AA-akut

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Kameroita on monenlaisia ja eri käyttäjät painottavat eri asioita. Itselle on edes kohtuullisen kuvan laadun ohella tärkeätä, että kamera on aina valmiina ilman häslinkejä.

Sonyjä ei noteerata kovin korkealle kameratesteissä, mutta yksi niissä on huippua: lititumioniakku minkä jäljellä olevan ajan näkee riittävällä tarkkuudella. Se on käytännössä aina valmis, eikä tartte häihin ja hautajaisiin ottaa latureita tai varapattereita mukaan. Jos kuvailu on satunnaista ei akkuun tarvitse kiinnittää viikkoihin mitään huomiota. Viikon loma muutamalla sadalla kuvalla menee samalla latauksella.

Hiiressä, näppiksessä ja kaukosäätimissä käytän vain ja ainoastaan ladattavia pattereita. Jostain syystä tulee käsittämättömän huono omatunto kun joutuu kiikuttamaan käytetyn pariston ongelmajätelaatikkoon :cry: :oops: Ei kestä sielu käyttää paristoja :) :lol:

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karg »

tommij kirjoitti:Ja sitten eräät Canonin digipokkarit ei edelleenkään ymmärrä akkuja :(, vain paristot kelpaa...
Saattaa liittyä jännitteisiin. Paristoissa nimellisjännite 1,5V ja akuissa 1,2V. Jos ne jotkut Canonit haistelee että jännite on liian pieni, niin ei toimi sitten lainkaan. :roll:
Vastaa Viestiin