiin