Käyttäjätiedoista muuten löytyy linkki kotisivulle ja kotisivuilta löytyy linkki irc-galleriaan. Noilla kotisivuillakin on vähän levotonta juttua paikka paikoin, muutakin kuin samojen opel-juttujen toistoa.
Jos koko juttu on vedätystä, niin aika paljon vaivaa sen eteen on nähty.
Jos sulla on vaikka männänrenkaat poistettu, niin tällöin sun männän paino laskee. Ja kun ne on tehtaalla laskeneet että minkä lujuset ja "kokoset" kampiakselin tiivisteet pitää laittaa että se kampiakseli pyörii halutulla tavalla. Sitten jos niitten kampiakselissa olevien mäntien paino laskee, saa tällöin koko systeemi (kampiakseli+männät+kiertokanget) vähemmän painoa ja pystyy helpommin liikkumaan ei-halutulla tavalla myös ylös-alas suunnassa, koska tällöin stefa ja sunmuut tiivisteet saavat aivan eri painoisen rasituksen. Ja nyt mitä vielä voisin sanoo on se että, Ne tiivisteet kun eivät muotoudu ihan heti sen uuden liikkeen mukaan mitä kampiakseli tekee. Tällöin syntyy välyksiä ja Välykset antavat kampiakselille lisää tilaa "heilua" epäluonnollisesti. Vaikka tietty kampiakseli on myös joistain kohti "kiinni" metallissa ja metalli ei anna periksi helposti.
Voi himputinpimputti! Saa tosi hyvät naurut, lukee vaikka vain muutaman sivun. "lähempä tästä ruuvailemaan turhia männänrenkaita pois muutaman lisähevosen toivossa" Ei vitalis menee scräpit housuun.
Pari vuotta sit oli btcf foorumilla hyvin saman oloinen kaveri, nickname oli turboterminaattori.
Jutut oli tuota samaa luokkaa. Sai sit viimein ikuiset bannit koko foorumille.
pahasti on asiat, jos tommosia alkaa väijyä foorumeilla.. ja sitte joku sanoo, että moderointi on turhaa.. juu ei.. kiitoksia scf:n modeille, ettei tämmöstä tapahdu..
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
koshh kirjoitti:Joo tolta turboterminaattorilta lähti kyl semmosta juttua, että ei hyvää päivää.
No miksi ihmeessä se piti sitten pois potkia? Pieni kevennys olisi aina välillä paikallaan, vai alkoiko hommassa olla jo terrorisoinnin maku?
samoin matkapuhelinfoorumin puolella turboterminaattori oli perustamassa omaa kännykkä firmaa, oli komeet suunnitelmat miten aikoo tehdä kännyköiden piirilevyt yms
Rtcf kirjoitti:Tottakai se menee sinne minne se helpoiten pääsee. Ja tosta männänrenkaista niin että eikös niiden tehtävänä ole tiivistämisen lisäksi myös hiukan "määrätä" yläkuolokohtaa, tai siis jos ajatellaan että otettaisiin männänrenkaat pois niin sillonhan mäntä olisi ns. vapaampi liikkumaan ja nousisi hieman ylemmäksi tai ainakin ylhäälle päästäessä hidastuminen olisi pikemminkin yksi pysäytys, kuin "portaaton" tasainen hidastuminen.