ei paljon joutele. jokainen sairaspoissaolo on korvattava ja poissaolo laput toimitettava kahtena kappaleena kahdelle henkilölle.. hommia pukkaa koko ajan lisää ni ei ois varaa olla missää nimessä poissa ku tää ala vaatii nuo koneet ni ei voi tehä kotonakaan, pitäs olla koululla 24/7 sairasloman jälkee jos meinaa rueta sairastelemaan pariks päivää. ei pysty ei. stressaa jo muutenki koko ajan. olin ekalla luokalla 3vko lukkojen takana jotten päässy koulussa käymään ja se sotki totaalisesti jo koko systeemin, nyt en sit jouda olee puoltatuntii poissa tai en pääse työharjotteluun enkä valmistu ajallaan.. tervettä. kotona ei saa myöskään tehdä siksi ettei opettaja ole ollu vahtimassa ku tekee, no eihä sitä sillon oo hänen pakko arvostellasaapasjalkakissa kirjoitti:Samaapa ihmettelen. Sairauden takia voi olla pois ja on oltavakin oman ja muidenkin terveyden takia . Kyllä koulut ymmärtävät kun viet lääkärintodistuksen ja sitten vain lepoa kotosalla. Ei kannata liikaa rasittua, se jos mikä ei ole terveellistä, eli nyt otat sairasloman ja hoidat itsesi kuntoon, ja koskee kaikkia muitakin. Olin itse koulusta pois yhtäjaksoisella sairaslomalla toista kuukautta toisena vuonna ja tein tehtävät kotona. Sain numerot ja valmistuinkin ajallaan. Pikaista paranemista kaikille sairaslomalaisille ja muillekin.tevisu kirjoitti:OT:saab87 kirjoitti:koulujärjestelmä ei anna tilaa olla sekunttiakaa poissa
Mikähän rangaistuslaitos koulusi on?
OT